رواية عشقت ظابط مخابرات الفصل الثالث 3 بقلم سجود بكر
رواية عشقت ظابط مخابرات الجزء الثالث
رواية عشقت ظابط مخابرات البارت الثالث
رواية عشقت ظابط مخابرات الحلقة الثالثة
الدكتور بأسف: انا اسف بس للاسف المريضه كانت تعبانه جدا وعندها مشاكل جامده انا اسف وبص في الارض
ملاك بصدمه: يعني اي ماما فين
الدكتور: البقاء لله عن اذنكو
دخلت تجري ملاك علي الاوضه شافتهم بيغطو وشها دخلت شلتها بسرعه وقالت
ملاك بعياط وصويت: لاااااااااااااااااا اااااااامي متسبنيش امي لا لا لا لا لااااااااااااااااااااا مامااااا ونبي لااا عشان خاطري قومي ونبي هسمع كلامك والله هسمع الكلام مش هعمل مشاكل تاني بس قومي هتجوز فارس هتجوزو والله بس بالله عليكي قومي ونبي قومي قومي بقااااااااااا كلهم دخلو بسرعه
فارس بعصبيه: قومي ياملاك مينفعش كده قومي
ملاك بعياط: اوعااااا متسبنيش ونبي يا ماماااااااا لااااا لا بقا مش هتسبيني انتي كمان كفايه بقا كفايه جاسر جري حضنها
جاسر: بس ياحبيبتي اهدي خلاص ربنا يرحمها ياملاك هي كانت تعبانه وارتحت خلاص ياحبيبتي ملاك ملاك ردي عليا ملاك اغمى عليها فارس شلها بسرعه ودخل اوضه تانيه وخرج دفع فلوس المستشفى وخلصو كل حاجه ودخل شال ملاك وروحو كلهم علي بيت ملاك
——————————————————–روحو البيت
ملاك بدموع وهي في حضن جاسر: يعني خلاص مشيت وسبتني انا عاوزها مليش دعوه 😭
فهد بحزن: ملاك اهدي خلاص ربنا يرحمها كلنا والله كنا بنحبها وزعلنا عليها بس هي في مكان احسن من هنا خلاص متعيطيش بقا💔
جاسر شدد من حضنها: ملاك بصي ياحبيبي هي شايفكي علي فكره وزعلانه منك كده
ملاك بسرعه: لاء لاء لاء مش عاوزها تزعل مني خلاص مش هعيط
نور بدموع: تعالي ياقلبي غيري هدومك تعالي عقبال معمل الاكل
ملاك بحزن: مش عاوزه اكل ا قاطعه فارس بزعيق
فارس بزعيق وماسك درعها جامد: بت بقولك ايه انا سكتلك من الصبح وحوار الكليه ده هحسبك عليه ويلا خشي غيري هدومك وكلي علشان بكره هنتكتب الكتاب فاهمه
ملاك بخوف وعياط: مش هتجوزك انا بكرهك بقا بكرهك
فارس ضربها بالقلم: اخرسي يازباله غوري من وشي سااااامعه😡
نور خدت ملاك بسرعه ودخلت الاوضه
——————————————————–في الاوضه جوا
نور بحزن عليها: ملاك متزعليش منه هو اكيد مش قصدو
ملاك بزعل: هو لي بيعمل معايا كده لي بيدخل في كل حاجه من وانا صغيره انا بخاف منو اوي يانور ازاي هتجوزو انا ببقي خايفه لما يبصلي اقوم اجوزو😔
نور خدتها في حضنها
نور: نامى ياقلبي انتي تعبتي انهارده جامد
ملاك نامت ونور قامت براحه وخرجت
جاسر بعصبيه لفارس: انت ازاي تمد ايدك عليها قدمنا حرام عليك يافارس دي البنت بتخاف منك لي كده لي
فارس ببرود: خلصت ملكش دعوه ياجاسر
جاسر: لا ليا لما اشوف اختي بتضرب وانا واقف يبقي ليا فارس لو سمحت خليك هادي معاها
نور: ايوه يافارس انت مشوفتش كانت عامله ازاي جوه دي عماله تترعش جوه وكانت خايفه اتكلم معاها براحه
فهد: ايوه ياصحبي براحه عليها وكمان مامتها لسه متوفيه خليك حنين معاها فارس بصلهم كلهم
فارس ببرود: خلصتو بكره الماذون هيجي ومحدش لي دعوه بملاك فاهمين قالها بعصبيه
كلهم بخوف: فاهمين
فارس: يلا يافهد وانتي يانور خشي نامى جبها وانت ياجاسر خليك معاهم يلا سلام وقفل الباب وراه
ونور وجاسر دخلو نامو جمب ملاك
——————————————————–في مكان اول مره نروحو
عم ملاك بشر: امها ماتت خلاص ملهاش وهعرف اخد منها الورث
مرات عم ملاك بخبث: ايوه ياحسن خلاص هتاخد حقك الي ابوك حرمك منه زمان
حسن: عندك حق ياعبير خلاص هعرف انتقم منها وهرميها في الشارع بقولك اي هو الواد نام😉
عبير بخبث: اه نام ياخويا نام انت كمان بقا تصبح على خير
حسن بضيق: وانتي من اهله ياختي😒
——————————————————نروح عند فهد وفارس في مركز المخابرات قاعدين في مكتب فارس
فهد: علي فكره مينفعش الي عملتو مع ملاك ده وكمان امها لسه متوفيه
فارس بحزن لاول مره يظهر قدام حد: هي الي بتعصبني يافهد خوفها مني بيجنني ولما جاسر بيحصنها ببقي عاوز اقوم اكسر عضمها
فهد بحزن هي كده هتخاف منك صدقني كلمها براحه وفهمها براحه وحده وحده مش هتخسر حاجه يافارس لو كلمتها بهدوء
فارس: خلاص فكك يلا تعالى نشوف الباشا كان عاوزنا شكل في مهمة ولا حاجه
فهد: تعالى ياخويا
دخلوا وكانت الصدمه ليهم
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقت ظابط مخابرات)