روايات

رواية عشقت ظابط مخابرات الفصل السابع 7 بقلم سجود بكر

رواية عشقت ظابط مخابرات الفصل السابع 7 بقلم سجود بكر

رواية عشقت ظابط مخابرات الجزء السابع

رواية عشقت ظابط مخابرات البارت السابع

غشقت ظابط مخابرات
غشقت ظابط مخابرات

رواية عشقت ظابط مخابرات الحلقة السابعة

عند سليم كان قاعد علي البحر وشاف بنت بتعيط راح ليها
سليم: مالك يا انسه
البنت مردتش
سليم ببرود: طب قومي من هنا عشان محدش يرخم عليكي
البنت بدموع وعصبيه: انت مالك ياعم انت ابعد عني
سليم ببرود: براحتك سلام ياقطه
البنت كانت ماشيه في ولد جيه مسك درعها جامد
هي بدموع: ابعد عني ياحيوان ابعد
هو بخبث: مش هبعد ويلا تعالي معايا البنت صوتت سليم جيه بسرعه وشدها وضرب الواد والواد طلع يجري
سليم بعصبيه: قولتلك قومي من هنا وانتي مسمعتيش الكلام
البنت بعياط: وانا قولتلك ملكش دعوه بيا انت وحش زيهم وفضلت تعيط
سليم زعل عليها: طيب اقعدي واحكيلي
البنت ببراءة: وعد متقولش لحد وتسمعني للاخر
سليم ابتسم: وعد انتي اسمك اي اصلا
البنت: ابتسمت: حور

 

 

 

سليم: ماشي ياحور احكيلي بقا مالك
حور بدموع: انا امي ماتت وانا عندي 10سنين بعدها بأسبوع بابا اتجوز واحده وكان عندها ولد اكبر مني5 سنين كانت بتفضل تضربني وابنها كان دايما يرخم عليا😭 وهي كانت بتعملني حلو قدامو لكن من وراه مش بتخليني اكل او اقعد معاهم كنت انا علي طول الي بعمل كل حاجه وقدامو كانت بتعمل هي وبابا كان بيضربني عشان مش بعمل حاجه معاها وبابا مات من شهر هي كانت بتعملني وحش اوي😭
وانهارده ابنها كان بيحاول وسكتت بعدها كملت هربت منهم وهو الي كان بيشدني وانت ضربتو
سليم بحزن: ممكن طيب تمسحي دموعك وانا هاخد حقك منهم كلهم والله
حور قامت وقالت: اسفه بقا شكلي نكدت عليك
سليم: لا ياستي عادي انتي راحه فين
حور بإبتسامة حزينه: معرفش
سليم بحنان: تعالي معايا البيت
حور بعصبيه: انت واحد سافل ومش متربي ولسه هتضربو بألم سليم مسك ايدها
سليم بضحكه: انتي فاهمه اي انا معايا اختي في البيت علي فكره وضحك جامد
حور سرحت في ضحكته
سليم بغمزه: اي انا عارف اني قمر وكل البنات بتعكسني
حور فاقت واكسفت: احم يلا نمشي
سليم ابتسم: يلا
ركب العربيه هو وحور ومشيو
نتعرف على حور
حور علي: عمرها 19سنه قصيره شعرها طويل وعيونها خضرا وبيضا خلصت ثانوي ومدخلتش الكليه
——————————————————–نروح عند عم ملاك
حسن: بشرط
هشام: اي
حسن بخبث: اخد الورث الي ابويا كتبه ليك
هشام بصدمه: ايه
عبير بصدمه: انت اتجننت ياراجل
هشام بجمود: وانا موافق
حسن بخبث اكبر: تمام بكره تنازل عنه ليا

 

 

 

هشام بجمود: تمام انا ماشي مشي هشام
عبير بضيق: انت عايز تاخد ورث الواد ياحسن انت اتجننت
حسن ببرود: ملكيش دعوه انا داخل انام
عبير دخلت نامت هي كمان
———————————————————-نروح عند فهد ونور
فهد بعد عنها وشاف وشها كله احمر
فهد بحب: انا بحبك اوي يانوري
نور بحب: وانا كمان يافهدي
فهد بخبث: انتي اي
نور بكسوف: خلاص بقا يافهد
فهد بحزن مصتنع: خلاص يلا علشان اروحك
نور شافت فهد زعل منها قربت منو وبستو فهد اتصدمت منها نور بعدت عنه وقالت
نور بكسوف: انا بحبك اوي يافهد
فهد بعشق: انا اكتر ياقلب فهد يلا نمشي
حور مكسوفه هزت راسها ومشيت تلفون فهد رن رد
فهد: الو يافندم
اللواء مدحت: تعالى انت وفارس وسليم حالا
فهد بقلق: حاضر يافندم وقفل معاه واتصل بسليم وفارس وروح نور وراح المخابرات
——————————————————–عند سليم دخل بحور وشاف حنين
حنين بأستغراب: مين دي ياسليم
سليم: دي حور
حور بكسوف: لو مدايقه انا ممكن امشي
حنين بحب اخوي: تمشي مين انا مصدقت لقيت حد اقعد معاه وحضنتها
حور ابتسمت بحب
سليم بهدوء: يلا اطلعوا نامو
حنين وحور طلعوا نامو وسليم راح الشغل
عند فارس وملاك
ملاك قامت شافت فارس بيلبس
ملاك بنوم: رايح فين يافارس
فارس بحب راح ليها وبسها: رايح الشغل في اجتماع مهم
ملاك بزعل طفولي: يعني هتسبني لوحدي 🥺
فارس بخبث: انا ممكن اقلع واقعد بس متزعليش بقا😉
ملاك بتوتر: ها لا خلاص روح شغلك وانا هنام تاني
فارس ابتسم وباس راسها: خلي بالك من نفسك ياقلبي تصبحي على خير انا مش هتاخر

 

 

 

ملاك بحب: ماشي وانت من اهلو
ونامت وفارس بسها براحه ونزل
———————————————————في مكتب اللواء مدحت
الباب خبط
اللواء مدحت: ادخل
دخلوا الشباب كلهم
اللواء محدت: اقعدو وياشباب
فارس بهدوء: خير يافندم حضرتك تطلبت اننى نيجي
اللواء مدحت: اه هقولكو علي المهمه والحاجات الي عاوزين تعرفوها بس خلي بالكو المهمه دي صعبه جدا
فارس: بيشتغل اي
سليم: اسمو اي
فهد: مين دراعو اليمين
اللواء محدت: يبقى اكبر تاجر سلاح واثار ودراعو اليمين يبقي رامز صحبو من زمان والحارس الشخصي بتاعو واسمو رعد المنشاوي
الشباب كلهم بصدمه: مين
سليم بصدمه: رعد المنشاوي اكبر راجل اعمال ده بيعمل خير كتير
فهد: ده مافيش حد مش بيحبو وبيحترمو
فارس بغموض: متقلقش يافندم ان شاء الله هنبقا قدها يلا بينا ياشباب
كل واحد روح نام وفارس روح شاف ملاك نايمه حضنها ونام
——————————————————–نروح عند المجهول
المجهول 1:ها يارعد هنعمل اي
المجهول 2 رعد: انا عاوزها بكره تكون عندي يارامز
رامز: طب انا عاوز اعرف انت عايز من ملاك اي
رعد بشر: هنتقم فيها من فارس علشان بيدور ورايا

 

 

 

رامز بقلق: بس يارعد فارس مش سهل
رعد ببرود: انا هقولك احنا هنعمل اي…………………..
رامز بصدمه: ايه انت اتجننت
رعد المنشاوي: اكبر تاجر سلاح واثار بس تعرف عنو انو راجل طيب ومحترم عندو 30سنه عيونه سوده وطويل وقمحاوي وجسمه رياضي
رامز الشامي: صاحب رعد عندو30سنه طويل جسمه رياضي وقمحاوي عيونه بني

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقت ظابط مخابرات)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى