روايات

رواية عشقت قسوته الفصل الرابع 4 بقلم جنى أحمد

رواية عشقت قسوته الفصل الرابع 4 بقلم جنى أحمد

رواية عشقت قسوته البارت الرابع

رواية عشقت قسوته الجزء الرابع

رواية عشقت قسوته
رواية عشقت قسوته

رواية عشقت قسوته الحلقة الرابعة

حياه بصدمه وصوت عالي: نعم بتهزر صح.
ليث بغضب: صوتك يوطي انتي فاكره نفسك بتكلمي مين.
حياه بخوف: حاااااضر.
ليث بغضب: اتفضلي يلا روحي علي مكتبك.
حياه بخوف: تمم.
وخرجت.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند همس واسر في المكتب
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همس: السلام عليكم.
اسر: وعليكم السلام.
همس: حضرتك مطلوب مني اعمل ايه دلوقتي.
اسر: تقدري دلوقتي تاخدي الملف ده وتراجعيه ولما تخلصي تنزليه لاستاذ اشرف مدير الحسابات وبعدها تقدري تروحي.
همس: تمم يمستر.
وخرجت.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

وبعد مرور تلات ساعات
عند حياه
ـــــــــــــــــــــــــ
حياه بتعب مضحك: اهااا يضهري يااني مالها القاعده في البيت كانت اتشتكت يعني يلا بدل ما انطرد من اول يوم.
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
عند مكتب ليث
……………..
حياه واقفه بتخبط علي الباب بتوتر.
ليث من الداخل: ادخل.
حياه بتوتر: انا خلصت الملفات في حاجه تانيه.
ليث: لا كده خلاص تقدري تمشي انتي.
حياه : تمم
وخرجت.
،ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند حياه واقفه بتلم حجاتها
وفجأه فونها يرن.
حياه: الوو
همس: انتي فين ياحجه انا واقفه تحت مستنياكي.
حياه؛ تمم انا بلم حاجتي اهت وهنزلك.
همس: خلصانه.
وتقابلت حياه بهمس وقضوا وقت ممتع وذهبوا الي بيوتهم..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في مكان بعيد
ـــــــــــــــــــــــــ
المجهول(1): لازم ندمر ليث بأي طريقه.
المجهول(2): متقلقش نهايته قربت خلاص بس الصبر ي بوص.
المجهول (1): هانت وهتدمر خلاص يبن الشرقاوي.
وبعدها ضحكو بخبث.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ليث في المكتب.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

ليث قاعد سرحان في شكل حياه وفجأه اسر يقطع سرحانه.
اسر بمشاكسه : عم ليث عامل ايه.
ليث بمشاكسه هو الاخر: احسن منك.
اسر بضحك؛ ماشي يعم مقبوله منك.
ليث: مش هتبطل الفاظك دي بقي يلا نروح.
اسر؛ خلصانه ي برو.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند حياه
$$$$$$$$$
حياه بصوت عالي: رغوده يست الكل انتي فين.
رغده: نفسي في مره تدخلي بهدوء زي البني ادمين.
حياه بضحك: حااتشر المره الجايه.
رغده: ربنا يهديكي ي بنتي ادخلي يلا انتي عقبال اما احط الاكل.
حياه بنعاس:لا مش جعانه خالث اناا جعانه نوم.
رغده: تب ادخلي نامي وانا هبقي اصحيكي.
حياه: خلصانه ي موزه.
ودخلت.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند همس
&&&&&&
همس: بابا انت فين.
والد همس: انا هنا اهو يحبيبتي تعالي.
همس بحنان: عامل ايه خدت العلاج بتاعك في معاده.
والد همس: ايوا يحبيبتي خدته.
همس: تمم هروح اجهز الاكل وناكل و هبقي انزل اجيب بقيت العلاج.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند حياه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد اما فاقت من النوم واديت فروضها وخرجت.
حياه:رغوده انت فين.
رغده:انا هنا اهو تعالي.
حياه؛ مساء الخير يقمر.
رغده: مساء النور تعالي اقعدي عقبال اما احضر الأكل.
حياه: اشطا ي وزه عقبال ما تخلصي اكون رنيت علي همووسه.
رغده: ماشي.
اتصلت حياه علي همس.
حياه بضحك: هالووز يموزه.
همس: هالوووز يسطا.
حياه: بتعمل اي ي بروو.
همس:نازله اجيب بقيت العلاج بتاع بابا.
حياه: خلصانه يسطا.
همس: اشطا انا داخله الصيدليه دلوقتي لما اروح هبقي اكلمك.
حياه: خلصانه.
ودخلت همس الصيدليه.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

همس: السلام عليكم
الدكتور: وعليكم السلام اتفضلي.
همس: عايزه العلاج ده لو سمحت.
الدكتور: تمم
وفجأه يدخل شخص.
همس بصدمه:……….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت قسوته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى