روايات

رواية عشقي المتمرد الفصل الثاني عشر 12 بقلم مروة مرزوق

رواية عشقي المتمرد الفصل الثاني عشر 12 بقلم مروة مرزوق

رواية عشقي المتمرد الجزء الثاني عشر

رواية عشقي المتمرد البارت الثاني عشر

رواية عشقي المتمرد الحلقة الثانية عشر

بدأ يقرب المقنع دا من هيلين ومسك كمام البلوزه بتاعتها وقط..عها وهي غايبه عن الوعي ولسه جاي يفك زراير بلوزتها لاقي إيده ماسكه إيده و بو*كس جامد في وشه
شوقي بغضب……حاااااااااتم جلااااااااااااااااال تعااااااالوا بسرررررررعة
المقنع حاول يهرب بس شوقي منعه والمقتع ضر*به علي دماغه بس فضل ثابت ماسك فيه لحد لما دخل حاتم وجلال وحاتم شاف هيلين و كمام بلوزتها المتق..طعه وهي غايبه عن الوعي بص بعيون كلها شر للمقنع دا وجلال راح للشخص دا ومسكه من رقب*ته وفضل يضر*ب فيه بكل غضب وكر*ه وحاتم جري علي هيلين
حاتم بخوف و دموع……هيلين هيلين فتحي عيونك هيلين
شوقي جري علي هيلين وحضنها وفضل يعيط
شوقي بدموع……..حبيبتي يا بنتي والله هحميكي من كل زبا*لة يقرب منك فوقي يا ضي عيني هيلين هيلين
رحمه جات هي وهدي و حنين وشوفوا الوضع
رحمه صوتت وجرت هي وهدي و حنين علي هيلين
رحمه بدموع…….اييييه اللي حصل وهيلين مش بتفوق ليه
جلال فضل يضر*ب المقنع دا وحاتم انضم ليه والشخص دا مبقاش قادر يوقف ف وقع علي الأرض

 

 

جلال بغضب شديد………….الزبا*لة ابن الكل**ب *********يتودا علي المخزن لحد لما اجي ليه و راح لهيلين وشالها وطلع بيها علي المستشفى وحاتم خاد المقنع دا بكل غضب وهو يتوعد ليه بأسوأ عقا*ب
ريان وصل وشاف جلال وهو شايل هيلين وحالة هيلين خاف عليها وطلع وراهم علي المستشفى
جلال بغضب…….دكتووووووره بسرررررررررعة
دكتور بخوف ف هو يعرف جلال ف هو رجل أعمال مشهور وليه وزنه
الدكتور……..أهلا أستاذ جلال متخافش المدام هتكون بخير
جلال مسكه من هدومه وهو شايل هيلين
جلال بغضب اعمي……..اسمع دكتووور انت هيلين لو جرالها حاجة لهخليك تند*ب حظك فااااهم وابعت هات دكتووورة يلاااااااااااااااا
الدكتوره جات وبدأت تكشف علي هيلين والكل برا قلقان وبعد مدة الدكتورة خرجت
الدكتورة بهدوء…….محاولت اغتصا**ب فاشلة وهي خادت كمية كبيرة من المهدأ ممكن إنها تخش في غيبوبه حضرتك لازم تعمل بلاغ
جلال عروقه برزت من كتر الغضب وعيونه اكتسحها الج**حيم والغضب والاحمرار وطلع من المستشفى
جلال رن علي حاتم
جلال بغضب…….انت في المكان
حاتم بخوف……هيلين عامله ايه
جلال بحزن حكي ليه كل اللي الدكتورة قالته
حاتم بص للمقنع بغضب و قفل مع جلال واتقدم من المقنع وشال القناع
حاتم بصله بصدمه………..عمااااااااااااااااد(ايوه اللي حاول قبل كدا يعتد**ي علي هدي وهيلين اديته درس جااامد )
عماد بصله بسخريه وضحك
عماد بألم في جسده……هههههههه أهلا مفاجأة مش كدا قولي هيلو عامله ايه اصلا وحشتني اوووي
حاتم ضر**به بوكس ونزل فيه ضر*ب وعماد بيضحك بطريقة مستفزه
عماد كح د*م اثر الضر**ب الكثير
عماد……….تعرف هيلو طلعت موزززززة أوي بنت الايه غزال كانت هتبقي ليا وفي حضني
الد**م غلي في غروق حاتم وطلع المسد**س و صوبه ناحيه عماد
عماد بخوف…..انت انت بتعمل ايه ابعد السلا***ح يطول
حاتم بشر وغضب……..هخلص البشريه منك يا ابن ال**********
و اطلق رصا***صة بس كانت هوائيه
حاتم بغضب…….جلااااال

 

 

جلال بص لعماد بش**ر وتوعد ورجع بص لحاتم
جلال……هيلين دلوقتي محتاجه لينا يا حاتم وحساب الك***لب دا تقل وأنا اللي هعرفه حجمه وبص لعماد
جلال بأمر لرجالته……الكل***ب دا يتصبح عليه صبح ويتمسي عليه مساء و ميطولش مايه ولا اكل وكل ما يزعق ياخد علقة مفهموم وخاد حاتم وطلعوا
ريان وصل المستشفى وسأل عن هيلين وطلع ليها لاقي الكل واقف قلقان
ريان بخوف…….هيلين عامله ايه
هدي بدموع……….لسه مفقتش لحد دلوقتي
ريان راح عن شباك الأوضة اللى فيها هيلين وبص ليها
ريان بحزن وند**م……..اسف اتاخرت عليكي اصحي و عتبيني
بعد مدة جلال و حاتم وصلوا وشافوا ريان واقف حزين
حاتم …….أهلا يا ريان
ريان بهدوء…..أهلا
حاتم……هيلين عامله ايه
ريان بحزن……لسه مفقتش
جلال كان بيبص علي ريان بهدوء و نظرات ريان مفهمهاش
حاتم……ريان ايه اللي حصل بينك وبين هيلين وانت نزلت غضبان وهي كانت غضبانه
ريان اتوتر بس دار توتره
ريان بهدوء…….مفيش كان موضوع اتكلمنا فيه والنقاش شد وحصل خنا*قة وأنا لما رجعت علشان اعتذر منها لاقتكوا جايين هنا جيت وراكوا
حاتم اتنهد بهدوء و راح عند الشباك و يشوف هيلين
شوقي تعب فجأة وحس بدوخه كبيره و وقع علي الأرض
رحمه بصدمه……شوقييييييي الكل جرا عليه
بعد مدة الدكتور خرج من عند شوقي
الدكتور……هو أتعرض لضر**به علي الراس بس الحمد لله جات سليمة هو هيفوق بعد شوية
ريان اتسحب و دخل عند هيلين
كانت هيلين في عالم تاني جسد بلا روح كل الآ**لام و الا**وجاع تجمعت عند تلك الفتاة ريان جاب كرسي وقعد جنبها ومسك ايدها
ريان بدموع………آسف حققك عليا يا هيلو ظل**متك وكنت هرتكب غلط سامحيني يا حبيبتي ايوه حبيبتي وهتفضلي حبيبتي طول العمر حتي لو مكنتيش من نصيبي بس قومي مش متعود علي سكوتك متعود علي عيونك اللي فيها تحدي و ثقة في نفسك متعود علي جمال عيونك فوقي يا حبيبتي علشان خاطر اللي ببحبوكي بلاش خاطري انا عارفة انا اوعدك اني هند**م اللي عمل كدا فيكي هخليه يدوق العذ**اب بالوانه بس قومي انتي ونعمله الأدب مع بعض يلا قومي بقي يلا
واخذ يبكي
وكان جلال سامع كلام ريان و ترك المكان بهدوء

 

 

عدي اربع ساعات وهيلين لسه مافقتش والكل واقف برا قلقان ومستني خروج حنين والدكتوره والكل علي اعصابهم
علا اللي اول ما عرفت باللي حصل لهيلين فضلت تعيط وحست بدوخه واكتشفوا إنها حامل بس الفرحة مش لاقيه مكان بينهم بسبب حالة هيلين
هدي اللي بقت منهاره وخايفه علي أختها وإياد راح ليها وفضل يهديها وهي اترمت في حضنه وهو ضمها ليه ومش عايزها تبعد
شوقي اللي فضل يدعي ربنا ودموعه مش متبطل وخايف علي هيلين وبيتمني يشيل الأ*لم اللي هي حساة وياخده هو
و رحمه اللي راحت تصلي وتدعي لبنتها وعيونها ورمت من كتر العياط
و ريان اللي بقي يلوم نفسه و بقي يكر*ه أمه بشدة و خوفه علي هيلين بيزيد
وحاتم خايف يخسر أخته وعيونه علي وشك البكاء
جلال اللي بيتمني ان هيلين تقوم بالسلامة
دقائق وكانت حنين خارجة مع الدكتوره وملامح الحزن ظاهره
حنين بدموع و حزن……….هيلين دخلت في غيبوبة
هدي بصراخ ودموع…….لااااااااا وفضلت تعيط و علا اغمي عليها وريان غمض عيونه بأ*لم وحزن أما حاتم بقي مثل المتجمد يحاول استعاب ما يحدث
جلال عيونه دمعت بس اتوعد لعماد وطلع وريان طلع وراه هو وحاتم واياد و عمر
وصلوا عند عماد
جلال اتقدم منه ومسكه من رقبته وبدا يخ**نقه
عماد بصوت مدبوح……..ههههههه هي القطة راحت ولا ايه
ريان اتعصب وبعد جلال وه..جم علي عماد وفضل يضر*ب فيه بكل غضب وكر*ه وغل وصورة هيلين وهي بالمستشفى قدامه ولما سمع إنها دخلت في غيبوبة فضل يضر*ب في عماد اللي بقي يصرخ من كتر الأ*لم و العذ*اب
ريان مسك ايد عماد و ك..سرها وعماد صرخ من كتر الو*جع و وقع علي الأرض وريان فضل يضر*ب فيه برجليه
إياد😮😮………اول مره اشوف المصا*رعة دي
عمر وهو بيضر*ب إياد علي ضهره…….عارف لو ريان سمعك هيعمل منك ايه
اياد بتوتر…….احمممم وعلي ايه المحترم احلي
حاتم راح وهو وجلال وعمر وإياد يبعدوا ريان علي عماد ونجحوا أخيرا
ريان بغضب……..بقي يا ابن *******يا*********تمد إيدك عليها دا اانت نهارااااا اللللللللي خلفووووووووووك اسووووووووووود
عماد وشه كله مليان د*م وضحك باستفزاز وهنا ريان معرفش يسيطر علي نفسه
عماد باستفزاز……عارف كح كح انا كح اتمنيت اخدها في حضني واخليها ملكي و أفضل كح كح اتغزل فيها هههههههه كح كح كح اصلها من الآخر عووووود غزال
اياد لطم هو وعمر

 

 

وجلال هو وحاتم بعدوا عن ريان اللي بقي ياخد نفسه بسرعة و وشه كله احمر و بدأ يصب عرق و عروقه برزت
ريان بدأ يتقدم من عماد وعيونه كلها ش..ر و عماد بيضحك باستفزاز كبير
إياد بخوف……….نهار فل ادعوا بالرحمه
عمر بخوف……..احممم علا عايزانى سلام عليكم
اياد مسك من قفاه……خد هنا رجلي علي رجلك
فاقوا علي صوت صريخ عماد اللي دوي في المكان بصوا لاقوا عماد متعلق من رجليه و رأسه تحت وريان نازل ضر***ب في بطنه
حاتم بخوف……تعالوا نلحقوه بدل ما يودي نفسه في دا*هيه و فعلا بعدوا ريان علي عماد ونزلوه
عماد من كتر الو*جع اغمي عليه
جلال بضحك…….و*حش انا اخاف منك
حاتم بضحك………..بقلك ايه انا عايز عضلات ذي دي
ريان بصلهم باستغراب
اياد……احمممم هو جو الر*عب خلص ولا لسه علشان أنا لسه عايز ابقي اب
حاتم وجلال و عمر ضحكوا وريان هز رأسه ببرود وطلع
حاتم…….نفسي اعرف ايه اللي حصل
جلال بهدوء…….ريان بيحب هيلين وكذلك هيلين بتحبه
حاتم بصدمه……..إيه
جلال……إيه تعاله نروح المستشفى الأول نطمن عليها
والكل راح المستشفى
السجان…….روح محمد سليمان
روح……ايوه
السجان……زياره
روح طلعت لاقت شخص واقف
روح بفضول……حصل ايه عملها عماد
المجهول……..لا ابو البنت لحقها بس البنت دخلت في غيبوبه وعماد وقع في ايدهم
روح بغضب……نعم يعني ايه منفذش المطلوب هو أنا مشغله قر**اطيس معايا يا كريم(الشخص اللي حاول يته**جم علي هيلين )
كريم بغضب…………..جرا ايه يا مدام روح نقي ألفا**ظك شويه وبعدين قلنا أبوها لحقها
روح قعدت بغضب وفضلت تفكر
روح……أنا لازم اطلع من هنا اتصرف
كريم بهدوء…….تمام وكمان ابويا هيطلع معاكي

 

 

روح بغضب……نعمممم انت هطلع طارق كمان
كريم بغضب……..الله مش ابويا زي ما انتي امي (🔥🔥🔥🔥بووووووووم قنب***لة واتف**جرت كريم ابن روح وطارق الصديق الخا*ين لشوقي وعبدالرحمن، هنعرف بعدين الزاي دا حصل )
روح بغضب……….انت بتقول ايه لا أنا اولاَ يا كريم
كريم ببرود……يا أنتوا الاتنين يا بلاش
روح سكت بغضب ومتكلمتش
كريم……تمام انا هجهز كل الأمور و بعدها نن**تقم من هيلين وعيلتها علي رواق سلام دلوقتي ومشي
روح بغضب…………اخلص من انتقا**مي بس وبعدها اتصرف معاك انت واللي يتسمي أبوك دا ودخلت للس**جن تاني

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقي المتمرد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى