رواية عشقت متمردة الفصل الثامن 8 بقلم ميرفت السيد
رواية عشقت متمردة الجزء الثامن
رواية عشقت متمردة البارت الثامن
رواية عشقت متمردة الحلقة الثامنة
روحت الحفلة وانا لابسة فستان اسود بالحجاب وميكب سواريه
اول ماوصلت امجد قالي اتفضلي واستقبلني وفضل يعرفني بالناس الموجودين
بعد شوية زهقت سبت امجد مشغول بالكلام مع واحد صاحبه 😁 وروحت وقفت مع ماجد فضل يهزر كالعادة ونضحك
لقيت امجد بيراقبني وعنيه مش بتنزل من عليا
شوية وجه جايبلي عصير 😀
وبعد العشا قمت ظبطت الميكب ورجعتله
_ايه رئيك في الحفلة
بصراحة مملة 😁
_انا كمان شايف كدة 😂
طب ماياللا بينا نمشي يااستاذ امجد😁
_استاذ ازاي واحنا شركاء 🤗 استني ثواني هاعرفك باخواتي البنات ونده ٣ بنات مروة وهدير وحنان قالي دول اخواتي القمرات 😁
سلمنا على بعض ورغم ابتساماتهم ومجاملاتهم قلبي ماارتاحش حسيت بغيرة والواحدة مننا حاستها السادسة رادار بيلقط المشاعر الخفية 🤗
شوية وامجد استئذن يتكلم بالفون وانا واقفة لوحدي لقيت شاب كلمة وسيم دي شوية عليه 😳
بيقرب مني وبيقولي انا احمد بدري صاحب شركة استيراد وتصدير سلم عليا
وطلع كارت قالي خليه معاكي احنا هايكون بينا صفقة قريب
اخدته على استحياء قالي هو انتي عارفة انك جميلة ولا محدش قالك 😳😳😳
لقيت امجد قدامي معرفش جه منين ووقف قدامي زي مايكون بيحميني
وقاله احمد انت لسة زي ماانت بس مش مع كارما 😒
قاله وهو بيضحك في ايه باتعرف عالبيزنس وومن الجديدة
امجد قاله طب ياسيدي اخلع بقى 😒
مشي وقالي اسف لو ازعجتك اتشرفت بيكي واكيد هاشوفك تاني 😒
امجد قالي بغضب مكتوم اتفضلي ياللا بينا سيبي عربيتك وهابعتهالك مع السواق
ولان الفستان ضيق كان لازم يساعدني اطلع 😁
مسك ايديا ولسة باطلع اتكعبلت وقعت لولا امجد سندني من ضهري من وسطي لانه كان ورايااكنه حاضنني وبعدين حسيت انه مش بيسيبني 😳
بعدت عنه واعتذرت وهو اتوتر وقالي. انتي كويسة
قلتله اه مفيش حاجة
طلعنا بالعربية
_ ممكن اعزمك نشرب حاجة وعاوزك بموضوع
اوك مفيش مشكلة
اتصلت بماما اطمنها عليا وطول الطريق وهو ساكت ومتوتر
اول ماوصلنا طلبت لاتيه وهو قهوة
وفجأة بدون مقدمات
_كارما ايه رئيك فيا
😳😳😳😳😳😳😳
مش فاهمة من ناحية ايه
_كل النواحي
انسان ممتاز جدا
_طب ورأيك فيا كراجل
راجل محترم وجدع و
_كارما رأيك فيا كراجل شايفاني ازاي
راجل بجد اي كلام مش هايوفي صفاتك
_كارما افهميني
انا اسفة انا فعلا مش فاهمة
_كارما تتجوزيني
😳😳😳😳😳
_انا بحبك من يوم ماشفتك
☺️😊😊🤭
_ردي عليا مش قادر استنى اكتر من كدة
انا فعلا محتاجلك معايا ❤️
امجد انت خضتني وفاجئتني ولخبطتني
_انا اسف بس مش عارف امهدلك كان نفسي تبقي حاسة من نفسك
انا افتكرت ياامجد ان اهتمامك دة العادي مع كل الناس
_مفيش واحدة ربنا خلقها ممكن تخليني اسيب شغلي واشيلها واجري بيها زي المجنون على المستشفى
او اقف جنبها وانسى مواعيدي او اهتم بيها واعمل المستحيل عشان تفضل جنبي وعشان لما تتعامل في شغل متبقاش لوحدها وحد يطمع في نظرة اعجاب لازم اكون موجود واحميها
غيرك انتي ❤️
الي يقدرك لازم يكون جواهرجي لانك كنز ❤️🥰
انا حاسة ان قلبي بيدق بعنف قلبي ياناس كلمة كمان وهابوسه 🥺
مسكت اعصابي وقلتله
ياامجد انا محتاجة اجمع أفكاري 🥺
_وانا محتاج انك تفكري وتكوني مقتنعة قلب وعقل بيا ❤️
ممكن نمشي
وصلني وقبل ماانزل قالي ممكن اقولك حاجة وراح مسك ايديا وباسها وبصلي بنظرة كلها حب
_كارما انتي جوايا وباعشق كل ما فيكي ❤️
قلت لنفسي ايه البني ادم دة يخرب بيت عنيك وكلامك🤭
سحبت ايديا تصبح على خير
_وانتي من اهلي
روحت وانا متلخبطة و طايرة وقلبي مش على بعضه
حاولت انام مش عارفة
بعتلي رسالة عالواتس باغنية بيني وبينك خطوتين بتاعة ام كلثوم 😘❤️
قمت استخرت ونمت من كتر التفكير انا خايفة اكون متعلقة بيه وبس 🥺
تاني يوم بالشركة ماهو انا اتعملي مكتب جنب مكتبه
لسة واصلة لقيت صوت ضحك من مكتب السكرتارية لقيت امجد واقف مع السكرتيرة شبه العارية 😒 وبتضحك ومعاهم ماجد
دخلت وانا متنرفزة بس متكلمتش مع حد
قلت صباح الخير
ودخلت مكتبي بسرعة
ثواني لقيته قدامي بيقولي مالك انتي كويسة
انا تمام 😒
كارما في ايه؟
قمت قلتله بعصبية لا مفيش في بس مسخرة وضحك للركب مع الرقاصة الي برة
وقمت اديتله ضهري
قرب مني وهمس
انتي اشتغلتي معانا وعارفة ماجد وخفة دمه
وعارفة كمان ان اخر همي تلبس ايه هي او غيرها
والمفروض تفهمي مين الي في قلبي ومحتاج اكمل حياتي معاها ومبسوط انها بتغير مع انها ملكة جمال 😀
لفيت بقيت في وشه وانا متضايقة لقيته قدامي بيني وبينه خطوتين 🤗
قالي بيني وبينك خطوتين
ابتسمت وهو كمان ابتسم وبعد شوية لحد الباب وقالي مش عاوز اشوف غير ابتسامة وبس واعنلي حسابك هانتغدا سوا 🤗
قعدت وانا مش عارفة مالي 😳 😯
انشغلت بشوية ورق واتصلت بالعمال الي تبعي وروحت الموقع بصيت عليهم
وانا راجعة لقيت امجد بيتصل ومتنرفز اني روحت وسط العمال لوحدي 😁
قلتله هي اول مرة دول رجالتي وانا متعودة عليهم واني في الشغل راجل
قالي :عارف بس دلوقتي معاكي شريك عالاقل عرفيني
امجد مش وقته اقفل انا سايقة وهاخد.مخالفة كدة
وقفلت معاه
وصلت لمكتبي السكرتيرة بلغتني انه عاوزني بمكتبه
روحت لقيته واقف عالشباك وشه احمر
اول ماوصلت جري عليا وقالي بهدوئه المعتاد اتفضلي اقعدي وقعد قدامي وبنبرة عتاب
ارجوكي بعد.كدة تقوليلي قبل اي خطوة احنا شركاء
قلتله حاضر بسيطة
وقف ووشه احمر وبيمسح شعره بايديه ولف حوالين نفسه وقعد تاني قدامي
كارما انا عاوزك ترتاحي من معاملة الناس ارمي عليا كل دة
ازاي؟
_يعني عاوزك تقعدي ملكة تشاوري بس
انا معاكي وهاتعب بدالك اتعبيني ياستي
ضحكت قلتله محصلش حاجة لكل دة
_طب ممكن تقومي معايا
وسحب الجاكيت بتاعه وسحب ايدي ومشي بيا لحد الاسانسير وركبني العربية
😁😁😁😁😁قلت في عقلي الظاهر انك ابن مجنونة
رايحين فين ياامجد؟
هاتعرفي لما نوصل
وقف قدام مطعم ونزل لوحده 😒
ثواني ورجع شايل اكل مغلف 😮💨😲 ريحته تجنن
وطلع بالعربية تاني المرادي على فين 🤌
على بيتنا 😳😳😳😳
ايه ده في ايه 😳😳😳
طلعنا لقيت ماما في استقباله واخدها بالخضن وباس ايديها هي وخالتي
وانا واخدة وضعية 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
وهما بيضحكو من شكلي واخدوا منه الاكل ووضبو السفرة 😒
وانا 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
اكلنا وهو بيضحك ومندمج معاهم وبعد الاكل طلب شاي عشان يحبس 😁😁
وقعدوا يحتسوا الشاي 😁😁😁 وانا 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
لحد ماهو قال بطلي اندهاش بقى 😂
بصي ياحجة ياعسولة انتي واختك القمر دي
انا طالب ايد كارما ❤️
وعارف انها حيرانة ومش قادرة تقرر
بس لازم تعرف اني باعشقها وبعشق تفاصيلها وباعشق امها الي قاعدة دي😁😘
انا بقيت عبارة عن طمطماية معاهم😊😊😊😊😊
ماما قالت مش هتلاقي انسان يحبها ويخاف عليها زيك
بس دة قرارها 🤗
خالتي قالت انت دخلت قلبي اول ماشفتك 🤗 بس المهم قلبها هي 😁
قال وانا مستني ردها وهاستنى العمر كله والله
قمت قلت: مفيش داعي تستنى انا قررت خلاص
امجد انا….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت متمردة)