رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل السابع 7 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها أذاب جبروتي البارت السابع
رواية عشقها أذاب جبروتي الجزء السابع
رواية عشقها أذاب جبروتي الحلقة السابعة
فارس… فاطمه فاطمه
فاطمه… نعم يابني
فارس… هي مطلعتش خالص ولا اي
فاطمه… لا خبطت عليها كتير مره ترد وتقولي سيبيني لوحدي ياداده ومره متردش
فارس… ماشي تمام وطلع دخل اوضه ونام
الصبح
فارس صحي وطلع اجري بر شوي وجه
فارس… فاطمه يافاطمه
فاطمه… نعم يابني
فارس… جهزيلي الفطار عشان عندي شغل وماشي شوي كدا
فاطمه… حاضر يابني
: فارس مشي ولسه هيحط رجله علي السلم ويطلع عينه جت علي اوضه ياسمين
فارس… ياداده ياداده
فاطمه… في اي تاني يابني
فارس هو عينه علي اوضه ياسمين… هي لسه نايمه ولا اي
فاطمه بحزن… هي مطلعتش اصلا من الاوضه من امبارح الضهر
فارس بعصبيه… كيف ده تفضل كدا من غير اكل
فاطمه… معرفش يابني وجيت خبط عليها الصبح مردتش عليا قولت يمكن لسه نايمه
فارس… تمام روحي جهزي الفطار وراح قرب من الاوضه
: فارس بيخبط علي الباب مش بترد
فارس… زينه يازينه هي مش بترد ليه اوع يكون في حاجه انا لازم اكسر الباب وراح كسر الباب ودخل
فارس عمال يدور عليها في الاوضه مش لاقيها
فارس… هي راحت فين دي وبتفكير اوع تكون هربت بس هتهرب هتروح فين هي مش فاكره حاجه
فارس بغضب… يافاطمه يافاطمه
فاطمه جت جري… اي يافارس يابني
فارس… هي راحت فين
فاطمه… معرفش والله يابني
فارس.. متعرفيش كيف هي مش موجوده وبيبص لاقي ميه طالعه من تحت باب الحمام
فارس بعصبيه… واي الميه اللي موجوده دي كمان وراح قرب من الباب وفتحوا وبيبص لاقي ياسمين مغمي عليها في الارض
فارس… فاطمه الحقي وجري عليها شالها وطلع حطها علي السرير
فارس…. هاتي اي برفان
فاطمه… حاضر وطلعت تجري تجيب برفان
فارس… زينه زينه وراح افتكر انه كان حاطط برفان قبل ميطلع يجي وراح مقرب ياسمين لحضنه تشم البرفان عشان تفوق
ياسمين فاقت لاقت نفسها في حضن فارس فرفعت وشها وعينها جت في عين فارس وسرحوا هم الاتنين
: فاطمه جت قطعت عليهم 😂😂😂
فاطمه… فارس يابني الريحه اهي
فارس وياسمين فاقوا من سرحانهم وفارس قام من جنب ياسمين وسابهم وطلع من غير ما يتكلم وفاطمه قربت من ياسمين
فاطمه… انتي كويسه يابنتي
ياسمين… اه ياداده كويسه
فاطمه… الحمدلله يابنتي قلقتيني عليكي انا وفارس
ياسمين بستغراب… فارس كان قلقان عليا
فاطمه… اه واول مشافك كدا كان هتجنن كمان
ياسمين بستغراب وبصوت واطي… فارس كان قلقان
فاطمه… انا هروح اكمل تجهيز الفطار عشان فارس رايح الشركه
ياسمين… تمام وانا هاجي اساعدك
فاطمه… لا خليكي انتي تعبانه بس قومي غيري لبسك عشان متغرق ميه
ياسمين… حاضر
: فارس طلع الاوضه وقفل الباب وره وبيكلم نفسه
فارس… في اي يافارس اي انت هتقع ولا اي لا انت جربت مره وخلصنا مستحيل احب حد تاني مش ده كلامك كمان لم شوفت ياسمين اخت احمد انت لازم تفضل كدا من غير حب عشان حيات فارس كلمه حب دي اتمحت من زمان ومستحيل ترجع تتكتب تاني عشان هم كلهم شبه بعض
مازن… داده ياداده
فاطمه… ايو يامازن يابني
مازن… صباح الفل ياقمر انتي
فاطمه… هههههه صباح الورد ياحبيبي
مازن… امال فين فارس
فاطمه… بيلبس فوق
مازن بصوت واطي … وزينه
فاطمه… جو بترتاح وتغير البس بتاعها
مازن بستغراب… ليه
فاطمه… اسكت مش هي مش طلعت من امبارح من الاوضه فارس كسر الباب ودخل دور عليها ملقهاش وبيبص في الحمام لاقها مغمي عليها راح شالها حطها علي السرير وفوقها وهي بقت كويسه
مازن بقلق… طي انا هدخل اشوفها
: فارس كان نازل من علي السلم وسمعه
فارس بعصبيه… هتدخل تشوف مين هي مش بتقولك هي بتغير البس
مازن… مهي اكيد خلصت
فارس… اترزع هنا وهي لم تطلع ابقا اطمن
فاطمه… بس اهي طلعت انتي كويسه ياحبيبتي
ياسمين… اه الحمدلله ياداده
مازن…. زينه انتي كويسه
زينه… اه الحمدلله كويسه
فارس بعصبيه… خلصتوا كلام ولا هنفضل واقفين بنتكلم كدا انا عايزه افطر عشان امشي
ياسمين… ومتفطر هو احنا هناكلك في بوقك ولا اي
فارس بصلها وبعصبيه…اتكلمي عدل انتي عيانه
ياسمين… متخافش انا كويسه
فارس… لا والله طي والله انا غلطان اني انقذتك اصلا وراح نزل قعد يفطر
: ياسمين جت تقعد عشان تفطر
فارس… روحي كملي كلامك
ياسمين… خلصت وهقعد افطر وراحت شدت الكرسي وقعدت
فارس بصلها بغضب وراح قايم من علي الاكل ومشي لحد الباب ولسه هيطلع راح وقف وبغضب… هو استاذ مازن هيفطر قاعد بيطفح مش ناوي يروح الشغل ولا اي
ياسمين بتضحك بس كاتمه ضحكتها
مازن… حاضر ياكبير خلصت وجي اهو وبصوت واطي… بطلي ضحك
ياسمين… هههه حاضر يلا اجري قبل مين*فجر 😂😂😂
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقها أذاب جبروتي)