رواية عشقت مجنونة الفصل التاسع 9 بقلم منة محرم
رواية عشقت مجنونة الجزء التاسع
رواية عشقت مجنونة البارت التاسع
رواية عشقت مجنونة الحلقة التاسعة
بعد شويه
حسن: اتاخرتي ليه كل ده
نور: ها معلش كنت في الحمام
حسن: طيب
نور: انت كنت عايز تقول حاجه
حسن في باله : شكل في حاجه زعلتها اكيد مش هتستحمل لو قولتلها اني كنت متجوز احسن حل اني استناها لما تروق
نور: اي
حسن: لا مكنتش هقول حاجه انتي في حاجه زعلتك مين كان علي الباب
نور وهي بتديله المحفظه: خد m
حسن: ايه دي
نور: محفظتك
حسن: لقتها فين كنت قالب عليها الدنيا انهارده
نور: كانت عند ام ابنك
حسن: اه مم اااايه
نور: ايه
حسن: انتي انتي مين قالك
نور بجمود: اطلع برا
حسن: نور انا كنت هقولك صدقيني
نور: اطلع برا علشان الموضوع ميكبرش يا حسن وعلشان متتأذيش
حسن: نور صدقيني انا اسف والله كنت هقولك
نور: هقولهالك تاني يمكن مسمعتش اطلععع برا يااااحسن
نورهان: في ايه يا ولاد مالكو صوتكو عالي
نور: انا داخله اوضتي عن ازنكو
نورهان: استني هنا في ايه
نور ودموعها نزلت: البيه طلع كان متجوز وعنده ولد وكان عندها امبارح عرفتي في ايه بنتك كانت هتتخطب لواحد غشاش وكداب كنت هتفضل بتكدب عليا لحد امتي هاااا انطق ساكت ليه
هيام:ح حسن انت مقولتلهاش
حسن: انا كنت خايف اخسرك يا نور خايف متتقبليش اني كنت متجوز كنت خايف تضيعي مني يا نور انا حبيتك بجد
نور دخلت اوضتها
حسن: طنط صدقيني انا بجد كنت هقولها الحقيقه
نورهان: بنات الناس مش لعبه يااستاذ حسن كنت ناوي تقولها امتي بعد ما نقرا الفاتحه ولا بعد ما تتخطب ولا يوم كتب الكتاب
حسن: صدقيني انا
هيام بمقاطعه: يلااا ياحسن
بعد شويه في العربيه
•••••••••••••••••••••••••
حسن: يا ماما
هيام: انا مش امك
حسن: ماما انتي بتقولي ايه
بقلمي/menna moharam
هيام: انت كدبت عليهم وعليا يا حسن انت لو بتعتبرني امك بجد مكنتش كدبت عليا
حسن: ماما ايه الي بتقوليه ده انتي عارفه انتي بنسبالي ايه انتي من ريحه امي الله يرحمها انا عمري ما اعتبرتك خالتي انتي امي
هيام: انت احرجتني يا حسن واحرجت نفسك وكدبت عليا لما سالتك البنت عارفه انك منفصل وعندك ابن قولت اه عارفه
فلاش باك الصبح
••••••••••••••••••
هيام: حسن
حسن: ايوه يا ماما
هيام: انت قولت للبنت ان عندك ابن ومنفصل
حسن: ها اه اه قولتلها
هيام: طب كويس ربنا يسعدك يبني يارب m
حسن: يارب
باااك
••••••••••••••••••
حسن بدموع: انا حبيت بجد يا ماما حبتها انا عارف انها لو كنت قولتلها مكنتش هتوافق مافيش واحده ترضا تاخد واحد منفصل وعنده ولد كنت خايف تضيع مني عارف اني غلط وانتو صح بس انا حبيتها وكنت هقولها بس الباب خبط
هيام: كل الي بتقوله ده غلط يا حسن هي بتحبك عارف لو كنت انت الي قولتلها بنفسك كانت هتفكر وي70 في الميه كانت هتوافق علشان واضح في عيونها قد ايه بتحبك لاكن للاسف انت خبيت عليها وعرفت من حد تاني وحته لو بتحبك مش هتعرف تسامحك لانها كانت نفسها تعرف منك انت بس انت خيبت ظنها
حسن: ريناد هي السبب
بعد شويه حسن كان وصل هيام البيت وراح عند ريناد
ريناد: حاضر حاضر
حسن: ليه عملتي كده
ريناد: علشان بحبك ومستحيل تكون لحد غيري يا حسن
حسن: انتي انانيه يا ريناد
ريناد: صدقني معرفتش اني بحبك غير لما بعدت عني انا اسفه وارجعلي
حسن: الي اتكسر عمره ما هيتصلح يا ريناد انا مستحيل افكر ارجع لواحده زيك مستحيل انتي خونتيني وجرحتيني
ريناد:حسن انا بحبك
حسن: بعد الي عملتيه انهارده انا بقيت اكرهك اكتر من الاول ابعدي عني وعن حياتي بقه انتي ايه يا شيخه انا بكرهك بكرهككك
زين: بابي في ايه
حسن: زين حبيبي عامل ايه
زين بدموع: انا سمعتكو وانتو بتتخانقو
حسن: لا ياحبيبي انا بس كنت بتكلم انا ومامي عادي
ريناد: اه يا زين
زين: طيب بابي ممكن تيجي تنام جمبي
حسن: حاضر يا حبيبي
ريناد: لازم ترجعني ليك يا حسن ونعيش انا وانت نربي ابننا سوا
عند حسن وزينm
••••••••••••••••••
زين: بابي انت ليه مش عايش مع مامي
حسن: احم نام يلا يا زينو علشان الوقت اتاخر
زين بدموع: لا مش هنام كل ما اسالك ليه مش عايش انت ومامي سوا بتتكلم في حاجه تانيه
حسن: افرجك علي كرتون الي انت بتحبه
زين: بجد موافق
حسن: يلا تعال نتفرج انا وانت
بقلمي/menna moharam
زين: هيهيي
تاني يوم
••••••••••••••••••
نورهان: راحه فين يابنتي
نور: نازل ادور علي شغل
نورهان: مالك يا نور انتي كويسه
نور: اه انا كويسه اوي يا ماما
نورهان: عيطي يا نور تعالي في حضني وعيطي
نور عيطت وحضنتها جامد: انا مش كويسه خالص انا قلبي اتكسر يا ماما ليه ليه الي بحبهم بيسبوني ليهه ياماما
نورهان: متقوليش كده يا حبيبتي
نور: انا حبيته اوي بس هو جرحني يا ماما وكدب عليا وغشني هو طلع غشاش انا بكرهه
نورهان: ششش اهدي يا حبيبتي
نور: انا انا لسه بحبه
بعد مرور اسبوع
••••••••••••••••••••
نورهان: اخيرا شوفت ابتسمتك
نور: هفضل مكتئبه لحد امتي يعني هو كداب وميستهلش اني احزن عليه
نورهان: جدعه يا نور
نور:انا هنزل ادور علي شغل m
نورهان: ماشي يابنتي
نور: ادعيلي
نورهان: بدعيلك علي طول يابنتي تعالي بقه هاتي حضن
نور حضنتها: بحبك اويي
ماجد: وانا فين
نور: ههههه تعال
ماجد: اده اده رجعتي تضحكي اهو
نور:شوفت
ماجد: راحه فين كده
نور: هنزل اشوف شغل
ماجد: لا يا نور
نور: انا لازم اشتغل يا ماجد انت داخل علي جواز ايه ناسي ولا ايه
ماجد: مش ناسي بس
نور: مبسش انا لازم اشتغل يا ماجد
نورهان: سبها يابني قاعده البيت بتجيب اكتئاب سبها تنزل وتشوف الناس وتشم هوا
نور: يلا عايزين حاجه
نورهان: سلامتك
نور نزلت وكانت ماشيه بس وقفها صوت حسن
حسن: نور
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت مجنونة)