روايات

رواية عشقت ملاكي الفصل الحادي عشر 11 بقلم فرح محمد

رواية عشقت ملاكي الفصل الحادي عشر 11 بقلم فرح محمد

رواية عشقت ملاكي الجزء الحادي عشر

رواية عشقت ملاكي البارت الحادي عشر

رواية عشقت ملاكي الحلقة الحادية عشر

ملاك : اسد
اسد : نعم
ملاك : ممكن تشرح لي المساله دي
اسد : حاضر
وشرح لها المساله ولكن لم تنتبه ملاك للشرح بل كانت تنظر إليه وتتامله
ملاك بسرحان : انت جميل اوي كدا ازاي
اسد : ايه
ملاك : هااا
اسد : فهمتي الشرح
ملاك : اه لا
اسد وهو يكتم ضحكته : ازاي
ملاك : يعني مش اوي ممكن اشرحها تاني
تنهد اسد وقال : ماشي بس مش تبصي عليا
ملاك : انا مكنتش بيض عليك
اسد : اه انا اللي كنت بقول انت جميل اوي كدا ازاي
ملاك : انا قولت كدا
اسد : اه وانا عارف أن انا واحد حليوه بس انتي اللي مش واخده بالك
ملاك : والله
اسد : اه والله وجذبها عليه وجعلها تجلس علي قدمه
ملاك : ايه ده ابعد خليني اقوم
اسد : لا
ملاك : لا ابعد انا عاوزه انام
اسد : تعالي هنام مع بعض
ملاك : لا هنام زي ما بنام وانا خدها اغير ودخلت ولم تسمع رده
اسد : ماشي يا ملاك والله لاخليكي تيجي لحد عندي برجليكي
وخرجت ملاك وكانت ترتدي بيجامه بحملات رفيعه وبنطلون تحت الركب وربطه شعرها ربطه صغيره وتركته ينسدل علي ظهرها
اسد بصدمه من جمالها : ايه دا انتي عاوزه تموتيني
ملاك : اموتك ليه بقي انا عملتلك ايه
اسد :ايه اللي انتي لبساه ده
ملاك : امال البس ايه دا انا لبسه بييجامه عاديه
اسد : دي كدا عاديه
ملاك : اه
اسد : ماشي ومالوا وسحبها إليه وقبلها بعشق
ملاك : ابعد عني
اسد : ليه يا ملاك ليه بتبعديني عنك ليه
ملاك : ….
اسد : طيب ماشي يا ملاك انا هبعد عنك ومش هخليكي تشوفيني وغير ملابسه وخرج
ملاك لنفسها : اعمل ايه بس مش قادره انا هنام احسن
ساره : اسد انت رايح فين وانت مالك زقهان كدا ليه
اسد : مفيش انا خارج ومش خرجت اليومين دول
ساره : اتخانقت مع ملاك
اسد : ….
ساره : يا اسد المشاكل مش بتنحل كدا
اسد : عارف يا ماما بس محتاج اقعد لوحدي يومين
ساره : ماشي يا ابني خد بالك من نفسك
اسد : حاضر وانتي كمان ومتنسيش تخدي ادويتك
ساره : حاضر يا ابني
عند فهد وليلي..
ليلي : فهد
فهد : عيونه
ليلي : يلا روحني علشان زمان محمد قلقان
فهد بغيره : حاضر
ليلى : مالك يا فهد
فهد : مفيش
ليلي: لا في
فهد : بصراحه انا مش عاوزك تقعدي مع محمد
ليلى : ليه ده اخويا
فهد : ما هي دي المشكله
ليلى بضحك : غيران
نظر لها فهد ولم يرد عليها
ليلى باسته من خده : متخفش محدش هيقدر ياخد مكانك
نظر لها فهد بدهشه : انتي عملتي ايه
ليلي : عملت ايه
فهد : تعالي وانا اقولك عملتي ايه وسحبها في قلبه طويله وكأنه يخبرها مدي حبه لها وتركها عند احتياجها للهواء
ليلي : انت واحد قليل الادب
فهد : انتي يالي بداتي
سكتت ليلي ولم تتحدث طوال الطريق حتي وصلت الي المنزل
فهد : خدي بالك من نفسك
ليلي : وانت كمان
عند دارين وماكس
دارين : ماكس عرفت حاجه
ماكس : لا
دارين: ازاي يعني
ماكس : معروف أن اتجوزها غصب عنها بس كان ا عايشين حياه سعيده مع بعض وانهارده اتخانق معها
دارين : ازاي اتجوزها غصب عنها وعايشين بسعاده مع بعض
ماكس : عادي
دارين : لا في حاجه بينهم هما الاتنين بس ومحدش يعرفها والخناق اللي حصل بينهم انهارده ده في مصلحتنا
ماكس : ازاي
دارين : هنعمل ****
ماكس : حلوه الخطه دي بس صعب أنها وتتنفذ لازم الجامعه كلها يعرفوا أن هما متجوزين
دارين : سهله دي سيبها عليا
ماكس : ماشي
عند محمد …
محمد : ايوه يا لين وحشتيني
لين : انت اكتر والله انا عاوزه اشوفك
محمد : لين انا عاوز اقولك حاجه
لين بتوتر : في ايه يا محمد
محمد : لين انا مش هقدر …وقاطعه دخول ليلي
ليلي : امسك حرامي بتكلم مين
محمد : وانتي مالك
لين : مين دي يا محمد
محمد : ليلي يا قلبي
ليلي : قلبي تبقي لين صح
محمد : صح
ليلي : ومالو وقررت منه وقالت ازيك يا بيبي وحشتني اوي
محمد بصدمه : انتي بتقولي ايه اسكتي دلوقتي
لين بصدمه : بيبي مين دي يا محمد انت بتخوني ليه بتكسرني كدا انا عملتلك ايه ليه
محمد : دي ليلي والله …وأخذت منه ليلي التلفون وفتحت المكبر
ليلي : مين معايا
لين : انتي يالي مين
ليلي : انا زوجته اللي انتي كنتي بتكلميه
لين بصدمه : ايه زوجته
ليلي : اه انتي مين بقي
لين : انا حبيته
ليلي : ايه حبيته بتخوني يا محمد
لين : مش انتي لوحد ده ضحك عليا انا كمان ماشي يا محمد انا مش عاوزه اشوفك تاني ولا عاوزه اعرفك أنا بكرهك
ليلي : استني يبت
لين : بت ما تبتك عاوزه ايه اظن ان جوزك بقي عندك اهو
ليلي بضحك : دا مش جوزي دا اخويا
لين بصدمه : يعني انتي ليلي
ليلي : اه
لين : امال قولتي كدا ليه
ليلي : كنت بعمل مقلب فيكي
لين بفرحه : ماشي مقبوله منك دي
ليلي : انتي لين بقي اللي وقعتي اخويا
لين بهزار : لا مش انا
ليلي : ماشي خلاص عرفت ان انتي هي
لين : ماشي
محمد : خلصتي كلام هاتي التلفون بقي
ليلي : حاضر ثانيه
محمد : يارب نخلص
ليلي : بت يا لين
لين : نعم
ليلي : اديني رقمك علشان محمد مش راضي يدهولي
لين : ******
ليلي : تسلمى يلا خدي محمد اهو علشان هيمونني دلوقتي
لين : ماشي يلا
ليلي : سلام
محمد : يخربيتك
ليلي : انا نخرج علشان افضي ليكوا الجو
محمد : ماشي يلا وخدي الباب وراكي
ليلي : حاضر
محمد : اه صحيح انتي كنتي جايه ليه
ليلي : لما تخلص مع لين تعال وانا هقولك
محمد : ماشي يلا بقي
ليلي : حاضر وقالت بصوت عالي سلام يا لين
محمد : الو يا لين
لين : ايوه يا محمد اختك دي عسل اوي
محمد : طب وانا مش عسل زيها
لين : انت اجمل منها
محمد : اه صح طب يلا بقي علشان اروح اشوفها
لين : مالك يا محمد بتكلمني كدا ليه
محمد : لين انتي بجد صدقتي أن انا ممكن اخونك
لين : ….
محمد : ماشي يا لين انا عاوز اعرفك أن انا مستحيل اخونك بس الظاهر أن انا مقدرتش اخليكي توثقي فيا سلام
لين : لا استني
محمد : نعم
لين : انا اسفه
محمد ……

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت ملاكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى