روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل السابع والعشرون 27 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل السابع والعشرون 27 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء السابع والعشرون

رواية عشقت طفولتها البارت السابع والعشرون

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة السابعة والعشرون

معاذ للأسف محدش عرف يفوقها هي داخله في غيبوبه مواقته
كمال بيقفل و بيخرج جري بيركب و بيوصل المستشفي 🏥
كمال بيجري عايز يدخل اوضه العمليات
الدكتور بيمسكه
= لو سمحت مينفعش نصف ساعه بس علشان ننقله اوضه عاديه
كمال بدموع يعني هي هتفضل قد ايه في الغيبوبه
عزت اجمد يا كمال هو الدكتور قال هي سامعه كل حاجه لكن مش حاسه ب اي حركه ف احنا هنعمل اللي علينا و هي إن شاءالله تفوق بدري من الغيبوبه
جميله بتعب من الوقفه
=انا مش مسمحاك يا كمال
كمال بزعل يا جميله والله مش بايدي انا عملت اللي عليا و لحقتها أعمل ايه تاني ده قضاء ربنا
عزت بس الغلط غلطك يا كمال انت عارف ان مفيش حد في البيت بتسبها ليه
سعاد خلاص يا جماعه
بعد وقت قصير ⏱️
الدكتور شخص واحد اللي يقدر يتفضل و بعدها شخص واحد وخلاص مش هينفع تدخلوا كلكم
كمال اوك انا هدخل لها
جميله لا يا كمال انا هدخل لها لو سمحت
كمال مش فراقه يا جميله كدا أو كدا انا هدخل يلا اتفضلي
جميله بتدخل وبتعيط
= يا بتول سبتني ليها كان قلبي حاسس أن أنتِ علشان قلبك طيب ف كلهم هجيجوا عليكي و ياكلوكي زي الوحوش بس والله وعد بيني و بينك أن انا مش هسامح امي هي اللي عملت كدا هندمها و خليها تعرف أن هي عملت كدا في بنتها مش في واحده غريبه كل ده علشان الفلوس وبتحضنها و يتخرج
كمال بدموع بيدخل لها بيفضل يتأمل في وشها و بيحسس علي شعرها
=انا بحبك اوي انا عارف اني ظلمتك معايا بس فوقي وانا اعوضم عن كل ده انا مش عارف اتعلقت بيكي إزاي كدا انا اسف يا بتول أنا اسف يلا فوقي بقي كلهم جايبن الحق عليا عايزك تبقي قويه علشان تفوفي بسرعه انا عرفك انك سمعاني يلا فوقي بقي علشاني انا بحبك اوي
بيخرج هو ينفع يا دكتور ناخدها معانا البيت
الدكتور اه هينفع بس لازم تبقي معاها الممرضة
كمال اه تمام مفيش مشكله
نور هي كويسه يا كمال
كمال الحمد لله يا نور يلا انا هروح اجهز العربيه و اجي
بعد وقت قصير ⏱️ كمال بيوصل القصر
كمال بيشيل بتول و بينيمها يلا يا دكتوره شوفي شغلك مش عايز اي حد من القصر يدخل لها غير جميله و لو حد اتكلم قولي ديه تعليمات كمال
الممرضه تمام حاضر
كمال بيخرج
سعاد تعال بس حول يا بني لقمتين و غير هدوم اللي كلها د*م ديه
كمال مليش نفس انا رايح مشوار و جاي
عزت خلاص يا سعاد كمال نفسيته وحشه محدش يضغط عليه الفتره ديه
معاذ حاضر يا عمي
جميله انا عايزه ادخل لها يا دكتوره
الدكتوره اسمك ايه
جميله ليه
كمال والله ما ارحمك يا عامر و بيوصل علي المخزن
ماجد عند عامر اهو يا كمال بيه كدا انا عملت معاه الصح
كمال بيمسح جنب أنفه أمشي أنت وخليه عليا
عامر والله يا عم انا معملتش حاجه كفايه عليا كدا انا تعبت وكان وشه جايب د*م
كمال لا يا روح ام*ك تحاول تقتل مراتي و انا مش عارف حتي ابص في عينها لأنها في غيبوبه بسببك يا واط*ي و بيضربه ب البوكس
عامر خلاص هي مش مات*ت اهي مشيتي بقي
كمال وأنت كنت عايزها تموت و بيفضل يضرب فيه قول مين اللي قالك تعمل كدا ها انطق
عامر حاضر ست سميه ونهال
كمال حلو اوي التسجيل فيديو اللي اخذته منك ده المخزن في كاميرات علشان لما اسلمك للشرطه يبقي معايا دليلي و بيخرج
اسلام الو يا كمال فينك
كمال انا عايز منك ٨ نسوان كدا يكونوا قادرين علي الواحدة
اسلام ليه يا كمال
كمال أعمل زي ما بقول ليك كدا
اسلام ربع ساعه و الستتات هيبقوا عندك
بيعدي ربع ساعة ⏱️
الستات إحنا عايزين فلوسنا كاش
كمال من عيني بس أعملي زي ما بقولك كدا أربعه هيبقوا في الحاره و أربعه في القصر ده يلا شوفي شغلك
اربع ستات بيوصلوا الحاره و بيخبطوا علي سميه
سميه حاضر حاضر مين
ست تهاني رئاسيه العصابه
= افتحي معايا ليكي حاجه حلوه
سميه نعم خير
تهاني ايه رايك في الدهب ده
سميه بتبرق من كتر الدهب و بتشده من ايديها و بتاخده
تهاني عده. ده إللي انا عايزه و الاربع ستات بينزلوا فيها ضر*ب ضر*ب
تهاني المهمه تمت يا كمال بيه
كمال اهم حاجه الفديو وهي بتسرق منك الدهب يلا علي أول مركز شرطه تروحي تقدمي بلاغ
تهاني حاضر
عند نهال في القصر 🏩
نهال خير خير بره الحرس هيتحرق🔊 علي دماغكم
الاربع ستات التاني
نهال بسم الله الرحمن الرحيم في إيه يا وليه أنتِ وهي
الستات بينزلوا فيها ضرب لحد ما يغم عليها
عند كمال بصي يا تهاني بعد ما تقدمي بلاغ انا عايز بس هي تقعد كام يوم في السجن عقبال ما اخد أحق بتول و اقعدها في السجن العمر كله
تهاني حاضر
سعيد بيوصل القصر
نهال بنتي يا له ي يا لهوي و بيطلب الاسعاف 🚑 و بيوصل المستشفي
سعيد يا دكتوره انا خايف علي ابنها ارجوكي شوفي في إيه
بعد وقت قصير ⏱️
الدكتوره حضرتك قربها
سعيد اه بابها
الدكتوره طب أولا بنتك مش حامل ثانياً بقي هي خد حاول يضر*بها و الضر*ب شديد
سعيد بصدمه يعني بنتي مش حامل
الدكتوره لا خالص و بتخرج
نهال بتفوق إيه يا بابا انا عايزك تحيب تحت رجلي اللي حاول يقتلني ده
سعيد هو أنتِ مش حامل يا نهال انطقي
نهال بتوتر لا يا بابا حامل انا عملت كدا علشان ارجع ل كمال
سعيد بيض*ربها ب القلم يا خسره تربتي فيكي و بيمشي
نهال بالله عليك يا بابا خليك معايا متسبنيش زيهم
عند كمال
منه أرجوك يا كمال انا أعترف لك أن نهال مش حامل خليني أخرج بقي
كمال انا بس هسيبك علشان أنتِ عندك ولاد لكن لو عرفتك انك قولتي ل حد انك كنتي عندي مش هرحمك
منه حاضر
بيعدي يوم و يومين اسبوع و اسبوعين و كمال مش بياكل غير أكل بسيط و دقنه كبر و بقي خاله وحش خالص من غير بتول و خسر خسارت كبيره في الشغل و عامر بيتسجن و سميه و نهال في السجن بردو
في يوم جديد
كمال نايم و واخد بتول في حضنه علي السرير
= انا لحد دلوقتي يا بتول مش ييأس و بفضل جانبك و عارف أنك مش هتستسلمي و تفوقي
بتول بتحرك صوباعها
كمال بفرحه……..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى