روايات

رواية عشق الأسر الفصل الأول 1 بقلم أسماء محمد

رواية عشق الأسر الفصل الأول 1 بقلم أسماء محمد

رواية عشق الأسر الجزء الأول

رواية عشق الأسر البارت الأول

عشق الأسر
عشق الأسر

رواية عشق الأسر الحلقة الأولى

تبدأ القصه ببنت اسمها عشق جميله جدا عينها رمادي وبشرتها بيضاء وشعرها اسود وقصيره القامه وجميله جدا تمتلك من العمر ٢٠ سنه مامتها متوفيه عايشه مع باباها وملهاش اخوات
نروح لبطل الروايه
اسر الشرقاوى يمتلك من العمر ٣٠ سنه ذات عيون سوده حاده وشعر اسود وبشره بيضاء وعضلات بارزه يمتلك شركه A.E وأمه وأبوه واخوه متوفيين فى حادث
احمد والد عشق يمتلك من العمر ٥٠ سنه ولكنه مريض مش بيشتغل وعشق بتشتغل بجانب كليتها
على الاسيوطى صاحب أسر وصديق طفولته بيشتغل معاه فى نفس الشركه يمتلك من العمر٣٠سنه ذات عيون خضراء وبشره قمحاويه وشعر اسود وعضلات بارزه
ملك صاحبت عشق وصديقتها تمتلك من العمر ٢٠سنه معاها فى نفس الكليه قصيره القامه وعيونها عسلى وشعرها اسود وبيضاء
البارت الاول من روايه عشق الأسر 🌏
تستيقظ بطلتنا الجميله عشق وتقوم تاخد شاور وتؤدى فروضها وتعمل الفطار
عشق/صباح الخير يا بابا
احمد والد عشق/ صباح الخير يا حبيبت بابا
عشق / يلا نفطر علشان تاخد العلاج وانزل الكليه وبعدين اروح الشغل
احمد/ ما كفايه شغل يا عشق ونعيش بالمعاش ال بناخده متتعبيش نفسك يا حبيبتى
عشق بضحك/ اتعب نفسي ايه يابو حميد دا انا بسلى نفسى بس
احمد/ربنا يعينك يا حبيبتي
عشق /يارب يا بابا ويلا بقا علشان تاخد العلاج وانزل الكليه
عشق وهى نازله على السلم تليفونها رن وكانت صاحبتها ملك هى ال بترن
عشق بهزار/ايه يابت يا ملوكه
ملك/ايه ياست عشق كل دا عشر دقايق ونازله
عشق/خلاص انا قدامك اهو
ملك بتبص لقت عشق فى وشها
ملك / ايه يا ستنا ما كنتى تغيبى شويه كمان
عشق بهزار/براحتشي وبعدين يلا علشان منغبش على الكليه مش عاوزين نترد انهارده
ملك بضحك / يلا ياختى
عند أسر الشرقاوي
صحى من النوم واخد شاور ولبس بدلته وحط برفانه الجميل ونزل علشان يفطر
اسر / صباح الخير يا داده فاطمه
فاطمه /صباح الخير يا حبيبي (داده فاطمه هى ال ربت أسر بعد ما أهله ماتوا )
اسر خلص فطار وركب العربيه ومشى عشان يروح الشركه
اسر وهو داخل الشركه بيهيبته / صباح الخير
الموظفين / صباح النور يا مستر أسر
اسر/ جميله هاتى الملفات وحصلينى على المكتب
جميله / حاضر يا مستر أسر (جميله السكرتيره تبع أسر)
عشق وصلت الكليه وبعدين خلصت وودعت ملك وراحت شغلها
عشق بدأت شغلها هى بتشتغل نادله فى كافيه
عند أسر
الباب خبط
اسر /ادخل
على الاسيوطى صاحب أسر/ ايه انت سألت عليا
اسر/ نفسى افهم انت هتيجى فى معادك امتى
على بهزار/ خلاص بقا ياعم متبقاش عصبى كدا
اسر خلص شغل ونزل من الشركه راح الكافيه
اسر / ممكن قهوه ساده
النادله/تمام يا فندم
النادله عشق ممكن تودى الطلب على الترابيزه ال هناك دى
عشق/حاضر
عشق/ اتفضل يا فندم هووب القهوه وقعت على. الورق ال مع أسر
اسر بعصبية/ انتى مبتفهميش
عشق/ ماخلاص مكنتش اقصد وبعدين متغلطش فيا
اسر بغضب / مين ال مشغل المتخلفه دى هنا
عشق بغضب/ انت ال متخلف
اسر بغضب/ فين مدير المكان دا
المدير/فيه ايه يا فندم
اسر/ انتوا ازاى مشغلين المتخلفه دى هنا
المدير/ احنا اسفين يا اسر بيه
اسر ساب المكان ومشى وهو سايق العربيه بغضب التليفون رن
اسر/ الو ازي حضرتك يا عمى
احمد/ الحمد لله يابنى انت عامل ايه
اسر/ بخير والله
احمد / كنت عاوزك فى موضوع كدا
اسر/ موضوع ايه يا عمى
احمد/ انا مبقيتش عارف هعيش لحد امتى وعشق اتبهدلت وعاوز اطمن عليها قبل ما اموت
اسر/ بعد الشر عليك يا عمى
احمد / انا عاوزك تتجوز عشق يا اسر
اسر بصدمه/ ايههه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الأسر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى