رواية عشق الأسمر الفصل الأول 1 بقلم ياسمين سالم
رواية عشق الأسمر الجزء الأول
رواية عشق الأسمر البارت الأول
رواية عشق الأسمر الحلقة الأولى
كانت تبكي بحرقه بحبوا يا شهد ومش هقدر اشوف ههههه و مع مين اختي؟ انتي فاهمه يعني ايه هشوفهم مع بعض علي طول كدا قدامي
حضنتها شهد بشفقه ومسحت علي رأسها بحنان
وقالت : خلاص يا حبيبتي ادعي ربنا يطلعوا من قلبك دلوقتي ما ينفعش تتكلموا عنه و لا تبصي علي نظره الحبيبه لأنه دا هيخطب اختك دا غلط ريما
قالت بشهقات : مش قادره أطلعه من قلبي يا شهد انا بحبه من ١٠ سنين ١٠ سنين و انا مش بفكر غير في بعشقه من و انا طفله مش عارفه ازاي هستحمل أنه يبقي جوز اختي
شهد : فوقي لنفسك يا ريما ما ينفعش الي بتقولي ده دا يعتبر من محرمينك دلوقتي
ريما : عارفه والله بس مش قادره اتقبل طيب اشمعنا انجي اختي يمكن عشان هي أجمل مني
شهد :انا فاهمه أبيه مازن عمل كدا ليه
ريما بلهفه : ليه يا شهد قولي
شهد : عشان شايفك طفله و هو كبير عليكي
ريما : بس انا قابله و انا مش طفله و الله
شهد : طيب تعالي يا ختي و ربنا طفله
ريما : يا عني شايفني طفله طيب يشوف بقي الطفله هتعمل ايه
في مكان تاني في شركه مازن الرافعي
باسم بزعيق : ممكن افهم الجنان دا يطلع ايه يا استاذ
مازن
مازن برفع حاجب: افهم انك هتحاسبني
باسم بضيق : ليه تضيعها من ايدك مش فاهم انا ليه و انت بتعشق تراب الأرض الي بتمشي عليه تروح تخطب اختها
ازااااي فهمني يا مازن
مازن بزعيق : امال عايز اعمل ايه دي طفله عندها ١٩سنه و انا عندي٣٢ سنه يعني اد ابوها انا اكيد عايزه تعيش حياتها مع شاب زيها و هي لسا قدامها وقت علي ما تخطي خطوه الجواز
باسم ضحك بسخريه : تروح تخطب اختها و يا ترا هتبقي سعيد لما واحد يجي يتقدم لها ويتجوزها
مازن بصريخ وغضب: انت مجنوووووون
باسم ضحك : طيب والله انت الي مجنون و هضيعها من ايدك وبكره تندم وسابه المكتب وخرج
أما عند ريما فنزلت تتسوق و جابت ملابس انثات جميله جدا وراقيه وكانت سايقه العربيه بسرعه فجأه خبطت عربيه حد
ولسا هتكمل طريقها ولا كأنها عملت حاجه راح شخص جه خبط علي زجاج السياره وقال بغضب انزلي يا استاذه
نزلت ريما : و الله اسفه الي حصل غضب عني
لم يكمل اي كلمه لقد سرح في تلك البريئه الجميله وكأنه اول مره يشوف بنت انبهر بجمالها
ريما : بليز هدفع الي عايزه بس بلاش تعملي حاجه كانت بتقول كدا. هي بتعيط وماسكه أيده بتسعطفه
انتفض عندما حاس بإيدها الي لمسه ايده
و قال بنبهار : انتي جايه منين
ريما ببرائه غير عاديه : كنت بجيب لبس جديد بتاع انثات عشان أبيه مازن شايفني طفله و انا عايزه اوريه اني بنت كبيره
ضحك حسام وقال : ما هو انتي فعلاً طفله حتي اني بسألك جايه منين جاوبتيني علطول و مش بيعملوا كدا الا الاطفال
عبثت ريما بوجها الطفولي وهذا جعلها شكلها اجمل وطفله اكثر
حسام ضحك أكثر عليها وقال : طيب والله طفله معاكي الرائد حسام الشرقاوي و مد أيده كي يصافحها
ريما بابتسامه خلابه : يعني انت عمو الشرطي ومدت أيدها وصافحتها
حسام : ههههه عمو الشرطي مش بقول طفله مش مصدقه
اسمك ايه يا طفله
ريما : ماتقولش يا طفله بليييز و اسمي ريما + بأي عشان اروح اشوف اعمل ايه عشان مش ابقي طفله
حسام : طيب تعالي معايا و انا اخليكي آنثه تخفي العقل و انتي اصلا تخطف العقل بطفوىتك دي
فرحت ريما جدا و قالت : هييييه بجد يعني هتسعدني يا عمو الشرطي
حسام : نساعدك يا طفله تعالي وركبت هي سيارتها و هو كمان و طلع قدامها و هي وراه و أحدها علي افخم صالون تجميل بتاع أخته استاذه صفاء
ونزل و نزلت وراه ريما وقالت بنبهار واو شكله جميل
يا حسحس
حسام : ايه يا ختي بقي الرائد حسام الشرقاوي بجلاله قدره يتقاله يا حسحس
ريما : اه يا سمراني بتعوج ليه يا اسمراني
حسام برفع حاجب : عايزه تفهميني أنه الأسماراني مش عاجبك
ريما ‘ بصراحه اكتر حاجه جذابه فيك انك اسمارني ♥️
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الأسمر)