روايات

رواية عشقي أنت الفصل الثالث عشر 13 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الفصل الثالث عشر 13 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الجزء الثالث عشر

رواية عشقي أنت البارت الثالث عشر

عشقي أنت
عشقي أنت

رواية عشقي أنت الحلقة الثالثة عشر

نرمين عشان تغ*يظه قامت وحضنت عمار
شريف : هو انتي منهم
عمار : منهم اي يا ا*هبل دي نرمين اختي
شريف : اي دا انت لقتهم ومش قولتلي
عمار: هما اللي جم لحد هنا
شريف باستغراب: جم ازاى
نرمين ومريم بصوت واحد: شركه M&N
شريف : اح*يه شكل كدا الصفقه طارت
نرمين : لا ولا طارت ولا حاجه يلا نبدا الاجتماع
وخلصوا الاجتماع وقعدوا سوا شويه
عمار: بس يا مريم انتي ونرمين اتقابلتو ازاى
مريم ونرمين بصوا لبعض وقالو: عمة مريم قامت بالواجب وزيادة
Flashback

 

 

نرمين بعد مو*ت محمود عمار طرد*ها ف هي مشيت واتصلت علي مريم
نرمين بعيا*ط : محمود ما*ات يمريم قدام عيني وعمار اخويا طر*دني انا مش عارفه اروح فين
مريم: انا كمان مشيت وعند عمتي بقولك اي تعالي واقعدي معايا لحد م نفكر هنعمل اي
نرمين: طب قوليلي العنوان وانا هاجي
مريم شارع ********
نرمين راحت وعمة مريم عاملتهم احسن معامله
ونرمين ومريم دخلو الامتحانات ونجحوا بتقدير واسسو الشركه دي والشركه ف وقت قصير حققت ارباح كبيرة وعدت مراحل صع*به ودلوقتي بقت اصغر سيدات اعمال
End flashback
شريف بانبهار : ماشاء الله انتو بجد مفروض تكونو مثل اعلي للبنات كلها
نرمين : ايوة طبعا مفروض
شريف : ت*با لتواضعك يشيخه
عمار: طب يلا بينا نروح البيت ماما هتفرح اووى
مريم : نرمين تروح معاك انا مليش مكان ف البيت دا
عمار: تاني يا مريم هنتكلم ف الموضوع دا تاني
مريم : لا يعمار بس دا قراري ولازم تحترمه
عمار : طب تعالي معايا ف المكتب عشان افهمك
وراحو المكتب واتبقا نرمين وشريف لوحدهم
شريف : بس بس
نرمين : انت بتنادي علي قطه
شريف : م انتي اللي مش بتتكلمي وانا مبحبش اقعد ساكت
نرمين : مين قالك اني هتكلم معاك مثلا
شريف : لي يعني عندي الح*صبه
نرمين : لا بابا قالي متلعبيش مع العيال الر*خمه
وطلعت لسانها
شريف : انتي هبل*ه يبت انتي
نرمين : دا انت يومك اس*ود يومك اس*ود علي دماغك
شريف : بنت انتي انا ممكن اجيبك من شعرك بس انتي اخت صحبي
نرمين : يعني لو مكنتش اخت صحبك كنت هتجبني من شعري انت راج*عي وزباله وهب*لغ عنك حقوق المراه
شريف : حقوق مين يعنيا

 

 

نرمين: لا دا انت تطلب الا*سعاف عشان تيجي تلم ج*تتك اللي هقط*عها
شريف بخ*وف : يا عمااااار الحقني اختك هتاااااكلني
عمار دخل وقال: انتو ات*هبلتو دا انتو عملتو زى العيال اللي ف الحضانه
ووجه كلامه لنرمين : يلا يا نرمين لمي حاجتك عشان هنروح لماما
نرمين: طب ومريم
عمار بص لمريم وقال : لا هي وافقت خلاص
نرمين بش*هقه وضحك : اه يا سا*فله يا سه*له يا رخ*يصه امال فين دا قراري ولازم تحترمه ونينينيني
عمار : وانت كمان يا شريف هتيجي معانا
نرمين : لمؤ*اخذة يا كبير بس احنا هنقعد قاعدة عائليه هو اى موقفه
شريف اتح*رج من كلامها
عمار : نرمين بطلي هب*ل دا مكنش سايبني انا وماما لما تعب*ت
نرمين بصت لشريف وقالت : انا اسف*ه انا دبش شويه
شريف بشعور غريب : لا والله خليكي دبش كدا بتبقي حلوة وانتي متع*صبه
عمار : دا انت يومك اس*ود بتعاكس اختي قدامي

 

 

شريف : هعاكسها من وراك حاضر
عمار : يومك اس*ود يا شريف
شريف: ايييي كلكو يومك اسود يا شريف
ضحكو ومشيو
وصلو البيت وخبطوا فتحت الام الباب وقالت بمفا*جأة : …….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقي أنت)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى