رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها أذاب جبروتي البارت الحادي والعشرون
رواية عشقها أذاب جبروتي الجزء الحادي والعشرون
رواية عشقها أذاب جبروتي الحلقة الحادية والعشرون
_ها يادكتوره قولينا عامله اي
الدكتوره… متخافوش هي اي واحدها لسه بنت بيجيلها وجع كدا
زينه بصدمه…. بنت كيف
الدكتوره… بنت زي البنات ياجميل مالك
زينه بصت لخالد ومنال اللي مستغربين كيف بنت
الدكتوره بستغراب… انتو مالكم مستغربين ليه كدا هي متجوزه ولا في حاجه
زينه… ها لا اص… وفارس وصل فهي سكتت
فارس جه جري وقرب من زينه وبلهفه وخوف… مالك انتي فيكي اي
خالد قرب منه وبعدو عن زينه… ابعد عنها انت كيف تمسكها كدا
فارس بعصبيه… ابعد انت عنها انت مين
زينه… اي جاب ياستاذ فارس هنا
فارس بصدمه… استاذ فارس اممم جي عشان ارجعك معايا
زينه… بس انا مش عايزه ارجع معاك انا تعبت في البيت ده من وقت مدخلته وخلاص زهقت من الظلم والكدب والخداع وكل حاجه
فارس مسكها من ايدها… زينه انتي متعرفيش اي حصل تعالي وانا افهمك كل حاجه
زينه مسكت ايدو وبعدتها عن ايدها وبحزن مكتوم…. اسفه مش هرجع معاك انا خلاص لقيت ناس حباني وهعيش معاهم ممكن تمشي انت بقا
فارس بعصبيه… انتي اللي بتقوليه ده انا مستحيل اسيبك
خالد بعصبيه… متعليش صوتك عليها ويلا امشي من هنا زي مهي قالت
فارس بعصبيه وصوت عالي… انت شكلك اتجننت ومش عارف انت بتتكلم مع مين ابعد عنها وراح رجاله فارس جدت حاسرت خالد ومراته وفارس شال زينه ومشي
زينه بزعيق… فارس نزلني انت حيو… ان ابعد عني
فارس مردش عليها وفضل شايلها لحد منزل تحت وركبها العربيه وركب جنبها وهو بيربط حزام العربيه… بقا انا حيو… ان
زينه خافت من منظره وحاولت متبينش انها خايفه… اه حيو… ان
فارس… ماشي يازينه انا هوريكي الحيو… ان هيعمل اي وشغل العربيه وساق بسرعه خالص
زينه وهي راكبه جنبه وخايفه… اعععع فارس ارجوك سوق براحه والنبي يافارس هنموت اعععع انا لسه صغيره يخر**بيت اهلك هتموتني طيب سوق براحه وهسمع كلامك واجبلك شبسي شوكولاته
فارس ماسك نفسه بالعافيه ومش عايز يضحك قدامها وبعصبيه…. قولي انا عيله وهبله ومجنونه وحب فارس وانا اسوق براحه
زينه بدون وعي… انا عيله وهبله ومجنونه وبحب فا…. وسكتت فارس بعصبيه وهو بيزيد سرعه العربيه…. ها متكملي
زينه بصتلوا بعصبيه… بس انا مش بحبك انا بكرها اصلا نزلنيييي ازعق واقول لناس انك خطفني نزلنييييييي
فارس… اعملي اللي تعمليه مش بخاف ومش هقف ولا هخف السرعه غير لم تقولي
زينه بصتلوا وعيونها اتملت دموع… بس انت مش بتحبني وكنت بتستغلني وبتضحك عليا ليه عايزني اقولك كدا عايز تثبت لنفسك انك انتصرت وخلتني حبيتك وتكسرني يافارس
فارس داس علي فرامل العربيه وبصلها بغضب… بس انا مش كدا انتي ليه لحد دلوقتي بتصدقي اي كلام يتقالك ليه مسالتنيش انا مستحيل استغلك انا فعلا حب… وسكت
زينه… سكت ليه مش قادر تقولها عشان كدب صح
فارس بصلها بغضب ونزل من العربيه وقف قدام البحر وزينه نزلت وراح وراحت شده من دراعه وبعصبيه وصوت عالي… ها انطق كدب صح وكل اللي مازن قاله حقيقي وانت كنت بتضحك عليا وكنت عايز تستغلني عشان تكسرني صح يافارس
فارس مسكها من كتفها بايدو الاتنين وبصوت عالي وغضب… لا كدب كل اللي هو قاله انا فعلا بحبككككك وراح سابها ولف الجنب التاني وبحزن… اه يازينه بحبك وبحبك كمان من وقت مشوفتك من سنه بس كل مره كنت احس من نحيتك بي اي حاجه كنت اكدب نفسي اقول لا يافارس متحبش تاني كفايه حبيت مره واتخانت وان كل صنف الحريم شبه بعض بيحب اافلوس والقصور وبعدت عنك وقتها وطلعتي تاني قدامي صدفه وخبطك بالعربيه وحبيتك وكنت دايما احاول ابعد عنك بس مقدرتش مقدرتش
زينه بحزن… كيف انا مش فاهمه حاجه يعني انت تعرفني من زمان ومقولتش لا وطلعت بتحبني طيب ليه مقولتليش
فارس… بصي انا من زمان اعجبت بيكي بسبب اني شوفت منك موقف بس مشوفتش وقتها وشك والمهم معرفتش ان انتي البنت دي غير لم اخوكي احمد اللي هو صحبي جه وقالي ولو ليه مقولتش اني حبيتك فانتي لو فاكره اني كنت قايلك اخر يوم اني عايزك بليل في موضوع مهم وطلع عندي شغل ومخلصتش غير اخر الليل وكنت تعبان وصحيت الصبح علي… وسكت
زينه… صحيت علي ان ابن عمك اغتص**بني
فارس… اه
زينه بحزن… وطبعاا انت حبك اتغير لم حصل كدا صح
فارس بصلها بحزن وسكت
زينه قلبها وجعها عشان مردتش وفهمت انه بقا مش بيحبها… فارس ممكن توديني عند اخوي
فارس بحزن… بس احنا لسه مخلصناش كلامنا
زينه… كل حاجه خلصت ممكن نمشي يافارس ارجوك
فارس… حاضر وركبه العربيه ومشي
************
احمد قاعد مستني اخته تيجي هي وفارس واول مشافهم جري عليهم ولسه هيحضنها بس فارس حط دراعه منع
احمد ابعد دراعك… فارس مينفعش تحضنها وانت عارف كويس ليه
زينه بستغراب… ليه في اي
فارس… زينه بعدين هتعرفي كل حاجه
زينه… انا عايزه اعرف كل حاجه دلوقتي
فارس… براحتك بقا وراح قعد علي الكرسي
احمد… تعالي اعرفك بصي ياستي……..
زينه بحزن…. ياااا يعني انا مش اختك
احمد بحزن…. اه
زينه قعدت تعيط وانهاردت… انا مش عارفه اي اللي بيحصل معايا ده انا تعبت ليه ياربي كددا
فارس قعد جنبها وعصبيه… بطلي عياط مش عايز اشوف دموعك
زينه بصتلوا بحزن اكتر… ابعد عني انا بكرهك بكرهك وقامت ولسه هتدخل اوضتها
فارس… طيب مش عايزه تعرفي اهلك الحقيقين مين
زينه سمعت كدا ووقفت مكانها…..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقها أذاب جبروتي)