روايات

رواية عشقي أنت الفصل الثاني عشر 12 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الفصل الثاني عشر 12 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الجزء الثاني عشر

رواية عشقي أنت البارت الثاني عشر

عشقي أنت
عشقي أنت

رواية عشقي أنت الحلقة الثانية عشر

تاني يوم وافقو شركهM&N علي الصفقه بتاعت شركه عمار ومريم ونرمين راحو شركه عمار عشان يتفقو علي الصفقه
وصلت عربيه من نوع فاخر جدا الي مقر الشركه ودخلو نرمين ومريم ونرمين قالت لمريم: انا عطشانه اوى هروح اجيب مايه ولا عصير من هنا واجي
دخلت مريم اوضه الاجتماعات مستنيه نرمين ف دخل شخص الاوضه ملامحه كانت مش غريبه عليها لحد م لف وشافها مريم وعمار بصد*مه وصوت واحد : مريم / عمار
وفي الخلفيه اغنيه وحشتيني لعمرو دياب “” عيونك شايفها وحاسس ان انا عارفها سيبيني براحتي اوصفها مكسوفه لي كانك معايا بقالك عمر ويايا بنفس الصورة جوايا من قد اي سنين شايفك ف احلامي بنادي عليكي ضميني ليالي كنت مش عايش ومستنيكي تحييني وحشتيني وحشتيني سنين بعدك علي عيني ليالي كنت مش عايش ومستنيكي تحييني””
في الخارج نرمين ماشيه بتدور علي اوضه الاجتماعات ومش عارفه مكانها خبط*ت ف واحد وقالت : انت ا*عمي مش تفتح كانك ماشي ف زريبه

 

 

: والله حضرتك اللي ماشيه مش باصه قدامك وبعدين اي زريبه دي كمان انتي ب*يئة اوى
نرمين : اي ياض انت هي مين دي اللي بيئه تلاقيك اصلا عامل نظافه بس لابس كاجوال بس مش اكتر
شريف : لا يرو*حمك مين دا اللي عامل نظافة دا الكبير اللي ف الشركه دي ميغركيش شكلي ولا لبسي دا انا ممكن امس*ح بيكي بلاط الشركه فاااهمه
نرمين: انت نسيت نفسك يلاااا ابقي قابلني لو وافقت علي ام الصفقه دي
ومشيت
شريف : مجنو*نه ولسانها مترين بس قمر انا نسيت اي ! الاجتماع
نرمين : قلي*ل الذ*وق بس مز وجميل وحاجه كدا عسليه اوي ( استغفر الله عيب كدا يا اوختشي 😂)
نرجع لعمار ومريم 🙂
عمار بصوت حنون : كنتي فين كل دا سبتيني ومشيتي لي
مريم : انت اللي كلامك جرح*ني اوي انا لو نسيت كل حاجه عمري م انسي كلامك ليا
حضنها وطبطب عليها وقالها انا اسف على كل حاجه قولتها كنت غ*بي حقك عليا
مريم : هششش خلاص
عمار : انتي اي اللي جابك هنا وعرفتي مكاني ازاي

 

 

مريم فاقت وقالت: مش هتصدق انا ونرمين صحاب شركه بس الشركه هنا كانو عايزينا ف مشروع واحنا جايين عشان اجتماع
عمار : عايزة تعرفي مين صاحب الشركه دي
مريم : اكيد راجل كبير وبك*رش او شاب م*ستهتر م اللي هما الصبح بيشتغلو وبليل بيرحو اماكن مش*بوهه
عمار : بكر*ش ومستهت*ر !!
اااه هو انتي قولتي نرمين هي جت معاكي صح ؟ طب هي عامله اي واخبارها انا ظل*متها اوي يا مريم وكنت بدور عليكو ومازلت والله هي فين
مريم : نرمين طالعه ورايا
عمار : تعالي نقعد
راحو وقعدوا ونرمين دخلت واتفا*جئت بوجود عمار واعتذرلها لحد م دخل شريف وقال : انا اس*ف ع التاخير بس كان في واحدة غ*بيه عط*لتني
وقعد
شريف ونرمين: انت / انتي
نرمين : لا بعد اذنك يا عمار لو هو موجود انا مش هشتغل
شريف : هو انتي تطولي يا ام شبر ونص انتي
نرمين بصوت عالي : لاا الزم حدودك بدل م اطلع عين اه*لك اتلم
عمار بزعي*ق : بس انت وهي اسكت*و انتو مش عاملين احترام ليا
نرمين : هو اللي بدأ يا عمار
شريف : شايف دي بتقولك باسمك من غير القاب
نرمين عشان تغي*ظه قامت وحضن*ت عمار
شريف : هو انتي منهم !!
عمار : منهم اي يا اه*بل دي نرمين اختي
شريف : اي دا انت لقتهم ومش قولتلي
عمار : هما اللي جم لحد هنا
شريف باستغراب : جم ازاى

 

 

نرمين ومريم بصوت واحد : شركه M & N
شريف : اح*يه شكل كدا الصفقه طارت
نرمين : لا ولا طارت ولا حاجه يلا نبدا الاجتماع
وخلصو الاجتماع وقعدوا سوا شويه
عمار : بس يا مريم انتي ونرمين اتقابلتو ازاى
مريم ونرمين بصوا لبعض وقالو : …..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقي أنت)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى