رواية عشقت متمردة الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرفت السيد
رواية عشقت متمردة الجزء الثالث عشر
رواية عشقت متمردة البارت الثالث عشر
رواية عشقت متمردة الحلقة الثالثة عشر
روحت الفندق وانا عاوزة اصرخ
عاوزة حد ينجدني اعمل ايه
واتصرف ازاي 😭😭😭
ولسه واصلة الفندق لقيت قدامي
😳😳😳😳😳😳
امجد 😳😳😳
اول ما شفته صرخت امجد
جري عليا اول مااتكلم الصوت مختلف
لا ثانية واحدة دة نسخة منه
ماعدا فروق بسيطة بالشكل والهيئة
من نظراتي والانهيار الي انا فيه قالي:
ارجوكي قبل اي حاجة انا عمر ابن عم امجد
وهو اتاخد مكاني
انا بابصله ومش باتكلم 😳😳😳
قالي واحد من الي بيشتغل مع الناس الي عاوزين يوصلولي شافك انتي وامجد
وبلغ فورا افتكروني انا لما عرفت
جبت رقم امجد الدولي بمعجزة وكلمته اتصلت بيه اتعصب عليا وافتكر اني متعمد اعمل كدة ومارضاش يسمع مني انا اسف
بس هو عنيد ومتخافيش اكيد انا مش هسكت وهسلم نفسي مكانه
بس ارجوكي اطلعي اوضتك وانا سايبلك حراسة
مفيش وقت اشرحلك اكتر
نده علي بنت وراجل مسلحين وقالي انهم حراسة خاصة ومعاهم.كارنيهات بشغلهم دة ومحترفين جدا وصاهم عليا بمرافقتي طول الوقت
وجري وسابني
انا في حالة ذهول بجد
سندوني لحد غرفتي البنت دخلت معايا والراجل استنى برة
ساعدتني فعلا لاني مش قادرة اقف ولااتكلم
انا عاوزة اجمع أفكاري 🥺😭😭
الوقت بيعدي بطيء 😭😭
فجأة افتكرت 😳😳 اتصل بماجد او مجدي او مجد اي حد من اخواته
اتصلت بماجد والبودي جارد بتتفرج عليا سألتني هتكلمي بوليس قلتلها لا دة اخويا
هزت راسها انه تمام
بعد محاولات رد عليا حكيتله كل حاجة
قالي انه هيسافرعلى اول طيارة هايكون عندي
😭😭😭😭
البنت الي معايا طلبت عشا ليا
رفضت فضلت تهديني مش بتتكلم عربي
هي امريكية اسمها چيني انا مش عارفة اتكلم.معاها عقلي مش قادر يفكر غير في امجد
فضلت ادعي واعيط
ومن كتر العياط نمت 😭😭😭😭😭
تاني يوم قمت على چيني بتصحيني وماسكة تليفوني بيرن
رديت لقيت واحد غريب قالي انه عمر
وانه بيحاول وبيعمل المستحيل ومقلقش وكدة
صرخت فيه انت بتستهبل هايقتلوا امجد لو ماتصرفتش دة مش ذنبه
قفلت معاه لقيت اتصال من الفندق ان في حد عاوزني
نزلت مع الحرس لقيته امجد ومجد 🥺😭
جريت عليهم امجد.طلب مني اهدا واحكيلهم بالراحة
حكيتلهم مجد قالي والحيوان عمر رقمه معاكي
اديتله الفون اتصل بيه وزعق معاه
مجد خلص وطمني وقالي انه من وقت مااتصلت وعنده ناس بتتابع الموقف وان شاء الله خير
ماجد قالي اني لازم ارجع مصر وهما هيتصرفوا
رفضت قلتلهم والله ماانزل مصر غير بامجد 😭😭😭😭
المهم مشيوا والحراسة فضلو معايا لحد بالليل وانا بموت من الخوف
واخيرا لقيتهم راجعين لوحدهم
طمنوني فين امجد
محدش بيرد ولاحتى بيطمنوني
ماجد رد عليا 😳😳
مجد قالي حتى البوليس مش عارف حاجة عنه
كله من الكلب عمر بس لو اشوفه
ماجد قالي متخافيش على امجد احنا بنحاول وبنعمل المستحيل
خلي املك في الله 😭😭😭😭
ونعم بالله
راحوا يرتاحو بغرفتهم
ساعتين ولقيت الباب بيخبط
البنت فتحت لقيت امجد 🥺🥺🥺🥺
بابتسامته المستفزة هو امجد بصتله واتأكدت انه مش عمر اول ماشفته واتأكدت انه كويس ماحستش بالدنيا😷😔
فوقت لقيت نفسي بالمستشفي
وامجد جنبي شافني صحيت جري عليا حضنني وطمني عليه
ولقيت ماجد ومجد قلقانين
ماجد قالي يالا بقى عاوزين نرجع بلدنا 😁
اول ماخرجت حجزوا وتاني يوم رجعنا مصر
سألت عن عمر قالولي انه خلاهم ياخدوه مكان امجد
:امجد هو عمر شغله خطر اوي كدة عشان يخطفوك لانك شبهه
للاسف ياكارما دة كل حياته عاشها هنا مع امه الأمريكية ومكانش ببسأل بابوه خالص ولما عمي حرمه من الميراث اشتغل بكل حاجة خطر وممنوعة عشان يعوض حرمانه ويبقى معاه فلوس كلنا عرضنا عليه ييجي مصر وسطنا وياخد فلوس رفض واتكبر
المهم حقك عليا.
: حبيبي انت ذنبك ايه 🥺
ربنا مايحرمنا من بعض ❤️
ورجعنا اخيرا بعد شهر عسل عجيب 😒
امجد طلب منهم ومني محدش يعرف حاجة عن الي حصل
رجعنا على الفيللا وامجد كان بيحاول يعوضني عن الصدمة الي اخدتها وفضلت شوية في البيت وهو رجع على شغله وكان بيزور اخواته لوحده يفطر معاهم او يتغدا ويتطمن عليهم وييجب ياكل تاني معايا 😁
وبعد شوية وقت رجعت الحياة لطبيعتها ورجعت شغلي مع امجد
وفي يوم وسط الميتينج حسيت بتعب
وبعد الميتنج جيت اقوم الدنيا لفت بيا واغمى عليا 🥺
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت متمردة)