روايات

رواية عشقت ظابط مخابرات الفصل الحادي عشر 11 بقلم سجود بكر

رواية عشقت ظابط مخابرات الفصل الحادي عشر 11 بقلم سجود بكر

رواية عشقت ظابط مخابرات الجزء الحادي عشر

رواية عشقت ظابط مخابرات البارت الحادي عشر

غشقت ظابط مخابرات
غشقت ظابط مخابرات

رواية عشقت ظابط مخابرات الحلقة الحادية عشر

فااااااارس بصدمه: ملاااااااااااك
ملاك بتعب: ف ا ر س ا نا ب ح ب ك ا و ي وبلعت ريقها ا ن ا ا س ف ه ل و ز ع ل ت ك ف ي ي و م
(فارس انا بحبك اوي انا اسفه لو زعلتك في يوم)
فارس بعياط: بس اسكتي ياملاك اسكتي
ملاك بتعب: ب ح ب ك واغمى عليها💔
فارس بعياط وعصبيه: حضنها جامد لا مش هتسبني لاااااااااااااااااااااااااااااااااا
فهد لفارس: شلها بسرعه يافارس لازم تروحى المستشفى دلوقتي ونزل شغل العربيه وفارس شال ملاك ونزل وركبو وراحو المستشفى
وصلوا المستشفى
فارس بزعيق: دكتور عاوز دكتور بسرعه يا******
الدكتور بعصبيه: اهدى حضرتك مينفعش كده في ناس تعبانه هنا
فارس بجنون: مراتي بتموت وانت لسه واقف بترغي يا**** انا ابقى فارس الصياد يا*****
الدكتور بخوف: انا اسف ياباشا حالا والمدام هتبقي في غرفة العمليات
جم الممرضين خدوها من فارس ودخلو بسرعه
بره عند فارس قعد في الارض
فهد قعد جمبو: اهدى ياصحبي ملاك هتبقي كويسه صدقني
فارس بحزن: انا بردو السبب انا لو مكنتش سبتها امبارح عمها مكنش جيه ولا كان حصل كل ده انا السبب في كل حاجه وحشه بتحصلها انا السبب وفضل يعيط
فهد بزعل عليه: اهدى يافارس متقولش كده هي هتبقى كويسه والله وعمها الزفت ده عرفت لما نزل عربية جات بسرعه وخبطتو ومات

 

 

 

 

فارس بشر: كويس انو مات علشان لو كان لسه عايش كنت هقتلو بايدي انا
سليم اتصل بفهد
فهد بحزن: الو ياسليم
سليم بقلق: مالك يافهد
فهد حكلوا الي حصل
سليم بزعل: طيب انا جي يافهد وهعدي اجيب جاسر ونور معايا سلام وقفل
سليم قعد بحزن وحور قربت منو
حور بقلق: مالك ياسليم
سليم بحزن شدها حضنها جامد وحور اتصدمت منو
سليم بحزن: ملاك ياحور ملاك اضربت بالنار
حور شهقت بخوف: ايه طب هي كويس
سليم بزعل: معرفش انا لازم اكون فارس دلوقتي اطلعي البسي بسرعه انتي وحنين علشان هنروح المستشفى
حور هزت راسها وطلعت قالت لحنين وحنين زعلت عليها ودخلت تلبس
سليم اتصل بجاسر وحكلوا وقالوا انو هيعدي عليه وقفل معاه
نور بقلق من شكل جاسر: مالك ياجاسر
جاسر بصدمه: ملاك
نور بخوف: ملها ملاك ياجاسر قول في اي ونبي
جاسر بحزن: ملاك في المستشفى يانور عمها راح ليها وضربها بالنار
نور عيطت جامد
جاسر حضنها بسرعه : بس بس اهدى هي هتبقي كويسه ان شاء لله قومي البسي علشان سليم جي يخدنا ونروح ليهم نور هزت راسها ودخلت تلبس
بعد وقت سليم راح ليهم وخدهم ومشي
———————————————————-نروح عند عبير وهشام
هشام دخل ومعاه الفلوس بتاعت الورث بتاعو
هشام لعبير: فين بابا ياامي
عبير بعياط: حكتلوا الي حصل وان ابوه مات

 

 

 

 

هشام بخوف علي ملاك: ملاك انا لازم اروح ليها
عبير بزعيق: هو ده كل الي همك ست ملاك زعلان عليها ومش زعلان علي ابوك
هشام بعصبيه: اه زعلانه عليها هي تقدري تقوليلي ابويا ده عملي اي ها ده علي طول كان يضربني ويخليني اشتغل علشان ياخد هو الفلوس قوليلي كده حاجه واحده هو عملها ليا تفرحني علشان ازعل انو مات انا بكرهو بكرهو وبكرهك انتي كمان انا ماشي ومش عايز اشوف وشك تاني وخرج وقفل الباب وراه
عبير بعياط: انا اسفه يابني حقك عليا انا مينفعش اعيش انا لازم اموت وقامت جبت السكينة وانتحرت
وكده مات عم ملاك ومراتو
هشام نزل وراح المستشفى بسرعه
___________________________________
في المستشفى كانو كلهم وصلوا معادا هشام
نور بعياط وعصبيه راحت لفارس وضربتو بالقلم: انت السبب يافارس في الي حصلها خالتي كانت فاكره لما تجوزها ليك انت كده بتحميها متعرفش انك انت السبب في كل مره يحصلها حاجه وحشه انت اي ياخي حرااام عليك مش عارف تحميها سبها دي تقعد معايا وقربت فارس جامد وقالت بغل صدقني يافارس ملاك لو حصلها حاجه انا هقتلك فاااااااااهم هقتلك يافااااااارس
كل ده وفارس ساكت خالص مش بيتحرك
جاسر راح شدها: تعالي هنا يانور واسكتي نور بصت لفارس بحقد ومشيت
كل ده حصل قدام فهد وهو مدايق من اسلوب نور مع فارس وانها محترمتش وجوده
هشام وصل وشافهم قرب منهم
هشام بكسوف لفارس: ملاك لسه جوه
فارس عارف ان هشام كويس وبيحب ملاك زي اختو: لسه ياهشام لسه انا خايف عليها اوي
هشام بحزن : هتبقي كويسه يافارس هتبقي كويسه
فارس هز راسها
بعد ساعتين وطبعا كلهم خايفين عليها
الدكتور خرج وكلهم جريو عليه
الدكتور : االحمدلله عددت علي خير هي دلوقتي هتخرج في اوضتها وياريت ناخد بالنا منها ومتخلوهاش تعمل مجهود بعد اذنكو ومشي
فارس شاف ملاك خرجه من اوضت العمليات ودخلوها الاوضه
فارس دخل براحه شافها نايمه قرب منها ومسك ايدها
فارس بعياط: انا اسف حقك عليا كنت فاكر اني كده بحميكي بس طلعت غلطان وعلى فكره نور عندها حق فى كل كلمه قالتها انا فعلا معرفتش احميكي وكنت السبب في الي حصلك قرب منها وباسها جامد حس انها هتصحى خرج بسرعه
فارس قرب من نور
فارس لنور: انا هبعد عنها يانور بس خلي بالك منها وطمنيني عليها لو سمحتي
نور ببرود: تمام بعد اذنك
فارس مشي وكلهم دخلوا شافها صاحيه.
نور جريت عليها حضنتها: كنت خايفه عليك اوي يالوكه كده كنتي عاوزه تسبيني
ملاك بتعب: متخفيش ياقلبي انا كويسه اهو وفضلت تبص بعينها علي فارس بس كان خلاص مشي
ملاك بحزن: هو فارس فين

 

 

 

كلهم سكتوا وبصو في الارض
ملاك ابتسمت بحزن: انا عاوزه امشي
جاسر بزعل:حاضر هروح ا قطعه دخلو الدكتور
جاسر ابتسم بحزن: اهو جيه لوحده ها يادكتور ملاك ينفع تخرج
الدكتور: تمام مافيش مشكله بس ياريت تاكل كويس وتخلي بالها من نفسها عشان البيبي وكويس انو محصلوش حاجه في العمليات كنا ممكن نخسرو
ملاك بصدمه: بيبي اي انا مش فاهمه حاجه
الدكتور بإبتسامة: حضرتك يامدام حامل في أسبوعين وياريت تخدي بالك منو وبلاش تعملي اي جهود تتعبك بعد اذنكو
ملاك بفرحه حطت ايدها علي بطنها: انا حامل يانور انا حامل ياجاسر وضحكت بفرحه
فهد بفرحه: مبروك يالوكه ده فارس هيفرح اوي لما يعرف
ملاك ببرود: فارس مش هيعرف يافهد
كلهم استغرابو منها
هشام باستغراب: لي يا لوكه ده برضو ابنو
ملاك بدموع: ههو ملهوش دعوه بيا خلاص كل حاجه انتهت
هشام باستغراب اكبى: يعني اي ياملاك كل حاجه اتنهت
ملاك ببرود: طلقني امبارح وكل واحد راح لحالو
كلهم اتصدمو معادا فهد لانو عارف
ملاك بهدوء: انا عاوزه اروح ياجاسر
جاسر بهدوء: حاضر يلا راح شلها عشان مش قادره تمشي
هشام روح مع فهد هيعيش معاه
ملحوظه هشام يبقي صاحب فهد وفرس وسليم بس كان بعيد عنهم بسبب شغلوا
سليم خد حنين وحور ومشي
وجاسر خد نور وشايل ملاك وروح
بعد شهرين في يوم ملاك راحت الجامعه وحست بحاجه غريبه كلهم بيبتسمو ليها بس محطتش في دمغها ومشيت دخلت المحاضره
الدكتور بإبتسامة: خشي ياملاك
ملاك باستغراب: هو في اي كل محد يكلمني يبتسم
ملاك خلصت المحاضه وخرجت براحه عشان الحمل
خرجت بس اتصدمت لما شافت فارس قاعد علي الارض وفي ايدو خاتم والجامعه كلها بتبص عليهم
فارس بإبتسامة: وحشتيني
ملاك مصدومه ومش بترد

 

 

 

 

فارس بنفس الابتسامة: توافقي نرجع لبعض
كان فهد ونور جاسر وحنين وهشام وسليم وحور كانو واقفين مبسوطين بس سمعوا حاجه خلتهم يتصدمو
ملاك ببرود: وانا مش موافقه يافارس
الجامعه كلها اتصدمت
فارس قلبه وجعه: ببس انا بحبك ياملاك وعاوز نرجع حتي لو مش عشاني عشان ابننا
ملاك بصت لشباب وهما بصوا في الارض
فارس بحزن: ياه لدرجه كرهتيني وكمان مكنتش عاوزني اعرف انك حامل في ابني
ملاك مردتش عليه ومشيت علي طول الجامعه كلها مشيت وفارس واقف زعلان الشباب قربو منو
نور بزعل: معلش يافارس هي والله بتحبك بس زعلانه منك شويه وهترجعوا احسن من الاول
فارس بابتسامة هاديه: عادي ياجماعه مافيش حاجه هو انتو فرحكو امتي
فهد بزعل عشانو: بعد اسبوع
فارس بخبث: طب اسمعو انا عاوزكو تساعدوني في حاجه
الشباب باستغراب: ااي
فارس: عاوزكو تعملوا************* وكمل بإبتسامة وسيبوا الباقي عليا انا
الشباب ابتسمو بخبث: تمام
وكل واحد رجع بيتو
ملاك بجمود: انا عاوزه اعرف مين الي قال لفارس علي الموضوع الحمل
نور: اانا ياملاك
ملاك قربت منها: لي يانور لي عملتي كده
نور بعصبيه: عشان بيحبك ياملاك بيحبك
ملاك بعياط: والي بيحب حد بيعمل في كده ها ده سابني وبعد عني من غير ميقول اي السبب
نور: انا هقولك هو عمل كده لي وحكلتلها كل حاجه
ملاك بحزن: يعني انا ظلمتوا انا عاوزه ارحلوا
نور بخبث: مش هينفع ياملاك علشان فارس سافر ومش هيرجع تاني
ملاك بصدمه وعياط: ايه واغمي عليها
جاسر بخضه: ينهار ابيض حرام عليكي ياشيخه. البت هتموت مننا
نور قربت منها وفوقتها.
ملاك بتعب: اانا عاوزه فارس
نور ببرود مصتنع: فارس سافر خلاص ياملاك انسي
بعد اسبوع في اكبر قاعة افراح
فرح فهد ونور وجاسر وحنين وسليم وحور(وهشام لسه سنجل بائس زي ماهو😂)
عند البنات كانو بيحطوا ميكب وكانو زي القمر بالفستان الابيض
حور بخبث لملاك: بقولك يا لوكه
ملاك بحزن ان فارس سافر: نعم ياحور
حور بخبث أكبر : ممكن تقومي تحطي ميكب وتلبسي فستان الفرح زينا عشان نفسي نتصور كلنا زي بعض
ملاك بحزن: مش هينفع ياحور معلش

 

 

 

حور بحزن مصتنع: شكرا ياملاك اول مره اطلب منك طلب وترفضي مش كفايه اني يتيمه كمان يوم فرحي مبقاش مبسوطه
ملاك بزعل من نفسها: خلاص ياحبيبتي هقوم اعمل ميكب وهلبس عشان نتصور بس كده هنتاخر
حور بسرعه: لا لا متخفيش مش هنتاخر يلا بقا ونبي
ملاك بتعب: حاضر
بعد وقت ملاك كمان خلصت والبنات اتصدمت من شكلها
حور بصدمه: يخربيت جمال امك ياشيخه اي ده
نور بانبهار: مشاء لله قمر ياملاك
حنين: بصراحه انتي طلعه حلوه اوي
ملاك بزهق: طب ممكن يلا عشان منتاخرش ولسه هتكمل حد دخل والبنات كلها خرجت
ملاك باستغراب لفت تشوف مين الي داخل
ملاك بصدمه: فا رس
فارس كان لابس بدلت فرح عشان هيعمل فرحو هو ملاك معاهم علشان معملهاش فرح قبل كده
فارس بحب قرب منها: اي الجمال ده يعروستي
ملاك حضنتو جامد: وحشتني اوي يافارس
فارس شدظ من حضنو: وانتي كمان ياملاكي يلا ننزل عشان منتاخرش
ملاك بصدمه: بس ازاي و قطعه فارس
فارس بحب باسها من خدها: هقولك كل حاجه لما نروح
ملاك هزت راسها ونزلت
طبعا هما نزلو الاول
بعد كده نور وفهد
حور وسليم
حنين وجاسر
كلهم كتبو كتبهم وحضنهم
هشام شاف بنت اعجب بيها راح شدها
هشام بسرعه: وانا كمان ياشيخ عاوز اتجوز البنت دي ونبي
ساره اتكسفت والشباب كلهم ضحكو عليه
وكتب كتابو عليها فعلا
كلهم كانو بيرقصو
حور لسليم: بحبك اوي
سليم بحب: وانا بعشقك

 

 

 

 

جاسر لحنين: مش مصدق اننى اتجوزنا اخيرا
حنين اتكسفت: مجنون وجاسر ابتسم
نور بمرح: بعشقك يافهودي وضحكت بحب
فهد بعشق: وانا بعشق امك يروح فهدك
ساره بكسوف: اي الي انت عملتوا ده انت مجنون
هشام بحب: انا فعلا مجنون لو مكنتش اتجوزتك دلوقتي حالا
فارس بحب حضنها: بحبك يام عيالي
ملاك بحب: وانا بعشقك
فارس قرب منها وحضنها جامدا وباسها بحب وشغف وهي كمان بادلتو بحب
تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقت ظابط مخابرات)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى