رواية عشقت متمردة الفصل العاشر 10 بقلم ميرفت السيد
رواية عشقت متمردة الجزء العاشر
رواية عشقت متمردة البارت العاشر
رواية عشقت متمردة الحلقة العاشرة
اتأكدت اني بمكان ضلمة وكاشفة الي بيحصل ومحدش شايفني
لقيت غادة قاعدة وحاطة رجل على رجل وبتضحك ضحكة رقيعة 😒
وامجد قاعد قدامها حاطط رجل على رجل وبيضحك وبيقولها
مكنتش اعرف انك.معجبه بيا😉
قامت بدلع وقربت منه وقالتله : معجبة ومن اول يوم وانا عاوزة اقولك
قالها :قولي
انت تعجب اي واحدة تقيل وعاقل وبعدين احنا سهرانين وجايين هنا عشان نتكلم ولاايه
ولاانا مش عجباك
قالها ولاحظت ان ماجد كمان عاجبك
قالتله ماجد مين دة هو الي معجب بيا وعاوز يخطبني
طب وانتي ؟
انا عاوزاك انت وقعدت على رجله وهي بتهمسله
انت تقيل اوي ماجد دة عيل بالنسبالك
شوية سمعت صوت حد بيقرب والفون بتاعي بينور برسالة
بصيت لقيت رسالة من سماح ان في رجالة طالعة الشركة
طمنتها اني مستخبية
الاصوات بدأت تقرب وانا اتداريت خالص لقيت
ماجدوهو متنرفز ومعاه ٤ رجالة شكلهم بودي جارد
دخلو على مكتب امجد
امجد اول ماشاف ماجد ابتسم وغادة اتخضت وقامت من حضن امجد بسرعة
والبودي جارد وقفو على جنب
ماجد قالها بعصبية ياسهلة ياز…بالة وضربها بالقلم
وهي بتعيط وبتقوله دة هو الي ضحك عليا قالي تعالي المكتب في ورق ناقص وانا ….
امجد بيضحك وقام وراح لماجد فرجه فيديو ليها وهي بتقرب من امجد وبتتكلم على ماجد انه عيل وهو الي بيجري وراها
ماجد قالها انتي فاكرة اني اصدق على اخويا كلامك العبيط دة يابت انتي طلعتي شم….ال
امجد قالها برة المكان دة محترم مش للي زيك ومن بكرة ماشوفش وشك هنا اظن انتي فاهمة اقدر اعمل فيكي ايه
شاور للبودي جارد خدوها ومشوا
ماجد قعد وهو متضايق وامجد قاله وهو بيطبطب عليه
انت لسة هاتشوف كتير انت عجبك شكلها وافتكرت انك بتحبها اتعلم ان الحب مش شكل وبس ومش كل واحدة هاقولك بحبك تبقى صادقة
انا بتليفون بس جبنها لحد عندي وعرفتك حقيقتها
ماجد قاله امجد بس انا فعلا حبيتها 🥺
امجد حضنه وقاله وبكرة هتنساها دي تجربة ياحبيبي الحياة مليانة
يالا بينا نروح ولانبات هنا 😒
امجد ضحك
اتسحبت بالراحة ونزلت قبلهم لحد سماح الي كانت هاتتجنن عشان تفهم
حكيتلها الي حصل واحنا بالطريق
فرحت اوي انه طلع مظلوم 😁😁
الحقيقة فرحتي انا كانت أكبر 🤗
تاني يوم سماح بعتتلي الصبح بتسلم عليا وانها حكت لاخوها ومراته علي الشركة ونشاطها و لو ينفع نتعشا سوا انا وامجد مع اخوها ومرات اخوها ونتكلم
وصلت الشركة معايا قهوتي مكتب السكرتارية فاضي مافيش حد طبعا غادة بخ 😁😁😁
وصلت مكتبي لسة بادخل لقيت امجد قاعد بابتسامته على مكتبي ومعاه ورد احمر وشيكولاتة قاعد مستنيني 😘😀❤️
اخدتهم منه ابتسمت 🤗
وبدون ولا كلمة حطتهم عالمكتب وبصيت لعنيه بكل اعجاب
ارتبك وقالي اجمل صباح على احلى عيون ❤️
وقام وقرب مني وقالي طمنيني عليكي
قلتله الحمد لله وانت
قالي طول ماانتي كويسة انا كويس
قلتله على موضوع اخو سماح ومراته رحب جدا
وبعدها قالي في مفاجئة النهاردة 🤗
ايه هي؟
:متبقاش مفاجئة لو قلتها😁 انا عندي ميتنج مع رؤساء الاقسام تحبي تحضري 😀
لا مش وقتهم خالص مليش مزاج 😁
:خلاص المرة الجاية هتحضري
باذن الله امال فين السكرتيرة
:رفدناها
ليه كدة 😳😂
:مش كفؤ 😒
ياراجل طيب
في واحدة من مكتب المحاسبة هاتيجي مؤقتا لحد مايتعين حد
مشي وثواني ورجع خبط الباب ودخل قالي
كارما نسيت انا بحبك 🤗❤️
😁😁😁
شوية ولقيت السكرتيرة المؤقتة بتبلغني ان في شاب برة معاه طرد و عاوزني🤔
استلمته منه ومضيت
دخلت مكتبي فتحت الظرف لقيت 😳😳😳😳😳 ايه ده دة عقد فيللا باسمي 😳😳😳😳
ومعاها المفتاح وبنفس اللحظة جاتلي رسالة عالواتس
فتحتها لقيتها من امجد بيقولي
مقدرش اكون اناني واحرمك من ابسط حقوقك انه يكون عندك بيت مستقل بيكي الفيللا دي جنب فيللا العيلة ❤️ ربنا يعلم اشترتها ازاي من صاحبها بس عشانك مستعد اعمل اي حاجة تسعدك ❤️❤️
تتجوزيني❤️😘
عيطت من الي حصل بس دموع فرح 😭😭😭 قمت بسرعة جريت على قاعة الاجتماعات
دخلت قاطعت الميتينج وسط دهشة الكل 😳😳
وامجد اولهم سكتوا كلهم وهو اتخض وقام وقف لحد ماوصلت عنده قبل ماينطق بحرف معرفش ازاي اتجرأت كدة ومشاعري هي الي حركتني وفي لحظة كنت في حضنه وبقوله موافقة
❤️❤️❤️😘
بعدني وهو بيسأل بجد ياكارما موافقة نتجوز بجد وحياة امك 😂
وقال للكل دي وافقت ياجماعة وافقت نتجوز 😀
❤️😘
الكل بارك وبالليل كنا بنلبس الدبل باجواء عائلية جميلة وسعادة من الجميع باستثناء البعض شفت سعادة مصطنعة من اخواته 😒 😒
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت متمردة)