روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل التاسع 9 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل التاسع 9 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء التاسع

رواية عشقت طفولتها البارت التاسع

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة التاسعة

الظابط انت متهم و لازم تيجي معانا السج*ن يا كمال بيه
بتول بتعيط كمال انت عملت ايه يا كمال
كمال اهدي يا بتول انا معملتش حاجه هو في إيه يا حضرت الظابط
الظابط متهم ب تزوير أوراق و غير انك سرقت ورق مهم من مروان صاحب اكبر شركه هندسيه
كمال اه انا فهمت هو ملفق لي دهمه انا مش عملها اصلا انتم معاكم ورق من المحكمه يثبت اني اجي معاكم
بتول بعياط مسكه ايد كمال جامد يا كمال انت معملتش حاجه
الظابط اه معانا يلا اتفضل معانا
كمال ثانيه واحده بس اخلي حد يوصل المدام علشان مش هينفع تيجي معانا
بتول بعياط لا يا كمال مش هاجي معاك
الظابط حسام لولا بس يا كمال انك صحابي كان زماني اخدك علي طول
كمال يا بتول انا عمري ما اخدك معايا السج*ن يلا يا مجدي وصل بتول البيت
مجدي حاضر
بتول بالله عليك يا كمال انا عايزه اجي معاك
كمال يا بتول لازم تروحي انا عارف انا هعمل ايه متقلقيش انا هاجي لك علطول ديه حاجه بسيطه
كمال الو يا معاز هات محامي و تعالى بسرعه علي الاقسم
معاز بقلق حصل حاجه يا كمال
كمال تعال بس بسرعه
بتول بتقول لحسام وانت يا عم انت هو قال إنه معلش حاجه بالله عليك خليه يروح معايا
الظابط حسام هو أنا هقتله يلا يا كمال كدا كتير
كمال يلا يا حسام
بتول بعياط يا ربي بقي
مجدي يلا يا مدام بتول
بتول بعياط هو كمال ممكن يحصل ليه حاجه
مجدي متقلقيش يا مدام بتول كمال بيه علطول متعرض ل حاجات زي ديه علشان شغله واحنا مش هنسيبه
بتول بتركب و بتروح القصر
سعاد في ايه يا بنتي أنتِ كويسه فين كمال
بتول بعياط كمال اتقبض عليه يا ماما
عزت نعم
نور أخويا حصل ليه حاجه
نهال انطقي يا بت
بتول بعياط انا معرفش حاجه
سعاد انا هروح لبني يا عزت
عزت لا انت عارف ابنك مش بيحب اي ست تدخل الاقسم تعال معايا يا مجدي و بيروح
معاز في ايه يا كمال
كمال متلفق لي قضيه
معاز و ده مين اللي عمل كدا
كمال أكيد مروان مين غيره
الظابط حسام لازم تشرفنا يومين يا كمال حتي المحامي مش هيعرف يطلعك لازم اثابت قوي
معاز اه المحامي قال ان لازم ياخد وقت يعني علي بكره هيكون اثبت برقتك
كمال كنت عارف اهم حاجه يا معاز بتول خاليها في عينك
معاز حاضر يا كمال
عزت كمال ايه اللي حصل
كمال خلاص يا بابا حاجه بسيطه و يوم او يومين و هطلع
عزت انا جايب ليك محامي كبير اوي
معاز خلاص يا عمي مش هينفع المحامي عايز ليه يوم علشان يثبت برقته
معاز الو يا نور في إيه
نور أخويا كويس يا معاز
معاز كويس
نور معاز بتول عايزه تكلم كمال
معاز مينفعش يا نور هو احنا في رحلة وبيقفل
حسام خد كمال يبني علي السج*ن
كمال بيروح السج*ن
عزت و معاز بيروح
نور خلاص يا بتول كمال هيجي بكره
بتول بزعل انا خايفه انام في الاوضه لوحدي
نور تعالي نامي عندي
بتول بعياط ماشي
نور يا ربي بقي خلاص يا بتول أنتِ حساسه ليه كدا
نهال بتكلم نفسها اموت وأعرف إزاي ياخد يومين كدا بس انا لازم اعمل اي حاجه للبنت بتول قبل ما يجي
بيعدي اليوم
الامين كمال في حد عايز يشوفك
كمال بتعجب مين؟
بتول بتدخل كمال بص انا جايب ليك معايا ايه
كمال بعصبية قولت ليكي يا بتول مجتيش هنا وانتِ باردو مسره انا مش عارف بصراحه اعمل معاكي ايه تعبت منك و من طفولتك ديه ده مش
ن منظر واحده عندها ١٨ سنه اعقلي بقي
بتول بزعل انا كنت عايزه اشوف بس والله بس انت معاك حق انا هبله وحشه وفيا كل حاجه
كمال اوف انا مش عايز اشوف حد يلا امشي من هنا
بتول بتسيب الأكل وبتمشي
كمال يا الله
بيعدي يوم و يومين و كمال بيطلع من السجن*ن بسبب المحامي الشاطر والعيله كلها بتنزل تشوفه ماعدا بتول
كمال بيدور ب عينه علي بتول
نور طب اطلع يا كمال علشان انت تعبان
سعاد اه يا حبيبي
نهال الحمد لله يا كمال جت سليمه
كمال بيطلع و بيدخل الاوضه
بتول مش بتبص ل كمال
كمال بيقعد علي السرير بتول انا جيت علي فكره
بتول مش بترد عليه
كمال بعصبية بيمسك درعها جامد بتول انا بتكلم علي فكره
بتول بصوت عالي ايه عايز مني ايه مش انت كنت زهقت مني و من طفولتي اللي انا فيها و عايزيني اعقل انا بعقل اهو مش عارفه انا هخلص منك ومن عصبيتك ديه أمتي انا اللي زهقت مش انت انت كل حاجه تحت امرك تقول روحي كدا اقولك حاضر اجي كدا اقولك حاضر ايه معندكش د*م
كمال بيمسك أيدها جامد وطي صوتك يا بتول علشان مضربكيش و قريب اوي و وتخلصي مني
بتول لا وكمان عايز تضربني انت مفكرين زي زمان البنت اللي بتاخد علي رأسها من البيت ده وتسكت
كمال أنتِ جايبه الشجاعه ديه منين ها
بتول اوع ايدي كدا وبتخرج
نهال يا لهوي ده البنت طلعت جامده و بتجري قبل ما حد ياخد باله أن هي واقفه علي الباب
بتول بتنزل إزاي يا جنات
جنات الحمد الله يا هانم تقمري ب حاجه
بتول قولت ليكي انا أسمي بتول مش هانم
جنات بس
بتول مفيش بس نادي عليا ب بتول عادي
جنات حاضر
بتول انا عايزه مايه منين
جنات اتفضلي
كمال فوق بيكسر الكوبايه اللي وكانت علي الدرج
بتول ايه الصوت ده و بتطلع تشوف بتلاقي ايد كمال اتعورت
بتول يا لهوي هات ايدك اعملك الجرح
كمال بينزل و بيسبها
بتول بعياط بتلم الازاز
كمال في الشركه
معاز ايه يا بني اللي معورك كدا
كمال مفيش انا عايز الصفقه انهارده تبقي تمام
معاز حاضر
كمال بيحضر الاجتماع و فعلا بيكسب الصفقه الكبير
ياسر لازم نعمل حفله بقي بسبب ناجحك يا كمال
كمال طبعاً الحفله انهارده عندي في القصر
عزت يا سعاد يا نهال يا بتول يا نور عايزكم كلكم تتجهزو انهارده علشان حفل تكريم ناجح كمال
نور بجد يا بابا
عزت بجد
سعاد الحمدلله كان نفسه من زمان يكسبها
بتول هو في إيه يا نور
نور ديه صفقه كبير يعني لو كسبها يبقي حقق ناجح هائل في الشركه
بتول امم ماشي هو أنا ينفع مش أحضرها
نهال نعم يا خدي افتكرت ان كل العائله واقفه احم اقصد لازم يا حبيبتي علشان ده جوزك وجوزي
نور اه لازم تحضيرها
بتول اه ماشي و بتطلع اوف طب البس ايه انا
نهال من وراها خدي الفستان ده البسي كمال اللي بعته ليك بس باين أنكم زعلانين من بعض علشان كدا قال لي ادهولك
بتول لا شكرا مش عايزه منه حاجه
نهال برحتك لو مش عايزه ألبسه انا
بتول لا طبعا هاتي
بليل الكل بيحهز و نور زي القمر
و نهال يتلبس فستان قصير لحد الروكبه
و كمال و معاز و عزت بيدخل الاقصر و هو معاه راجل أعمل كبار وبيتصدم لما بيشوف بتول لبسه إيه
كمال بصدمه 😳 ايه اللي أنتِ لبسه ده
بتول بخوف….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى