رواية عشقت فتاتي المدللة الفصل الثالث 3 بقلم شهد محمد
رواية عشقت فتاتي المدللة البارت الثالث
رواية عشقت فتاتي المدللة الجزء الثالث
رواية عشقت فتاتي المدللة الحلقة الثالثة
رحيم خرج من الحمام واتصدم من اللي شااااافه سهييييييله 😳
سهيله مرميه على الارض وفاقدة الوعى رحيم شالها وحطها على السرير جاب البرفان الخاص بيه وبدا يفوق سهيله
سهيله فاقت هو انا ايه اللى حصلى
رحيم بزعيق انا مبحبش امور البنات دى.
سهيله وبدات تعيط انا والله مش عارفه اى اللي حصلى
رحيم بزعيييق بااااااااااس هتفضلي تعيطى طول الليل عاوز انام
سهيله بتفضل تعيط طول الليل حتى يغلبها النوم
يوم جديد على ابطالنا
بتصحه سهيله ودماغها وجعها من الصداع وعيونها الفيروزى ورمين من كتر العياط
بتبص لقت رحيم بيلبس بدلته باللون الازرق ويضع برفانه التى باتت ان تعشقه
صفف شعرة وقبل ان يغلق الباب
سهيله انزلى عشان تفطرى وتروح مدرستك
سهيله من دون اى رد دخلت الحمام ورزعت الباب وراهااا
طبعا رحيم اتعصب ونزل تحت على السفرة احمد وزينب ورنا قاعدين بيفطروة
احمد: تعبت نفسك ونزلت ليه كنا هنبعتلك الاكل فوق اى دة هى فين سهيله
رد رحيم بتاخود شور ونازله
سهيله نزلت صباح الخير ي اونكل صباح الخير ي طنط
رنوش صباحوا قمر ي حبي.
رحيم بنبرة حادة ايه الزفت اللي انتى لبسه دة
سهيله كانت لبسه فستان قصير جدا فوق الركبه ويكشف اكتر مايستر من جسمهاا
سهيله مالوة لبسي ماهو حلو اهوة اي رايك ي رنوووش حلو مش. كدة
رنا طبعااا ي سووسو انتى قمر فى اى حاجه
رحيم بص لى رنا بصه خلاها تطلع على اوضتها
انتى ي هانم اطلعى غيرى القرف دة
سهيله والله اللى انا اعرفه انك متدخلش في حاجه متخصكش من تدخل فيما لايعنيه سمع مالايرضيه والبعدين كلها فترة وهنطلق
احمد تداخل في الموضوع سبها براحتها ي رحيم.
رحيم والله دة مراتى وانا اللى اقول تلبس ايه ومتلبسش ايه
سهيله وقد. فاض بيها باااااااااااااس بقاااااا ي عم انا زهقت كل شوية مراتك . رحيم سبها ومشي على المستشفى
وقعدت تعيط ام رحيم جريت عليها حقك عليا يبنتى والله رحيم طيب بس انتى سياسيه ي سهيله
لا ي ماما انا هطلب منه الطلاق
رحيم رجع بليل متعصب من سهيله كل مايفتكر منظرها بي الفستان يتعصب اكتر
طلع اوضه لاقها خارجه من الحمام لبسه بجامه عبارة عن هوت شورت
بلون الاحمر وعليها القط والفااار
قعد يضحك على منظرها
كل دة وسهيله هتموت من الغيظ
رحيم دخل اخد شور وطلع لبس شورت بيتى اسود
سهيله كانت نايمه على السرير رحيم خرج زعقلها وقالها من انهاردة تنامى على الأرض هو دة مكانك
سهيله فضلت تزعق انا مش خدامه عندك عشان كل شويه تتحكم فيا
انا زهقت
وهوبااااااااااا قلم ثلاثي الابعاد نزل على وش سهيله من شدت القلم بوقها فضل ينزف
طلعت تجرى لحد ما طلعت برة الفيلا وهى بتجرى ومش واخدة بالهااا من كتر العياط عربيه خبطتها النااس اتلمت والصدمه ان اللى خبطهااااا مازن صاحب رحيم خادها وراح على مستشفى رحيم
ترووووول بسرررررررررعه جى الدكتور وسهيله دخلت العمليات
مازن رن على رحيم
رحيم اى ي مازن فى اى بترن ليه
مازن هو اى الل. برن ليه مراتك ف العمليات
رحيم بقلق وخوف عل فتاته المدلله مستشفى اى ……
مازن مستشفى….. متاخرش سهيله حالاتها صعبه
رحيم نزل وراح المستشفى ودخل بيبص لقه
سهيله كتله هامدة على السرير موصله بى اجهزة كتييييييرة
الدكتور دخل قالوة دكتور رحيم هى المريضه تقربلك
رحيم تبقا مراتى
الدكتور يأسفنى انى اقولك انها دخلت غيبوبه وياعالم هتفوق منها امته ممكن يووم… اسبوع.. شهر.. سنه
وفجااااه سمع صوووت…….
ياترى رحيم سمع صوت اى؟
ياترى رحيم هيطلق سهيله ولا؟
ياترى سهيله هتعيش وله هتموت؟
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت فتاتي المدللة)