روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء الثالث والعشرون

رواية عشقت طفولتها البارت الثالث والعشرون

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة الثالثة والعشرون

التفاعل يا حبايبي علشان انزل ليكم بارت كمان
بتول بتخبط أنا بقي عايزه أنام معاكي انهارده هنا يا نهال
نهال بتبص لها بقرف لا يا حبيبتي يلا روحي علي الاوضه بتاعتك
كمال يلا يا بتول اخرجي
بتول انا خرجت ب مذاجي علي فكره علشان كمال هو اللي طلب مني
كمال بيبتسم لها
نهال ماشي وبتقفل الباب في وشها
كمال نهال أنا عارف اني مقصر معاكي انا هعوضك عن كل حاجه انهارده و عن كل حقوقك الزوجيه
نهال بفرحه وانا كنت مستنيه اليوم ده
كمال بيقفل النور و هو و نهال بيناموا سوا
عند بتول بتفضل تذاكر
بتول اه يبطني بجد بطني هتتقطع
في صباح يوم جديد
كمال بيصحا صباحيه مباركه يا عروسه
نهال انا بحبك أوي يا كمال
كمال بيتكلم بسرعه امم وانا كمان و بيخرج
بيدخل علي بتول
بتول بتفضل نايمه
كمال بياخد دش و يخرج
كمال بتول يا بتول و بيقعد جنبها علي السرير يلا قومي علشان نفطر
بتول بنعس انت جيت أمتي
كمال خد دش و لسه خارج و عمال بينطر مائه عليها من شعره
بتول يا كمال بس بقي المايه سقعه ابو شكلك
كمال طب يلا قومي علشان ننزل
جنات بتخبط
كمال بيروح يشوف نعم
جنات الفطار جاهز
كمال اه ماشي نازلين اهو
بتول بتلبس و بتنزل
عزت بص يا كمال احنا حددنا ميعاد الجواز الخميس الجاي
كمال و الخطوبه
بتول يا كمال أنتم قرايب يعني أختم و قتكم
كمال بي اقتناع امم
نهال لا بس الخطوبه تبقي احسن
معاذ لا انا عايز الجواز علي طول
عزت خلاص انا حددت الخميس الجاي الفرح
نور بفرحه شكرا يا بابا
عزت الف مبروك
بتول الف مبروك يا نور
نور الله يبارك فيكم
ييخلصوا الأكل و بتول بتطلع و بتاخد قرص من نفس الدواء
كمال بيجري أنتِ بتاخدي دواء ايه بقي
بتول بتقع في أيده
كمال يا لهوي يا بابا يا ماما
سعاد إيه إيه
عزت حد يكلم الدكتوره
كمال بتول يا بتول
بتول بدوغه انا مليش مكان هنا يا كمال
كمال لا لا
بعد الوقت الدكتوره بتيجي
كمال هي مالها
الدكتوره كانت بتحاول تاخد دواء علشان تموت نفسها ب البطيق بس كويس أنكم لحقتها هي كويسه انا ادتها حقنه
كمال تمام شكرا
الدكتوره بتمشي
كمال يلا لو سمحتم اطلعوا بره
نهال يلا يا جماعه حاجه قرف
كمال ليه يا بتول تعملي كدا و بيبوسها من خدها ليه تعملي فيا كدا
بتول اه اه يا بطني
كمال بحب ليه يا بتول تعملي كدا مش ده حرام وانا قايلك اني علطول معاكي
بتول خلاص يا كمال اللي حصل بقي
كمال شوايه وجاي
نور بتدخل لها ليه يا بتول تعملي كدا
بتول يا نور انا مش عايزه اعيش في مكان مش محبوبه فيه
نور احب اقولك أن كمال بيحبك هو انت بتحبيه
بتول بدموع بصراحه اه بس خلاص هو بيحب نهال
نور تبقي غبيه هو بيموت فيكي انتِ مش شوفتي هو كان خايف عليكي قد ايه و في صوت عالي تحت
نور انا نازله أشوف فيه إيه
بتول خوديني معاكي
نور لا ارتاحي
بتول لا يلا و بتنزل ماما ايه اللي جابك هنا
كمال لو سمحتي اطلعي بره بقي
عزت اهدي نعرف في إيه
سميه انا هاخد بنتي خلاص انتم مش محفظين عليها كانت هتموت
كمال وحيات أمك مش كنتي رميتها خلاص جايه ليه بقي
بتول وهي سانده علي نور انا مش هاجي معاكي يا ماما
سميه يا بت تعالي جيبلك عريس لقطه اطلقي من ده و اجوزك التانيه هيعيشك في غناء
كمال والله و انا ب قرون قدامك مثلاً 🦌انا بحب بتول و بعشقها كمان عمري ما هسبها ولا هخسرها أنتِ فاهمه الكلام ده للكل
نهال يا لهوي عملت الخطه و انقلبت
سميه طب انا عايزه بنتي بقي
بتول أنتِ مش أمي اعتبري أن انا موت
كمال تعالي يا بتول نطلع فوق
سميه انا همشي دلوقتي بس ب الذوق ب العافيه ها خدها
كمال بيطلع
الله صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد ❤️
معاذ يلا يا سميه اطلعي بره لو سمحتي
. سعاد استني يا معاذ بصي يا سميه بنتك ديه ملاك لازم تقدري قيمتها
نهال بصوت وطي ولا ملاك و نيله
سميه انا عارفه مصلحت بنتي كويس
سعاد امم ماشي انا قولت اللي عندي
عزت خلاص كله يشوف شغله انا رايح الشركه
في الاوضه بتاعت كمال
كمال يلا ارتاحي
بتول انا كويسه
كمال كان بيقلع التيشيرت علشان يغير
بتول كمال هو أنت بجد بتحبني زي ما قولت
كمال بابتسامه عريضه بصوت رجولي مش هكدب مثلاً ولا انت رأيك ايه ؟
بتول بفرحه يعني انت بتحبني صح
كمال بيمسكها من وسطها بحبك جدآ و بموت فيكي عايزاني أقولك حاجه تاني
بتول تؤ تؤ انا كدا تمام
كمال بيتكلم و أنفسهم قريبه اوي من بعض طب ايه رأيك نجيب حفيد للعائله بقي
بتول بفرحه……..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى