روايات

رواية عشقت مجنونة الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الجزء الحادي عشر

رواية عشقت مجنونة البارت الحادي عشر

رواية عشقت مجنونة الحلقة الحادية عشر

محمد: ماما ماما حسن فين
هيام: سافر يابني
نور بصدمه: اا ااايه سافر يعني ايه
هيام: يمكن لو كنتي جيتي بدري شويه كان زمانه معانا
نور جريت علي الامن
نور بدموع: لو سمحت انا عايزه ادخل حسن حسن جوا عايزه اكلمه هو اكيد طايرته لسه مطلعتش
الامن: سافر فين m
محمد: دبي
الامن: طياره دبي طلعت من ربع ساعه
نور: اااايه يعني انا مش هشوفه تاني سافر وسابني خلاص
محمد: اهدي يا نور هيرجع قريب
نور: امتي هيرجع
محمد: متقلقيش حسن مش بيحب الغربه كلها شهر ولا شهرين وهيرجع

 

 

نور: بجد هيرجع
محمد: متقلقيش
بعد مرور ست شهور
•••••••••••••••••••••••••
نورهان: يانوووووور
نور: ايه يا ماما كرهتيني في حياتي كل يوم تصحيني مخضوضه كده
نورهان: مش قولتيلي اصحيكي بدري علشان لسه هتعدي علي مامت حسن
نور: اه صحيح ولسه هروح الشغل
نورهان: قومي طيب ومتتاخريش علشان ماجد ومراته جاين
نور: بجد وحشني اوي m
نورهان: علفكره كانو لسه عندنا امبارح بليل
نور: اه صحيح طيب يلا هلبس وانزل هوا
نورهان: طيب
نور بصت علي صوره حسن: اخوك شكله كداب زيك قالي شهر ولا شهرين عارف انا لما اشوفك هعمل ايه ولا اي حاجه همشي واسيبك علشان زعلانه اوي منك
عند حسن
•••••••••••••••
بقلمي/menna moharam
حسن: وحشتيني اوي يا نور ياترا نستيني ولا لسه فكراني انا بعدت علشان خاطرك انتي يا نور فاكره لما قولتيلي سافر وابعد عني وياريت اخرج من مصر كلها انا عملت زي ما قولتي انا جرحتك اوي ومش هسامح نفسي بس صدقيني كنت هقولك يا نور عيني
حاتم: صحيت امتي
حسن: لسه صاحي من شويه اهو

 

 

حاتم: مش بشوفك بتكلم حد من اهلك ليه يبني
حسن: هيسالوني هرجع امتي وانا مش عارف هرجع امتي اصلا
حاتم: انت بتهرب من مين
حسن: هربان من كل حاجه هربان من سؤال ابني هرجع لمامته امتي وبعدت علشان نور تبقا مرتاحه وهي قالتلي كده انها هتبقا مرتاحه انا كدبت عليها وهي حقها تكرهني يا حاتم هي معاها حق انا كداب وغشاش
حاتم: مين نور
حسن وحكاله قصتهm
حاتم: ارجع يا حسن لاهلك انت حته مش بتكلم حد فيهم زمانهم قلقانين ليه تعمل فيهم كده علشان حاجه هما ملهمش ذنب فيها وكمان زين ابنك ايه موحشكش انت كده رميته
حسن: لا انا مرمتوش يا حاتم انا بحبه اوي يا حاتم بحبه اوي لو كنت بكرهه كنت زماني قولتله ان امه كانت بتخوني انا مقدرش اشوف دموعه ومش عايز ارجع علشان سؤاله هرجع لامه امتي وانا معنديش اجابه للسؤال ده
حاتم: ارجعله يا حسن وارجع لاهلك
حسن بدموع: وحشوني اوي يا حاتم ووحشتني ماما وصوتها وقلقها لما برجع متاخر
حاتم: ارجعلهم يا حسن الغربه وحشه وبعدين عندك مطعمك هناك
حسن: انا انا لازم اكلمهم ازاي قعدت الفتره دي كلها من غير مااسمع صوتهم
بعد شويه
••••••••••••••••

 

 

الهام: الو
حسن: ماما
الهام بدموع: حسن حبيبي انت فين ليه يا حسن تبعد عننا الفتره دي كلها هونت عليك يابني
حسن: اهدي يا ماما متعيطيش علشان خاطري انا كويس اوي واتعرفت علي واحد هنا طيب وابن حلال ونزلت اشتغل في مطعم انا كويس يا حبيبتي
الهام: ارجع يابني ارجع علشان خاطري انت وحشتني اوي
نور: ده ده حسن
محمد: اه
نور: طب متجبش سيرتي لو سالك عليا اشطا
محمد: ليه كده يا نور ما يمكن لو قولتله ان انتي مسمحاه يمكن يرجع
نور: لااا اخوك جرحني لما سافر
بقلمي/menna moharam
محمد: يختي اقعدي انتي بتتجرحي اوي
نور: محمد عيب
الهام: محمد تعال كلم اخوك m
محمد: حاضر
حسن: عامل ايه يا محمد وحشتني
محمد: اه وحشتك مهو باين بقالك ست شهور بعيد عننا حته مبترنش تسال علينا
حسن: حقك عليا يا محمد انت وحشتني اوي انت وماماm وزين
محمد: انت وحشتني اكتر هترجع امتي بقه
حسن: احم متعرفش حاجه عن نور
محمد بص لنور: نور
نور بصوت واطي: اقفل الصوت
محمد: ااايه
حسن: بقولك متعرفش حاجه عنها
محمد: لا مش بكلمك انت بكلم نو
نور: يخربيتكك

 

 

محمد: قصدي بكلم ماما
حسن: طيب
نور بصوت واطي: قوله نور اتجوزت وخلفت ولد اسمهm حمزه
محمد: اشمعنا حمزه
حسن: حمزه مين
نور بصوت واطي: يخربيتكككك
محمد: ها حمزه مين اااه ابن نور
حسن: نور
محمد بكدب: اه نور بعد ما انت سافرت عرفنا انها اتجوزت وجابت ولد وماشاء الله عنده سنتين ونص اهو
حسن: سنتين ونص ازاي
محمد: اه يابني ده حته في تانيه ابتدائي
نور: غبي والله
الهام: مش قادرهه هههههههه
حسن: ماما بتضحك علي ايه كده
محمد: مش عارف حسن بص اقفل دلوقتي وهبقا اكلمك تاني علي نفس الرقم ده سلام
حسن وهو مش فاهم حاجه: طيب سلام
نور: محمد انت مصيبه
محمد: يستي اعمل ايه اول مره اكدب
نور: طيب هو مقلش راجع امتي
محمد: لا انا اتوترت لما كدبت
نور: بقالي ست شهور متنيله اصحا من النوم واجي اقعد معاكو علي امل اشوفه لما يرجع ومافيش فايده
الهام: لا يختي قومي روحي متجيش تاني يختي
نور: اخص عليكي يا حماتي بقه كده طب والله لو مبجيش بتقلقي وترني علي ماما صح ولا هتكدبيني
الهام: ماانتي الي عودتينا نشوفك اول ما نصحا من النوم

 

 

بقلمي/menna moharam
نور: طيب يلا هروح المطعم بقه
محمد: حته المطعم بتروحيه علي امل يمكن تلاقي حسن هناك هههههه
نور: اه والله انا زهقت من الشغل اصلا بس اعمل ايه في اخوك الي مش عايز يرجع ده
محمد: اده حسن بيرن

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى