روايات

رواية عشقت متمردة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ميرفت السيد

رواية عشقت متمردة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ميرفت السيد

رواية عشقت متمردة الجزء الثامن عشر

رواية عشقت متمردة البارت الثامن عشر

رواية عشقت متمردة الحلقة الثامنة عشر

طلبت اجتماع مع ماجد ومجد ومجدي
وبلغتهم اني بافكر ابيع نصيبي واتفرغ لرعاية أولادي اعصابي تعبانة مش قادرة اركز 🥺
بعد صمت رد ماجد وقالي نصيبك زي ماهو وارتاحي مع اولادك في بيتك ونصيبك هايوصلك وبالورقة والقلم ماينفعش بعد امجد الي شقي وتعب عشان الشركة دي تكبر وتبقى من اهم الشركات في مصر
يدخل معانا حد غريب او نصيبه يتباع اونصيب اي حد فينا
رد المغرور ياستي انتي مقتنعة انه راجع وانا كمان ازاي فكرتي اننا ممكن نتخلى عنك وعن فارس ونورسين ياكارما انتي دلوقتي اخت لينا
واختنا ماينفعش تبعد عننا
رد مجدي وقال انا مش عاوزك تشيلي هم اي حاجة انتي وولادك في عنينا ارتاحي وراعيهم وريحي اعصابك من الشغل انا عارف ان الي حصل وغياب امجد تاعب اعصابك
صدقيني مش لوحدك احنا لما مسكنا الشغل عرفنا قد ايه كان بيتعب عشاننا واحنا مش مقدرين ولاحاسين
🥺🥺🥺🥺🥺

 

 

عنيا دمعت حقيقي عرفت تربي ياامجد 🤗
وزي مااتفقت مع امجد
عزمتهم عالعشا قلتلهم اني عاوزاهم بموضوع مهم
هما قلقانين لاكون مصممة على رأيي 😁
حكيت لامجد كل حاجة لقيت نفسيته ارتاحت وجه ميعاد العشا
اخواته جم وقعدوا عالسفرة وانا قعدت معاهم وكانو جايبين هدايا للولاد
سألني ماجد ايه الموضوع قلقتينا ياكارما🤔
ابتسمت وبصيت ناحية الباب
اول ماامجد ظهر 😳😳😳 اتصدموا بجد 😳😳😳😳
جريو عليه واحضان وعياط ومنظر يبكي 😭😭😭😭
طبعا التساؤلات كتير قعدنا وامجد حكالهم كل الي حصل معاه 🥺
قد ايه رجوع امجد فرق في حياتنا كلنا
المغرور قاله وناوي على ايه مع اخواتك البنات
هانسيبهم كدة

 

 

رد ماجد وهيعملهم ايه يعني دول سابو الطمع يعمي عنيهم ونسيوا الاخوة والحب الي اتربينا عليه
رد امجد وقال انا مش قادر اسامحهم خصوصا بعد ماسمحوا لواحد تافه حقير يدخل بيتي ويعاكس مراتي
انا قررت اقاطعهم لا هأأذيهم ولاهاعاقبهم مهما كان هما اخواتنا بس عمري ماهاصفى من ناحيتهم
تاني يوم امجد كان في الشركة وعملنا احتفال كبير برجوعه 🤗
حقيقي كل الناس بتحبه
ماما وخالتي سافروا الحج ❤️
وسماح صاحبتي هي والمغرور اتخطبوا 😁ربنا يعينهم على بعض 😂
الشغل الي تم بيننا وبين اخو سماح ومراته تم على اكمل وجه ودة خلاهم يتعاقدو معانا على تنقيذ كل مشاريعهم بالقاهرة
ودي كانت صفقة القرن 🤗
اخوات امجد البنات بيحاولو يصالحوه وندمانين لما لقوا اخواتهم الرجالة بعدوا عنهم وقاطعوهم بس امجد رافض تماما
واخواته نفس الشيء
حاولوا معايا وانا مش عارفة اتقبلهم بحياتي فبقيت اتعامل معاهم من بعيد بتحفظ
امجد بيتعالج نفسيا من اثر الي اتعرضله لانه اصبح بيخاف علينا خوف مرضي
انا شخصيا باخاف اسيبه يسافر لوحده حتى لو هايروح داخل البلد مش باسيبه لوحده 😀
فارس ونورسين النهاردة عيد ميلادهم 😘
بنحتفل انا وهما وامجد وبس 😘😀

 

 

بعد ماناموا امجد اخدني من ايديا
وطلعنا على سطح الفيللا قعدنا على السور اخدني في حضنه واحنا بنراقب القمر
همست له امجد انا باحبك
قالي :الي تستنى جوزها سنة واكتر وتحافظ عليه وعلى اسمه وعلى اولاده وتتمرد على واقع انه مات وبدل ماتعيش حياتها قررت تستناه
امجد انا كنت مستعدة استناك عمري كله
:انتي عمري ياكارما ❤️
بصلي وطبع قبلة حانية على جبيني وقالي انا مش بحبك انا باتنفسك باعشقك ياكارما
عشقت متمردة ❤️
تمت ❤️
يارب تكون عجبتكم 🤗 ❤️
#عشقت_متمردة
#M_s
انتظروا القصة القادمة ممكن تكون مختلفة شوية 😁
هانزلكم تريلر منها
#سأنتقم
سلمى نازلة من عربيتها باغراء متعمد لابسة فستان جلد قصير وفوقه بالطو وبوت طويل
ولابسة باروكة شقراء لايقة عليها لان بشرتها بيضاء جدا
ومشيت قدامه عشان تلفت نظره وبتجاهل متعمد فعلا لفتت نظره وازاي ماتلفتش نظره وهي ممشوقة القوام كعارضات الازياء 🤗
: مين القمر دي ولا ياعمدة مين الصاروخ.دة 😳
اول مرة اشوفها ياكبير
: بالليل تجيبلي قرارها

 

 

امرك ياكبير
:دي ساكنة في البيت الي في وشنا 😳😳.
يمكن بتزور حد ياكبير
طلعت شقتها الجديدة وهي بتتماسك صدرها يعلو ويهبط بتتنفس بصعوبة مسكت مسدس من شنطتها
ازاي شوفته ومقتلتهوش ازاي قدرت اتمالك اعصابي يارب قويني
لازم اخد بتاري منه لازم اخليه يموت بالحيا زي ماقتلني وانا عايشة
بصت عليه من ورا الشباك م غير مايشوفها لقيته بيبص عليها
ابتسمت بغل ولسة يااحمد ياكلب اما دفعتك.التمن غالي 😒
#سأنتقم

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت متمردة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى