رواية عشقت طفولتها الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الحزء الثالث والثلاثون
رواية عشقت طفولتها البارت الثالث والثلاثون
رواية عشقت طفولتها الحلقة الثالثة والثلاثون
بتول بدوخه انا يا كمال و بيغم عليها
كمال بقلق
= بتول يا بتول يا حبيبتي انتِ سمعاني مجدي حضر العربيه بسرعه
نهال بشر
= طلعها في العربيه يا عادل 😈😈
عادل حاضر ديه شكلها هتحلو اوي
في الشركه 👀
كمال
= بيركب العربيه مش عارف فين الزف*ت اللي اسمه مجدي ده قولت ايه بحضر العربيه
يوسف
= استني يا بني خدني معاك ايه اللي حصل
كمال
= اركب يا يوسف مفيش وقت بتول حد خطفها
يوسف
= اازاي
كمال
= مش عارف حاجه مش عارف يا رب تبقي كويسه
بعد وقت قصير ⏱️
كمال بيوصل القصر
كمال
=بيدخل القصر بعصبية فين نهال
سعاد
= ايه مالك يا كمال اهدي يا بني وشك ماله مصفر ليه كدا انت كنت بتحري ولا إيه
كمال
= ردي علي سوالي يا ماما فين الزف*ته نهال
جميله
= بتول بتول بتول
اسلام
=بتول مالها
كمال
= انت تعرفي فين بتول يا جميله
جميله وقفه مصدومه
كمال
= ارجوكي يا جميله تعرفي فين مكان بتول
جميله
= بتول حامل يا كمال حامل كانت هتقول ليكي انهارده بس هي قالت لي هتروح مشوار
كمال
= اكيد راحت مع مجدي مجدي فين يا يوسف
يوسف
= اكيد في الجراش
كمال
= بيطلع من القصر بسرعه
سعاد
= بخوف حد هيفهمني في ايه
نور
= بدموع هتبقي كويسه و هترجع بس انت متاكده يا جميله انها فعلا حامل
جميله
= بعياط شديد كانت فرحانه ازي يا نور مش عارفه اعمل ايه يا ربي انا قولت ليها مترحش في حته
سعاد
= خير إن شاء الله خير
في الجراش
كمال
= مجدي يا مجدي
مجدي
= نعم يا كمال بيه
كمال
= فين بتول يا مجدي
مجدي
=والله يا كمال بيه انا مش عارفه اخر حاجه وصلتها عند أمها في الحاره و مشيت
كمال
=يا بن الكككل*ب و مين قالك توصلها في أي حتي غير لما تقولي لي الاول و نازل في ضر*ب
مجدي
= والله يا كمال بيه هي اللي قالت لي مقولش ل لحد
يوسف
= بس يا كمال الضرب مش هجيب نتيجه تعال نروح الحاره بسرعه
كمال
= يلا بسرعه
بعد وقت قصير ⏱️ بيوصل الحاره
كمال بيخبط علي ساميه
ساميه
= حاضر حاضر مين
كمال بيك*سر الباب
ساميه
= بسم الله الرحمن الرحيم في إيه بني بتول كويسه
كمال
= بصي يا وليه يا عقربه انتِ يا ثعبانا أكيد انتِ عارفه نهال فين
ساميه
=والله يا بني انا معرفش فين نهال من ساعت ما خرجت من السج*ن
كمال
= بيض*رب أيده في الحيطه و حيات امي يا ساميه لو عرفت أن ليكي ايد في خط*ف بتول والله ما ارحمك
يوسف
= الحق يا كمال تلفون بتول بره في الشارع
كمال
= خرج جري استني تعال نشوف كاميرات المراقبة
بعد وقت طويل
في المخزن بتول بتفتح عينيها
بتول
= انا فين حد هنا
نهال
=أهلا يا شطره مش كنتي عايزه تنتقمي مني هههههههه شكلك هتنقمي بس في قبرك بقي يا شطوره
بتول
= نهال
نهال
=اه نهال مالك مصدومه ليه كدا مفكره نفسك ذكيه و هتلعبيها صح
بتول
=نهال بلاش انهارده
نهال
=ليه علشان حامل خايفه علي البييييي و بتحط أيدها علي بطن بتول
بتول
= ابعدي عني يا وط*يه
نهال
=بتض*رب ها ب الق*لم اخرسي يا بنت الك*لب انت مفكره نفسك ايه في الاخر هتموتي وانا هعيش مع كمال في سعاده
بتول
= كمال لو عرف هيم*وتك اصلا متحلميش كتير
نهال
= بتفضل تض*رب فيها ب القلم لحد ما وشها كله جاب د*م
بتول
= هم*وت منك الله انت معندكيش د*م بقولك حامل
نهال
= علشان كدا انا عايزاكي تم*وتي و بتطلع المس*دس و جايه تض*رب بتول ب النار
بتول
= لا لا ارجوكي يا نهال
ساميه
= بحبك يا بتول انا اسفه علي اي دمعه نزلت منك بسبي بتاخد الرص*اصه مكان بتول
بتول
= بعياط ماما لا لا يا ماما ااااااااااااا
كمال
= بيدخل المخزن بتول انت كويسه
بتول
=ماما يا كمال
كمال
=الحق نهال بسرعه يا يوسف متخلهاش تهرب
يوسف
= نهال خلاص ديه نهايتك
نهال
= لا يا روح ام*ك مش انا اللي يحصل في كدا في الاخر و طاعه بتجري راحت بطنها دخلت في حديده
يوسف بصدمه 😳 نهال
البوليس
=سيب كل حاجه يا يوسف احنا شوفنا أن هي كانت عايزه تهرب
يوسف
= تمام تمام و بيروح بسرعه يشوف بتول
كمال
=خلاص يا بتول كدا كدا ديه لازم تكون نهايتها هي من الاول و هي كانت هتاذيكي
بتول
= بعياط شديد خلاص انا مسمحاكي والله بس ارجي لي تاني
كمال
=بياخد بتول في حضنه هش هش اهدي يا قلبي خلاص انا هعوضك عن أي حاجه صدقيني
الاسعاف 🚑 بتوصل
كمال
=يلا يا حبيبتي تعالي علشان نتطمن علي البييي
بعد مرور سنه
بتول
= يا كمال الحقني بولد
كمال
= يا بنتي أنتِ كل يوم تقولي كدا و مش بتولدي ولا حاجه نامي تعالي في حضني
بتول
يا حي*وان بولد
كمال
=حيو*ان اسف آسف تعالي بسرعه خد يطلب الاسعاف
نور
= بتدخل بسرعه ايه الصوت ده
كمال
= اطلبي الاسعاف 🚑 بسرعه
نور
= حاضر حاضر
بعد وقت قصير ⏱️ كمال بيوصل المستشفي 🏥
الدكتوره نانسي
= هاتها في اوضه العمليات بسرعه
بتول بصوت عالي
= منك لله يا كمال كل ده بسببك مش كفايه علينا جويريه
كمال بحب
=وانا مالي
بتول انت اللي عايز عيال
سعاد بضحك
= ربنا يقومك ب السلامه يا روحي
چويريه
= بابا يا بابا هي ماما هتخلف ولد ولا بنت
كمال بيشلها تعالي يا لمضه انتِ
معاذ
= اللي يجيبه ربنا كله حلو يا جويريه
يونس (ابن نور و معاذ و عنده سنه )
=انا بحب طنط بتول اوي يا رب تخلف واحد قمر زي چويريه كدا
جميله
= انت بتعاكس البت ولا ايه يا يونس
كمال بضحك
= اه اه و مآله
نور
= ربنا يقومك ب السلامه انت كمان يا جميله و تجيبي بنت قمر زي كدا
جميله
= يا رب يا حبيبتي
بعد مرور وقت طويل ⏱️
الدكتوره نانسي
=حمدله علي سلامتها مدام بتول بقيت كويسه و جابت ولد زي القمر خالص
كمال
= بفرحه ممكن أدخل لها
سعاد
= الحمد لله يا حبيبتي
الدكتوره نانسي
= اه اتفضل
كمال بيدخل
=بتول حبيبتي حمدله علي سلمتك
بتول
=الله يسلمك يا حبيبي
كمال
= هنسمي الولد ايه بقي
بتول
= أسر
كمال
= خلاص يبقي هاتي أسر ده ابوسه شوايه خليه في حضن ابوه🫣
بتول
= انا بحبك اوي اي كمال انت عوضتني عن أي حاجه مريت بيها الحمد لله بجد هنعيش في سلام
كمال بيبوس رأسها
=أنتِ اول حب ليا يا بتول و هتفضلي حبي الاول و الاخير يا اجمل طفله و احن وحده شفتها انا بحبك و كل يوم بحمد ربي أن أنتِ في حياتي انتِ من اول ما دخلتي حياتي اتغيرت كفايه بس انك كنتي سندي في كل حاجه انا مش بحبك بس انا بعشقك يا طفلتي
بتول
= وانا بموت فيك يا حبيبي ربنا يخليك يا يا ابو چويريه و أسر
تمت ❤️
عايزه اعرف رايكم في الكومنتات ارجو محدش يكسل و مايكتبش لي كومنت حلو لان ده هو اللي بيفرحني و بيخليني احس ب التعب اللي تعبته أنه مرحش علي الفاضي ♥️
بكده تكون خلصت الروايه
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)