رواية عشقت غفران الفصل الثاني 2 بقلم دنيا
رواية عشقت غفران الجزء الثاني
رواية عشقت غفران البارت الثاني
رواية عشقت غفران الحلقة الثانية
غفران ببكاء وترجي ابعد عني ابعد
مصطفى وهو بيحول يبو”سها ويقطع”لها فست”نها
مصطفى مش هسيبك يا غفران غير ماخد لي انا عاوزه ووقعها ونام فوقها وكان بيحول يبسها لكن غفران كانت بتحول تبعدو من عليها باي طريقه ولكن كيفيه لهذا العصفور ان يقوم ذلك البغل
غفران اغم عليها
مصطفى مهتمش وبدا يقل”عها هدو’مها ولسه يدوبك بيقل”عها البلوزه لقه لي مسكوا وشدو بعيد عنها وفضل يضر”ب في
ليل ياز”باله يا******والله لربيك
مصطفى ليل انت فاهم غلط انا انا كانت بس بسعدها
ليل وهو يكللوا من البو”ني ما يكفي ويفيض
ليل بتسعدها صح بتسعدها انا هوريك ازي تقرب منها والله القت”لك يامصطفي هقت.. لك
ورفع المسد”س علي مصطفى وكان هيطخوا لو لي لقه لي وقفت في النص
نريمان في ايه ياليل انت اتجننت بترفع مسد”سك علي خالك
ليل ابعدي ايا امي انتي متعرفيش حاجه دا وس*خه
نريمان ليه يابني بتقول كده
ليل اسلي اسلي كان بيعمل ايه
مصطفى م مكنتش بعمل حاجه انت فاهم غلط
ليل اه يوس*خ دا انا شيفك بعني ومش هرحمك
مصطفى انت مكبر الموضوع ليه ولا هو حالل ليك وحرام عليا
ليل يا *******
نريمان بس منك ليه فهموني ايه لي حصل
ليل الي حصل ان ابيه اخوكي لي هو مفروض خالي استغال ثقتنه في واتمنا بدخلو بتنا وحول يعتدي علي غفران
نريمان حصل الكلام دا يا مصطفى
مصطفى محصلش
نريمان ضربته “بقلم”
بقا بتعمل كدا مع عياله يا وس*خ انت مش عارف ان غفران عقلها عقل عيله
مصطفى هو حرام عليا انا متشوفي ابنك لي بيعمل كدا واكتر كمان ولا جت عليا انا
ليل والله لقت.. لك يا مصطفى الك”لب
ورفع المسد”س علي
نريمان وهي بتمسك ايد ليل بترجي
نريمان ورحمت ابوك ياليل متعمل حاجه تطيع نفسك عليها دا كل”ب خسره في انك تطيع مستقبلك على
ليل راح شل غفران
ليل مشفش وشك تاني إله والله لمهعمل حسب الامي ولا لي حاجه بره
بعد مده من الوقت
غفران كانت نايمه وعمله تحلم بلي حصل معها
غفران بصراخ لأ
ليل غفران حبيبتي اهدي
غفران ببكاء هستري كان كان
ليل وهو بيخدها بحضنه محصلش حاجه ياقلبي محصلش حاجه اهدي
غفران وهو بتتخبه في حضنه ليل
كان كان
ليل محصلش حاجه والله ياقلبي انتي زي الفل
سمحيني ياغفران انا معرفتش اكون امانك بس والله اختلك حقك تلات ومتلت
غفران يعني هو مش هيقربلي تاني
ليل ولا يقدر ياروحي انتي ملكي انا ملك ليل وبس
غفران نامت في حضن ليل
تاني يوم الصبح صحي ليل قبلها وبس خدها وقام يخد دوش
خارج من الحمام لقه غفران قعده علي السرير بتذمر
ليل صباح الخير ياغفرني
مرضتش عليا
ليل قرب منها مالك يروحي مش بتردي ليه
غفران بتزمر هو انا نامت هنا
ليل اه في ايه
غفران فيها انك “قليل “الادب” وانا مخاصمك انت ذيك زي انكل مصطفى
ليل اديق اوي انها قرنتوا بزفت لي اسمو مصطفى
بس هو لزم يطمنها
غفران حبيبتي لي حصل مني امبارح ده كان كان
نجدا ليل هو مندهات نريمان علي غفران
غفران ايو ياطنط
نريمان انتي اي لي جابك هنا انا مش قولتلك انك مينفعشي تجي هنا قولت ولا مقولتش
غفران ببكاء فامهما كان هي مش فاهمه وعقلهاعقل طفله وبتخاف من لي بيزعقلها
ا اه ب بس
نريمان من غير بس يلا روحي على اوضتك
غفران جريت علي اوضتها
ليل لي بتزعقلها كده ياماما غفران ملهش ذنب انا لي جبتها هنا امبارح من بعد ما الحيو… ن مصطفى حول يتعدا عليها
نريمان ليل انا هسالك سؤال واحد وعاوزه اجابه عليا
اي بينك وبين غفران ومتقليش بنت عمي عشان ده مش الحقيقه
ليل انا بحب غفران ياماما
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت غفران)