روايات

رواية عشقي الوحيد الفصل السابع 7 بقلم أسيل

رواية عشقي الوحيد الفصل السابع 7 بقلم أسيل

رواية عشقي الوحيد الجزء السابع

رواية عشقي الوحيد البارت السابع

عشقي الوحيد
عشقي الوحيد

رواية عشقي الوحيد الحلقة السابعة

ياسمين..عاوزه اي يشهد
شهد بخبث..مفيش …كنت بس عاوزه أسألك هو عمر فين…..
ياسمين..عمر في شغل….عندو ميتنج…بتسالي لي ……
شهد وطلعت فونها..اصل انا لسه حالا واصلي الصور دي من رقم غريب ..مش عارفاه ..بصي……
بصت ياسمين للصور بصدمه لقت عمر بيشرب وسك*ران هو وكنزي ومقربين من بعض اوي
شهد بخبث وبتمثل الزعل..انا اول ما شوفتها قولت لازم اجي اوريهالك…مينفعش بردو بنت خالي يحصلها كدا
ياسمين وبدأت تتدمع..انتي ..مين بعتلك الصور دي….
شهد..والله ماعرفش ..يمكن تكون كنزي..بس بقولك اي …لو عمر عرف حاجه بجد هزعل…وسمعت صوت عربيته جيه وكملت..طب انا همشي بقا عشان ميسالتيش..ونبي متعرفيهوش…وسابتها ومشيت وفضلت ياسمين قاعده تعيط جامد اوي..للمره الثانيه بتتخان
دخل عمر وهو سك*ران في الاوضه ومش شايف ادامو…..
بصتله ياسمين بقرف منو ومن قذا*رتو ومبقتش طايقاه…..
عمر قرب عليها..مالك….في اييييي.
ياسمين بقهره..ابعد عني يعمر…انا مش طايقه ابص في وشك ……
عمر..ياسمين…انا مش عاوز نكد…تعالي نقدي الليله دي مع بعض…
ياسمين..لي …هو نت مقضيتهاش مع كنزي…..
قرب عليها عمر اوي وحاولت تبعدو لكن مقدرتش
عمر..انتي حلوه اوي….
ياسمين برعب منو..عمر..انت سك*ران ..ابعد عني لما تفوق هتندم والله
عمر ..انا فايق وزي الفل….وقرب وفضل يب*وسها اوي وهي بتحاول تبعدو وبتعيط وتترجاه انو يبعد عنها لكنو مش في وعيو خالص
تعبت هي من كتر المقاومه وحست انها مش عاوزه تبعدو عناها..استسلمت لكل اللي بيعملو لكن كانت دموعها نازله ومش عارفه هي ازاي سابته يعمل فيها كدا و……………
شهد..عملت كل اللي قولتيلي عليه
رزان..انتي عارفه طبعا انا بعمل كل دا لي..انا خايفه علي اخوكي وشايفه ان كنزي عي اصلح واحده ليه
شهد..عندك حق عالاقل مش هتعملي فيها الأخت الكبيره ..انا امي ماتت عشان دي تيجي تتحكم فيا
رزان بضحكه..الله ينور عليكي.. عارفه يشهد لو انا رجعت لاابوكي وكنزي اتجوزت عمر..هجوزك مازن ابني فثانيه
شهد بفرحه..متقلقيش..كل دا هيحصل………………………….
تاني يوم الصبح صحيت ياسمين من نومها واول ما افتكرت اللي حصل بصت علي عمر بقرف منو ومن قذا *رتو وقامت من جنبو وهي بتسند عالحاجات ودخلت الحمام
وفضلت تعيط بشده انها استسلمتلو بمنتهي السهوله كدا
صحي عمر من النوم وهو تعبان وحاسس بتكسير في جسمو وقال لنفسو..هو اي اللي حصل مالي تعبان اوي كدا لي….اي دا ..اي اللي انا هببتو دا
ينهار ازرق……وخرجت ياسمين من الحمام وهي بتسند عالحيط وبصتلو نظره كانت قاسيه عليه اوي
قام عمر فثانيه من عالسرير وراح يسعدها
ياسمين بعصبيه ودموع..ابعد عني…ابعد انا مش طايقاك
عمر بندم شديد..سامحيني يياسمين انا اسف
ياسمين..اسف..هو انت دو*ست علي رجلي بالغلط….منك لله
عمر..عشان خاطري يياسمين..سامحيني والله مش هتتكرر تاني
ياسمين بعياط..انت وحش اوي يعمر…وحش اوي …..
عمر بدموع وندم..انا وحش …انا ازب*ل حد انتي عرفتيه..بس والله مكنتش في وعيي
ياسمين..ومكنتش في وعيك لي…وكذبت عليا وقولتلي انك عندك ميتنج ونت رايح تقابلها
عمر..لا والله العظيم لا…هي اللي جاتلي بعد كدا..والله العظيم………
ياسمين..اخر*س….متنطقش اسم ربنا علي لسانك…اوعي تنطقو…
قعد عمر ادامها علي ركبه ودي كانت أول مره يعمل حاجه زي كدا واول مره يعيط بالطريقه دي
عمر..والله انا ندمان جدا…انا اسف يياسمين اني عملت فيكي كدا..اسف وآلله…عمري ما هقربلك تاني ..
ياسمين..واي اللي خلاك تشرب معاها وتتصور صور زي دي
عمر وبدأ يفتكر..انا مشربتش …..هو مين وراكي الصور دي
ياسمين..انت مالك انت مين وراني الصور….هتفرق
عمر..عشان خاطري يياسمين قوليلي عشان افهم ونتي كمان تفهمي
ياسمين..اختك..شهد هي اللي وريتني الصور…..بص عمر نظره كلها صدمه وساب ياسمين بدون كلام وسط دموعها وراح لاوضة اخته وكانت في الوقت دا بتكلم مازن ودخل منغير ما يخبط
عمر..بتكلمي مين؟؟!!
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عمر..بتكلمي مين؟؟!!
ارتبكت جدا شهد واتثبتت كدا ومش عارفه حتي تقفل السكه…..
قرب عليها عمر واتكلم بحده..بتكلمي مين ….
شهد بتوتر..دي دي ..واحده صاحبتي……
عمر..طب وريني بقا الموبايل دا كدا…..وفي نفس الوقت دا كانت كنزي قاعده مع مازن هي ورزان وادا مازن لكنزي الفون واتكلمت هي
عمر بحده..الو…..
كنزي وحاولت تغير صوتها ..الو…..مين انا بكلم شهد…..
بص عمر لشهد كدا واداها الفون وشهد قفلت معاها ….
شهد بضيق..انت اي اللي عملتو دا بقا..اسمو اي يعني…
عمر بعصبيه..انتي اللي اي اللي هببتيه دا …..اي الصور اللي وريتيها لياسمين دي….
شهد ارتبكت شويه لكن سيطرت علي اعصابها..اي يعمر…حد بعتلي الصور دي وكنت جايه اوريهالك بس ملقتكش
عمر..تقومي توريها لياسمين…..
شهد..اهدا بس يعنى..بصراحه بقا انا حاسه بيك انك مش عاوز تكمل معاها فقولت فيها اي يعني لو دي تبقي سبب طلاق…انا زعلانه عليك بس
عمر..انتي مالك انتي ..ملكيش دعوه……
شهد..خلاص خلاص…..مليش دعوه تاني…..بس ربنا العالم اني خايفه عليك
عمر..انا قولتلك اهو..لو شوفتي حاجه زي كدا تاني تيجي توريني انا ..فاهمه
شهد بابتسامة..حاضر..بس هو انت هتعمل كدا تاني….
بصلها عمر كدا بقرف ومقدرش يتكلم تاني ومشي من ادامها …ضحكت شهد بشر كدا ورمت جسمها عالسرير وهي مبتسمه جدا
رجع عمر الاوضه لياسمين اللي كانت لسه بتعيط ..دخلها وهو وشو في الأرض ومش قادر يرفعو في وشها
عمر بحزن..ياسمين………انا عارف ان الكلمه دي مبقاش ليها اي معني عندك…بس انا بجد …اسف….
بصتلو ياسمين بدموع..ماشي يعمر…ممكن بقا متتكلمش معايا تاني..لحد ما اصفي من ناحيتك تاني
عمر..حاضر …اوعدك ايدي مش هتلمسك تاني غير باذنك انتي ولا هتكلم معاكي غير بامرك انتي وبس …وقرب عليها وب*اس راسها
ياسمين..هو نت مش لسه قايل ايدي مش هتلمسك
عمر بيحاول يفكها..انا ايدي ملمستكيش..شفايفي هي اللي لمستك…..
ابتسمت ياسمين كدا ومسحت دموعها…عدي اسبوع وهما علي نفس الحال
ياسمين بتحاول تتجنب الكلام معاه وهو بيحاول يفتح كلام معاها لكن بحدود عشان متزعلش وياسمين فكت الجبس..رزان وكنزي لسه بيعملو خطتهم اللي عاوزين يهدو بيها بيت ايمن صقر ..ويستولو علي فلوسو وشركته….وشهد كل يوم بتروح لمازن البيت وبيقضو ليالي كتير مع بعض …..وجه يوم فرح اخوها ومريم
كانت بتلبس ياسمين وكان لبسها جميل جدا وجملو اكتر حجابها وميكب خفيف عشان ميخفيش جمالها الهادي..كانت واقفه أدام المرايا وبتحط آخر الحاجات جهه عمر وقف وراها وفضل باصص لها وهي بتحط المسكره وهو مركز مع تفاصيل وشها اوي ونفسو يحضنها من ضهرها لكن ماسك نفسو
عشان متزعلش منو اكتر ..وبعد كدا لفت ضهرها وقالتلو..انا جهزت …..
كان عمر واقف مش مركز مع حاجه غيرها ورد عليها بهدوء..شكلك قمر اوي….
ياسمين بكسوف..شكرا…وقربت عليه تعدلو الجرفته بتاع البدله وهو كان مركز في عيونها اوي ورفع ايدو من غير ما يحس حاوط وسطها فتحرجت هي اوي وسرحت شويه في عينيه ولكن فاقت ومسكت ايدو نزلتها براحه فمسك هو ايديها وكان حاضن ايدو بايديها
ياسمين بكسوف شديد وخدودها احمرت اوي..عمر..يلا بقا ….
عمر..طب انا عاوز اعمل حاجه….ممكن ابو*سك في خدك بس ….
ياسمين بكسوف ومردتش عليه ….
عمر،.عشان خاطري ..احساس بس جالي مره وحده….بصتله ياسمين نظره بمعني انها موافقه ..
قرب عليها عمر وبا*سها من خدها وغمض عيونه باستمتاع وهي كمان غمضت عيونها وبعد كدا بعد عنها وبصلها كدا كانه داخ.
عمر.. اسف يياسمين……
بصتلو ياسمين بابتسامه خفيفه..يلا بينا يعمر……….
مسك ايديها لفها علي ايدو واخدها وخرجو …وشهد كانت واقفه في الشباك بصت عليهم بحقد وراحت تبلغ كنزي ورزان…….
وصلو لحد هناك وكانت مريم وحسام اخوها فرحانين جدا وياسمين كمان كانت فرحانه جدا ودي كانت أول مره عمر يشوفها بالفرحه دي وبدأت مشاعره تتحرك ناحيتها اوي ..وكانت بترقص مع مريم..فحس انو غيران عليها مسك ايديها وقالها بهدوء..
عمر..مش كفايه رقص بقا…
ياسمين..استنا بس يعمر اخر رقصه والله….
عمر..ياسمين كفايه بقا……..وفجأه جهه عادل دخل الفرح وخبط علي ضهر ياسمين وهو بيلمس ضهرها
عادل بابتسامه صفرا..الف مبروك يياسمين
بصتلو ياسمين واتخضت و………..
هو احنا ناقصينك يعادل…..يترا عمر هسيبك……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقي الوحيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى