رواية عشقت طفولتها الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الحزء الثاني والثلاثون
رواية عشقت طفولتها البارت الثاني والثلاثون
رواية عشقت طفولتها الحلقة الثانية والثلاثون
كمال=
صور ايه ديه يا بتول ؟
بتول
= بتوتر اه اه اه
كمال
= بصوت عالي هتفضلي ت تاههي كتير انطقي
يوسف
= اهدي يا كمال
كمال
=اخرس انت خالص حسابك معايا بعدين
بتول
= يا كمال ديه صور الشغل
كمال
=كدابه و عينك كشفاكي هاتي يا بتول الصور علشان أنا كل ده ماسك نفسي القي مراتي عند مكتب واحد غريب ليه
يوسف بسخرية
=انا غريب يا كمال ماشي يا ابو الصحاب و جاي يخرج
بتول
= استني يا يوسف الغلط مش غلط يوسف
كمال
= يا بتول ما تعصبنيش و وما تنطقيش اسم راجل غيري
يوسف
= بجد يا كمال انت كدا اوفر اوي استني اسمعها الاول
كمال
= اللهم طولك يا روح
بتول
= بص يا كمال من الاخر كده انا بهدد نهال بصور
كمال
= بصدمه صور! صور ايه يا بتول هاتي اشوفها
بتول
= لو اديتها لك يا كمال ما تتعصبش عليا وتفهم كل حاجه وما تسالش انا عملت كده ازاي
يوسف
= يلا يا بتول ادي لكمال الصور
كمال
=بياخد الصور وبيشوفها وبيشهق لما بيشوف نهال مع عامر
بتول
= بص يا كمال قبل ما نهال تخلي عامر يجي يقتلني كنت رايحه لماما بالصدفه لقيتها قاعده مع عامر في العربيه فصورت وفضلت ماشيه وراهم لحد ما وصلت العماره ويوسف ساعتها هو اللي داخل من ورا الشباك وحط كاميرات علشان نعرف نشوفهم واكتشفنا بقى ان هي مش كويسه
كمال
=اه وانا كل ده مغ *فل من اول ما انت ما دخلتي غيبوبه انا كل ده مغ*فل مش عارف اي حاجه حلو قوي يا بتول الكلام ده وحلو يا استاذ يوسف بتشوفني كل يوم وبتكدب نفسك الكدبه ولا اكن انت عملت اي حاجه ملاك
يوسف
= ما كانتش ينفع اقول لك لان بتول ساعتها كانت في غيبوبه فهي كانت مامناني ان انا ما اقول لكش غير لما هي تعرف الحقيقه كامله وتقول لك ما كنتش ينفع اقول لك يا كمال فاستنيتني لما تفوق ولا وكنا متفقين ان احنا هنقول لك
بتول
= بدموع والله يا كمال انا كنت ها اقول لك على كل حاجه بس اليوم دوت انا كنت هقول لك بس عامر كان هيحاول انو*ت بس ده اللي حصل
كمال
= بعصبيه شديده اطلعي بره يا بتول اطلعي بره المكتب
بتول
= صدقني يا كمال كنت هقول لك اعمل ايه انا اول ما طول كنت بتبقى معايا اقول لك
يوسف
= خلاص يا كمال هي ما كانتش تعرف كل حاجه حصلت فجاه
كمال
=انت تخرصي خالص و اطلعي بره مش هكرر كلامي مره ثاني اطلعي بره و خلي السواق يوصلك
بتول
= بدموع بتاخد شنطه وبتطلع بره وقبل ما تطلع كانت حاسه بدوخه
كمال
= لاحظ ان هي مش متزنه كانت هتقع وجاي يلحق
بتول
= انا كويسه وبتخرج
يوسف
=بتول يا كمال كانت هتقول لك ما تغلطش نفس الغلطه اللي انت عملتها قبل كده يلا روح ورا بتول وافهم كل حاجه منها الكلام اخذ وعطا
كمال
= خليها تتعلم شويه من غلطها يا يوسف مش هقول لك حاجه عشان انت وقفت معاها ولا كده كان زمانها ضاعت لاني عارف ان هي طفله ثاني حاجه بقى اول ما اروح انا اعرف منها كل حاجه واحده واحده واعرف ازاي اخليها تنتقم من نهال ويبقى جوزها هو اللي حميها مش حد غريب وبيخرج
يوسف
= ماشي يا صاحبي مش هقول لك حاجه
بتول
= بتوقف تاكسي وبتركب لو سمحت خدني على اقرب مستشفى هنا
مجدي
= حاضر يا مدام بتقول
بعد وقت قصير بتوصل المستشفى
بتول
= لو سمحت انا عايز دكتوره نساء
بعد وقت بتقول بتدخل الاوضه
الدكتوره نانسي
= ازيك يا بتول تعالي اقعدي
بتول
= انا حاسه اني تعبانه اوي
دكتوره نانسي
= ايه الاعراض بالضبط
بتول
= بطني وجعاني وعلى طول برجع
الدكتوره نانسي
= اه تعالي نعمل لك تحليل حمل
بتول
= ايه حمل ايه
نانسي
= زي ما بقول لك كد بتول تمام اللي تشوفيه
بعد وقت التحليل بتظهر
نانسي
= الف مبروك يا بتول انت حامل.
بتول بفرحه
= يا نانسي بتحض نها انا هبقى ام
نانسي
= اه هتبقي ام بس خدي العلاج اللي كاتبه لك دوت وامشي على الاكلات ديت عشان ما تتعبيش انت عندك انيميا
بتول
=حاضر وتاخذ الشنطه وتخرج جري عشان تقول لكمال
في القصر 🏩
سعاد
=ازيك يا بتقول يا حبيبتي مالك وشك مصفر ليه كدا
بتول
= ما فيش حاجه يا ماما انا كويسه انا بس هطلع استريح شويه ولما كمال يوصل قولوا لي
سعاد
=ماشي يا حبيبتي
نهال بتطلع ورا بتول
بتول
=الو يا جميله فين
جميله
=انا خرجت اشتري شويه حاجات ليه
بتول
= انا اكتشفت ان الحامل يا جميله بس ما تقوليش لكمال انا اول ما يوصل كمال هقول له
نهال
= من ورا الباب حامل 👹😈
جميله
=الف الف مبروك يا حبيبتي انا ساعه بكثير واكون عندك
بتول
= انا بجد مش قادره ازي هبقي ام و كمال هيبقى اب كمال هيفرح قوي كان نفسه في أبن مننا
نهال
= ما تفرحيش قوي كده يا بتول👹
جميله
=اهم حاجه خلي بالك من نفسك وما تعرفيش نهال ان انت حامل عشان ما يبقاش في خطر عليك
بتول
=لا لا ما تقلقيش كده او كده انا هعرف كمان النهارده واعتبر ان دي اخر ليله النهارده لنهال في القصر
جميله
= ليه هتعملي حاجه تاني
بتول
= لا هروح مشوار كده بسرعه وهرجع
جميله
= لا خليك يا بتول النهارده في البيت انا خايفه عليك قوي ما تخرجيش النهارده
بتول
= ا لا لازم عشان انا تعبت انا عايزه اعيش في سلام بالذات ان انا حامل انا هنسى اي حد اذاني بس لما اخد حقي من اللي قذاني
جميله
=اوعك تتصرفي من غير ما تقولي لكمال حاجه يا بتول انت هتخلي نفسك تبقي في خطر
بتول
=بتقفل في وشها وبتاخد الشنطه وبتخرج من القصر
نهال
=بتخرج وراها شكلها هتبقى نهايتك انت 😈
بتول
= تاكسي وبتركب على الحاره
بعد وقت طويل بتول بتوصل عند عند الحاره اللي فيها مامتها
ساميه
= مين
بتول
= بنتك يا ماما لحقتي تنسيني
ساميه
بتعب بتاخدها في حضنها وبتفضل تعيط عمري ما انساكي تعال بتول تعالي
بتول
=ايه اللي غيرك مش كنت عايز تمو*تي بنتك متفقه مع عامر ونهال ولا انت دي خطه جديده انت عاملاها
ساميه
=والله يا بتول ربنا اللي يعلم ان انا عرفت غلطتي وبكفر عنها وانا بسدد لي الناس كل فلوسها وبعدت عن نهال نهائي والله من ساعه ما خرجت من السجن وانا حرمت اعمل اي حاجه وعرفت بجد قيمتك انت وجميله انا بجد ما كنتش ام كويسه انا اسفه يا بتول عايزاك تسامحيني انا اسفه بجد وبتاخدها وبتاخدها في حضنها و بتفضل تعيط
بتول
= بدموع كان نفسي يا ماما حضنك ده يبقى من زمان قوي لما محتاجه بجد خلاص انا كمان عوضني عن كل حاجه هو عادي انت كنت فين محتاجاك كنت فين لما ابقى تعبانه وعايزاكي كنت فين لما كنت بم*وت كنت فين لما كنت في غيبوبه كنت فين لما تقفي قدام الناس كلها وتحاربيهم مش تبقي مشتركه معاهم على مو*ت بنتك ما تفكريش ان الجرح اللي انت جرحته لي ده صغير و هيخف و هيتنسي لا ده كبير قوي وبيوجع انا من وانا عندي خمس سنين يا ماما ما شفتش يوم حلو معاكي تصوري ان انا واختي بتخلينا نشحت انا مش عايزه افتكر الماضي عشان جايه اقول لك بس عايزاك تعترفي على نهال انا مش هوديها السجن غير لما تكون الاول كفرت عن ذنوبها زيك كده وحست ان هي كانت غلطانه هو ده السبب الوحيد اللي خلاني اخرجه من السجن كانت في السجن هتبقى هتبقى اوحش لان هتبقى شايفه ان ملهاش امل في الحياه ما هي خلاص في السجن انا عايزاها تعرف ان هي غلطت غلطها كبير ان هي تعمل حاجه زي كده كل ده عشان بتحب شخص تاذي الثاني بس انا عايزاك تبعدي عنها وخلاص عامر اتعدم يعني ما بقاش موجود ما*ت فاضل لي نهال انا عرفت اخليك كويسه وده اللي انا كنت عايزاه وكنت عارفه ان انت هتبقي كويسه لكن انا دلوقتي عايزه اخلي نهال تعرف غلطها بجد
ساميه
= اوعك يا بتول اوعك يا بنتي مش لازما تصلحيها هي وحشه مش هتتعدل انا عارفه انا عارفه طبعها كويس قوي هتحاول تق*تلك باي طريقه ابعدي عنها يا بتول ابعدي عنها انا حاسه ان انا خلاص هم*وت انا انا مش هعيش في الدنيا دي كتير بعد اللي انا عملته فبحاول اكفر عن ذنوبي ارجوكي يا بتول انا عارفه كويسه انا عارفاها
بتول
= لا يا ماما ما تقوليش كده اللي خلاكي تبقيي كويسه هيخلي نهال تتعدل وانا عارفه
ساميه
= اللي تشوفيه بتول بس تعالي في حضني عشان انا عارفه ان انا خلاص دي ايام الاخيره هتوحشيني يا بتول وحشيني قوي
بتول
=بتفضل تعيط في حضنها انا قلبي طيب يا ماما ومن زمان انا ناسيه اللي انت عملتيه فيا اصلا خلاص انا مسامحاكي بتبوس على راسها بس عندي خبر لك حلو انا حامل
ساميه
=بدموع فرح بتول ارجوكي وبتبوس اديها اوعك تعرفي حد ان انت حامل غير جوزك وما يبقاش حد عارف في القصر عندكم فيه تعابين انت انت خرجتي نصيبه على دماغك نهال دي مصيبه
بتول
= عادي يا ماما ما بقتش تفرق المهم ان انا عرفت اصلحك وخليك تعرفي ان انت كنت غلطانه دي اهم حاجه عندي
بعد وقت طويل وبتول قعدت مع مامتها فتره طويله جدا
بتول
=سلام يا ماما لازم امشي
ساميه
=ماشي يا حبيبتي ما تنسيش ان عندك ام تسالي عليها
بتول
= حاضر يا ماما
في الشركه 👀
كمال
=الو يا بتول
بتول
= ايه يا حبيبي
كمال
= أنتِ فين
بتول
=رحت اكشف بس عشان كنت تعبانه شويه وعندي خبر حلو قوي لما ترجع اقوله لك
كمال
=بقلق أنتِ كويسه يا بتول أنتِ فين وانا اجي اخدك
بتول بدوخه انا يا كمال و بيغم عليها
كمال بقلق
= بتول يا بتول يا حبيبتي انت ِ سمعاني مجدي حاضر العربيه بسرعه
نهال بشر
= طلعها في العربيه يا عادل 😈😈
بتول…….
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)