روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل الأول 1 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الأول 1 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء الأول

رواية عشقت طفولتها البارت الأول

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها\

رواية عشقت طفولتها الحلقة الأولى

كمال أنتِ مين انتِ و ايه اللي بتعمليه تحت السرير ده
بتول بتطلع من تحت وهي خائف
كمال بصوت عالي انت مين بقول
بتول بطفوله انا مراتك
كمال بصدمه نعم مراتي هو أنتِ ال ابويا قال إنه جوزها لي
بتول بخوف انا مش عارفه حاجه يا عمو والله انا جيت لقيت ماما بتقولي اقعدي هنا جيت قعدت العب واللعبه وقعت تحت السرير
كمال خلاص خلاص اهدي انا مش هعملك حاجه بقمر امك ده
بتول عيب مش تشتم. ماما
كمال أنتِ عندك كام سنه
بتول ١٨ سنه
كمال أنتِ عندك ١٨ سنه و بتلعبي
بتول بزعل اه ليه عيب والله ما قالت لي مش عيب
كمال ده انا شكلي هتعب معاكي اوي و بينزل وبيقفل الباب
بتول ماله ده الباب كان هيتكسر
كمال بيدخل ل عزت
عزت في ايه يلا مالك بتفتح الباب كدا ليه
كمال مجوزلي يا بابا طفله طفله
عزت ماله ديه زي العسل يا كمال ده حتي إسمها عسل زيها
كمال متعصبنيش يا بابا
عزت لا اجمد كدا انا عايز حفيد للعيله
كمال بيخرج ويسيبه وبيطلع
بتول انت مدايق مني يا عمو
كمال ابوس ايدك بلاش عمو ديه انا اسمي كمال
بتول كمال اسمك جميل اوي
كمال بصوت رجولي يلا روحي غيري الفستان المهبب علي عينه ده و البسي اي حاجه من الدولاب
بتول استني مش تمشي هوريك لعبتي بص انا عملت طائره ورق
كمال بزعيق يا لهوي عليكي بتلعبي ب ورق الشغل بيمسك درعها جامد حسك عينك اشوفك بتلعبي ب ورق الشغل و لا حتي تلعبي في أي حاجه في الاوضه هنا أنتِ فاهمه
بتول بعياط ا.ا.ا. انا آسفه
كمال بيزعل خ.خلاص يا بتول روحي البسي وانا هفقك الورق و ها حطه مكانه
بتول بتاخد لبس من الدولاب و بتدخل الحمام بسرعه
بعد وقت بتخرج و بتبقي زي القمر لبسه تيشرت بتاع كمال بس عليها قد الجلبيه
كمال بيسرح في شعرها البني الطويل و بشرتها البيضاء و عينيها العسلي
بتول بكسوف انا مش هعرف اقعد كدا
كمال بضحك بصراحه هو كبير عليكي
بتول علشان هو بتاعك
كمال انا عارف خلاص استني اجبلك بنطلون من عندي لحد ما اجيب ليكي لبس بكره
بتول ماشي و بتاخد البنطلون و يتلبس في الحمام و بتخرج
كمال بصي بقي يا بتاعه أنتِ هتنامي علي الكنبه و انا هنام علي سريري
بتول حاضر بس السرير ده حلو اوي ينفع انام عليه
كمال تؤ تؤ
بتول خلاص انت يوم و انا يوم
كمال مش عايز شغل الاطفال ده يلا روحي نامي علي الكنبه
بتول بتضرب رجلها في الأرض اوف حاضر
كمال والله يا بابا الصبح ليا كلام معاك تاني
في نهار يوم جديد
كمال بيص و بيلاقي بتول نايمه خالص.
كمال مش عارف ايه حكيتك و إزاي اهلك بعوكي كدا انا هعرف الموضوع ده انتِ أنتِ قومي وانا هروح اجبلك اي لبس من عند نور اختي لحد ما أشتري ليكي
بتول ماشي
كمال بيروح ل نور
نور ازيك يا كمال محتاج حاجه
كمال بقرف شوفتي العروسه الجديده اللي ابوكي مجوزها لي
نور لا مشفتهاش
كمال هتشوف فيها تحت لما ننزل يا ختي المهم هاتي اي حاجه من عندك علشان تلبسها لحد ما اجيب ليها حاجه جديده
نور حاضر
بعد وقت كامل و بتول بينزلوا
عزت صباحيه مباركه يا عروسه
بتول هو بيكلمني انا يا كمال
كمال اممم
بتول طب أقوله ايه هو قصده ايه أصلا
كمال خلاص اسكتي بقي شوايه
نور بس ايه القمر ده
تعريف الأشخاص نور اخت كمال عندها ٢٥ سنه طيبه اوي و جميله
عزت ابو كمال عنده شركات كتيره
كمال عنده ٢٩ سنه و مدير أعمال ناجح جدا
معاز ابن عم كمال عنده ٢٨ سنه بيشتغل معاهم في الشركه
سعاد ام كمال
وباقي الأشخاص هنعرف بعد كدا
سعاد ايه القمر ده كله يا بنتي
بتقول شكراً يا طنط
سعاد طنط
كمال اوف بقي اصتبحنا علي الصبح
معاز يلا يا جماعة الأكل هايبرد
كمال بياكل و الكل بيخلص أكل
كمال انا رايح الشغل يا بابا. وجاي يمشي بيلاقي بنت بتجري عليه كيموووو
بتقول كيموو

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى