روايات

رواية عشقي أنت الفصل الثالث 3 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الفصل الثالث 3 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الجزء الثالث

رواية عشقي أنت البارت الثالث

عشقي أنت
عشقي أنت

رواية عشقي أنت الحلقة الثالثة

بالليل بقا نرمين قاعدة ف الاوضه وبتكلم مريم صحبتها فيديو ف قرروا ان نرمين تشغل اغنيه لمسلم ( صنع في مصر)
نرمين ومريم بيغنوا :
( عشان انا حته تقيله ف البلد بيلقبوني باسم الاسد لو كلو مات انا الثبات عملت اسمي بدون علاقات sorry خاطب ومش محتاج لبنات دق الطبول حرب وعلينا)
فجاه الباب اتفتح
عمار : انتو بتهببو اى
نرمين : انا انا انا انا …..
عمار : هنبتدي بقا عبد الباسط حموده
نرمين : متبقاش قفوش كدا يكبير احنا كنا بنفرفش شويه كدا قبل الامتحان
عمار : بتفرفشوا ووجه كلامه لمريم : دا بدل م تعقليها يا هانم
مريم بتوتر : لا ابدا دا هي اللي كانت عايزة تغني وترقص
نرمين : نعم يختي انتي بتبعيني وغمزتلها : ولا اقول
مريم : لا لا متقوليش انا هروح انام سلام وقفلت
عمار : كدا معدش في غيرك اللي هيتعاقب
نرمين فضلت تجري ف الاوضه وقفلت النور وعمار فتح النور تاني بيدور عليها مش لاقيها فضل ينادي عليها : يمجنونه رحتي فين طب لو طلعتي مش هضربك وهعزمك علي شاورما سورى وتوميه وببسي
نرمين : طب خلاص يكبير تعالي نزلني بقا
عمار : انتي فين وانزلك منين
نرمين : انا هنا فوق الدولاب نزلني وامشي عشان اغير وننزل
عمار : عنيا وراح عشان ينزلها
بعد م نزلها عمار مسكها من قفاها
عمار : بتهربي مني فكراني مش هجيبك
نرمين بعياط: يا ماما ابنك هياكلني
عمار : عيطي يختي عيطي ومسكها وعلقها ف مسمار كان ف الحيطه
نرمين وهي بتندب : اه ياني يا لوزة اه يملت بختي ف اخويا كنت وردة مفتحه
عمار : خلاص خلصتي وصله الندب دي
نرمين : يا ماما
جت امها وفكتها ومسكت عمار من قفاه وضربته علي قفاه وجريت وراه ونرمين واقفه بتضحك عليه
نرمين : احسن احسن ايوة يا ماما ربيه عشان ابنك مشافش بربع جنيه تربيه
امها : دا انتي اللي مشوفتيش بربع جنيه ربايه يبنت ال …
جريوا كل واحد فيهم علي اوضته وقفلت الباب
الام : انا لو مخلفه جوز ارانب كانو نفعوني
نرمين: هتخلفي ارانب ازاى لمؤاخذة
الام وهي تحدفها بالشبشب السحري زي م نرمين مسمياه : م انا مخلفه قردة
تاني يوم الصبح
نرمين واقفه ف الجامعه مستنيه مريم وبتكلمها ف الفون وبتاكل بالايد التانيه
نرمين : يلا يا مريم بسرعه قبل الدكتور الهباب م يدخل
مريم : انا قربت اهو والله انتي بتاكلي صح
نرمين : ايوة باكل عشان المادة المهزاه بتاعت دكتور البهايم دي بتسد نفسي
وصلت مريم ودخلو كل واحده فيهم وكانت محاضره الدكتور محمود
اول م شاف نرمين نادا عليها
نرمين : نعم يدكتور
دكتور محمود: اى الاحترام دا هي مش دى ماده مهزاه وانا دكتور دكتور هباب واى تاني اه دكتور البهايم
طب طالما انا دكتور بهايم بتحضريلي ليه
نرمين: يا دكتور انت فهمت غلط خالص انا كان قصدي علي مادة اخري
دكتور محمود: لا يشخيه
نرمين وقد نسيت هي بتتكلم مع مين : لا يكبير عيب عليك برضه بقا انا اقدر اقول علي مادتك كدا دي مادة قمر وانت برضو يا دكترة مز وجميل وحاجه كدا عسليه ف نفسك
مريم ف سرها : رحتي ف داهيه
دكتور محمود: بقا انا دكترة ومز وجميل!!
نرمين: احيه والله يدكتور مكنتش اقصد نسيت
دكتور محمود: طيب روحي علي البنش بتاعك ومسمعش صوتك
نرمين : عونيا يا دكترة
الايام بتعدي عادي نرمين الصبح ف الجامعة مع مريم وعلاقتها بدكتور محمود بقت كويسه جدا ومريم وعمار كل واحد فيهم اعترف لنفسه انهم بيحبو بعض
لحد م حصل حاجه محدش كان يتوقعها …..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقي أنت)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى