روايات

رواية عشقت طفله مجنونه الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم مي أحمد

رواية عشقت طفله مجنونه الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم مي أحمد

رواية عشقت طفله مجنونه الجزء الخامس والعشرون

رواية عشقت طفله مجنونه البارت الخامس والعشرون

رواية عشقت طفله مجنونه الحلقة الخامسة والعشرون

ميرا وبهيه ايه الصوت ده
بهيه/ الصوت جاي من “اوضه فريد
ميرا /فعلا الصوت جاي من اوضه” فريد بس الاصوات “دي انت فهماني” مش كده
بهيه /ايوه فهماكي بس “مستحيل فريد يكون” جايب حد معاه في “الاوضه
ميرا توتر من اللي قالته لها اختها /انا لازم “ادخل واشوف مين” اللي معاه جوه” انا لازم اطمن على جوزي
بهيه /انت غبيه فريد مستحيل” يعمل كده على كلام ماسه قالت لي” ان هو كان ندمان ان “هو عمل علاقه معاكي هيجيب “واحده يوم خطوبته” انت غبيه بس لو عايزه تتاكدي روحي” انا مش “حمنعك اللي زيك ما عندوش ثقف في نفسه “هيبقى عندي ثقه في شريك حياتك اعمل” اللي يريحك “يا اميره
ميرا قربت على الباب وخبطت بس ما حدش بيفتح
شفتي “ما رضيش يفتح يبقى ا”٠كيد جايب حد معاه جوه انا لازم” افتح ولسه جايه تفتح” الباب لقيت
صوت مروان جاي من ورا
مروان بعصبيه ونرفزه /ايه البجاحه اللي ا”نت فيها دي وايه اللبس القرف اللي انت لابساه” يا ميرا وانتي يا بهيه ايه اللي خرجك “من اوضتك اتفضلي روحي على اوضتك ما توقفيش” مع الاشكال دي
ميرا بتوتر /انا كنت جايه اطمن” على فريد بس سمعنا صوت اهات” وضحك جاي من “اوضته انا خفت ليكون فريد “بيخوني
مروان/ انت غبيه لو كان عايز يخونك “هيسيب الايام كلها ويجي يخونك” يوم خطوبتك روحي على ميرا علي اوضتك”وثاني مره ما تطلعيش” من اللبس ده تاني من “اوضتك يلا اتفضلي,
ميرا مشيت وهي قلقانه ما تقدرش” تقول لهم ان هي اعطتهم” منشط ما تقدرش تقول لهم ان هي” خايفه ليكون جايب واحده يعمل معاها علاقه “مشيت وهي حاسه بالتوتر الشديد من من الجاي “المجهول
بعد ما مشيت
ميرا مروان بص البهيه العصبيه شديده وماسك ايدها وراح على اوضته
مروان/ ايه اللي موقفك “معاها وبعدين ايه اللي مخرجك من اوضتك” في الليل دلوقتي مش خايفه على نفسك بتاذيكي دي و من عيله مجرمين ما يتوثقش فيهم وانت” واقفه تتكلمي معاها
بهيه التوتر/ انا اسفه يا مروان بس” اسر رن على عليا وقال لي ان تليفوني ماسه مغلق فانا كنت رايحه اطمن عليها عشان اللي حصل في الحفله وانت عارف بس انا ما لقيتهاش في اوضتها “عشان كده قلقت اكثر حقك عليا ما ما كانش قصدي ان اقف مع ميرا بس انا فعلا سمعت الاصوات اللي قالت عليها اميره بس ما تفكرش ان انا شكيت في اخوك احنا بطبعينا فضوليين وبنحب نعرف انا زي كده لما سمعت الاصوات وميرا كانت هتدخل فوقفت عشان اشوف مين اللي كانت مع فريده انا عارفه ان تصرفي غلط سامحني ما تزعلش مني
مروان بحب/ مش زعلان منك يا حبيبتي بس انا خايف عليك من ميرا دي شيطانه هي واختها وفريد لو هيخونها هيخونها قدام عينيها فريد مش بيخاف من حد ولا على مشاعر حد ممكن يكون صوت التلفزيون مش ضروري يكون في بنت جوه في الاوضه
ما هي الخجل /يا حبيبي الاصوات كانت فيها يعني ما تكسفنيش يا مروان افهم لوحديك
مروان بعد المعرفه/ اصوات ايه يا بنت” المجانين قلت لك يمكن التلفزيون وبعد كده هكسفك ليه؟
ماهي وهي بصه في الارض خلاص” هتكلم الاصوات كانت اهات وضحك ودلع” فانا لما سمعت “قلت اكيد ده مش تلفزيون,
مروان/ وانت يا حلوه ايش عرفك بالاصوات” دي ما تكونيش بتتفرجي على الحاجات” دي من ورايا ومش عايزه تقولي لي “طب ايه رايك نجرب احنا وقرب منها مشاكسه,
ما هي /قليل الادب اسمع انا عارفه” الحاجات دي عادي وبعدين انا مش صغيره وعارفه” كل حاجه مش ضروري عشان” عارفه كل حاجه ابقي بنت مش كويسه ولو قربت مني يا مروان هديك الناهيه
مروان قرب منها /ولا الناهيه ولا البدايه انا اقرب منك وانت تقولي لي ناهيه طب ايه هي الناهيه
اول ما اقرب منها راحت بهيه ضربته تحت الحزام
مروان بالم /يا بنت المجانين في “حد يعمل كده في جوزه اه انا ياما اه” يا مستقبل اللي” ضاع بيقت اختك ايه يا حبيبتي غطيني “صوتي غطيني وصوتي” غطيني وصوتي
بهيه /خلاص ايه علقت غطيني وصوتي “عشان تحرم تقرب الحاجه مش بتاعتك” اسيبك انا يا بيبي ترتاح عشان انا كمان تعبانه من الرقص انت ما كنتش راضي تتعب كل شويه “تشديني منرقص لغايه فرهدتني خالص,
مروان شدها لي بعد بيبي دي ما فيش خروج ولتهم بشفايفها قبلها عميقه 🙈🙈🙈🙈🙈🙈
ونسيبهم شويه مع بعض
***********************************
في بيت اهل ماسه في الصعيد
صالح/ انا مش عارف اقول لك ايه بس” يا جدي ماسه قال ايه هتتجوز “دكتور من “عندهم بس انا مش هخليها لحد غيري” هي زي الدم اللي ما يمشي في قلبي انا قررت” اني هسافر الاسبوع الجاي علشان” اجيب ماسه
الجدي صفوان/ انت فاكر ان ه”ي هترضى تيجي معاك هي دلوقتي بتكرهي “هنا ومستحيل تفكر تيجي “ابعد عنها يا صالح “وشوف لك اي واحده من هنا يا ابني ارجع انت كنت كويس” ليه بتعمل كده؟
صالح بجنون /كنت كويس وانت شايفني كده ليه ما رضيش يتجوزهاني جوزتها الغريب وانا لا ليه؟
جدي صفوانعشان هي ما كانتش رايده” اتجوزك هي كانت بتحب اللي في مصر” لما قلت لها ان هو عايز يتواصل ما رفضتش “وقلت لها ان انت بتحبها وان انت عايز تصلح غلطه فريد “بس هي ما رضيتش وقالت ان انت اخوها ومستحيل تشوفك حاجه غير انك انت اخوها “انت فاكر يا ولدي” اني لو هي عايزاك شحططها واجوزها بره ليه؟ ووالد عمها اولى بيها بس” انت بعد اللي عملته اثبتت لاني” كان احسن حاجه عملتها اني جوزتها لفريد” لو اتجوزت واحد مريض زيك كانت عاشت “حياتها كلها مليانه حزن اللي ما همهوش اخوه” ولا امه ورم مرت اخوه في مستشفى المجانين” وما لهوش خير في عيلته يبقى ملهوش “خير في مرته
صالح بجنون /ههه انت فاكر اني” حاسبها لا انا مش هسيبها غير لما اتجوزها “وتبقى ملكي وتشوف ان انا املك كل حاجه وعايشه ملكه “ولو عايزه تكمل شغل مش همنعها انا بحبها خليها تحبني” برضاها او غصب عنها هتحبني وهتشوفي يا جدي؟
راح خرج من القاعه كلها بعد ما مشي دخلت مامت ماسه وهي دموعها على خدها
ما مت ماسه/
عاجبك اللي بيحصل ده يابا الحاج انا مش عارفه اعمل ايه بنتي بتروح مني” ايه الحل برايك انا خليتها تكرهني و”تكره البلد عشان احميها منه بس مش عايز يسيبها”
الجد صفوان/
ماسه مش ضعيفه” وان شاء الله هتعرف تحافظ على نفسها ان هي متجوزه “فريد الجبالي نجمه تلفزيون المشهور والناس” كلها عارفاها وعنده سلطه ونفوز وهيقدر يحميها انا” حاسس ان ربنا مش هيخزلنا وهيحملنا بنتنا” وهيجي يوم لصالح ده ويتدمر ونرجع نعيش زي اي” عيله مبسوطه,
مامه ماسه يا رب يسمع منك “ربنا يا ابو الحاج وما يضرونيش في بنتي’ كفايه ان واحده منهم في عالم غير العالم عارف “يا ابو الحاج” يا مقرب من اسيل بتصرخ وبتفكر اني هاذيها بس انا مستحيل ااذيها انا بحبها وعايزاها ترجع زي الاول، وعايزه وعايزاها تسافر القاهره عشان يشوفوا حالتها الصحيه هنا بيديها دواء غلط وانا وانت عارفين ،
.بس ما قادرينش نتكلم عشان لو اتكلمنا ممكن يقتلنا ربنا على القادر المفتري سلفتي ما عرفتش تربي ولادها خالص ربيتهم على الانانيه وحب النفس وادي النتيجه قتلت ابنها بايديها بس انا بنتي ذنبها ايه دي كانت بتحبها وبتعتبرها زي امها
الجد صفوان/ ما تزعليش يا بنتي” ربنا مش بيضيع حق حد وان شاء الله بنتك هترجع” كويسه وترجع لحياتها و رجعت تشوفيها وكلميها وتبيني لها ان انت بقى بتحبيها
مامه ماسه يا رب يا رب
////💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
في صباح يوم جديد مليء بالمفاجات
في غرفه ماسه وفريد دخلت “اشعه الشمس تدخل على الجناح وجات على “وشهم وهم نايمين
في احضان بعضهم
ماسه ابتدت تفتح عينيها بس اول ما فتحتهم اتصدمت من الاوضه دي مش اوضتها
اول ما اتعدلت حست بوجع في جسمها واتصدمت لما شافت نفسها من غير هدوم والمفاجاه الاكبر والصدمه ان فريد كمان جنبيها من غير هدوم
هزيته وهي مصدومه ازاي حصل كده هي اخر حاجه فاكراها ان هي صدعت في الحفله وراحت عشان ترتاح في اوضتها بس مش فاكره اي حاجه تاني
فريد ابتدى يصحى من هزه ماسه ليه
فريد بنعاس/ في ايه على الصبح في حد يصحي حد كده لكن اول ما ابتدى يفوق اتصدم من نفسه ومن ماسه
فريد ماسه انا والله ما اعرف ازاي حصل كده صدقيني
بصيت له نظره غريبه هو مش فاهم النظره دي معناها ايه ؟هل معناها ان هي مش مصدقه ؟طب هي ليه مش بتتكلم؟ قرب عليها عشان يكلمها بس هي بعدت عنه وصرخت في وشه متلمسنشششششس””,
انت فاهم انت حيوان يا فريد ازاي قدرت تعمل كده للدرجه دي شايفني واحده رخيصه ؟اديك حققت ايه اللي انت عايزه وانت انتقمت من اللي عملته فيك في الحفله انا كنت فاكراك انسان بس بس ازاي فريد الجبالي اللي كل البنات بيترمي” تحت رجلك ما يطولش واحده اخذت حاجه مش من حقك ليه ليه؟؟ عملت كده ساكت ليه ما ترد؟؟
فريد بعصبيه ماسكها من ايديها الاثنين وعايز يوجعها زي ما هي وجعته بالكلام /عايزه تعرفي ليه انا ما خسرتكيش ولا اجبرتك على حاجه! كله كان بمزاجك وانت اللي جيتي عندي” وعملت كل حاجه
انا ما ضربتكيش على ايدك ولا زقتك حاجه صفراء كله كان بمزاجك يبقى ما تلومنيش دلوقتي فاهمه
ماسه الم وانهيار/ ما هو ده اللي مجنني اني ازاي قبلت اني ابقى معاك انا مش خاينه يا فريده
فاهم مش خاينه بس اللي زيك مش هيفهم عشان انت متعود كل يوم مع واحده مش هيفرق معاك
فريد بصدمه /انت مش خاينه يا ماسه خاينه خاينه ليه اللي تعمل علاقه مع زوجها لو كده يبقى كل الازواج خاينين وما كانش حد بقى مش خايف لازم تقبلي اللي حصل بينا يا حبيبتي ايه ماسه انا بحبك انت الوحيده اللي بحس معاها بشعور ثاني خالص انت عارفه ان انا عملت علاقه كثير في حياتي بس انت الوحيده اللي حسيت بطعم العلاقه معاكي كانت حاجه ثانيه خالص كنت حاسس نفسي اني بطير في عالم غير العالم ليه عايزه تحرميني منك وتحرمي نفسك انا بحبك واللي حصل بينا ده مش غلطه ده حب ايوه حب ويمكن حصل دلوقتي عشان ما نفترقوش ونبعد عن بعض قرب منها وحاطه ايه ده حوالين وشها بحنيه بص في عيني يا ماسه قولي لي شايفه ايه مش شايفه حبيبك فريد اللي بيعشقك انا عايزك بس تحسي بالنار اللي قايده في قلبي وانت بتقولي لي انك عايزه تسيبيني اديني اديني فرصه محتمل نرجع واحسن من زمان كانت باصه في عيونه بمشاعر متلخبطه مشتته ما كانتش عارفه تاخد قرار بالقرب وتبقى جنبه ولا تسيبه وتبعد بعد الحصل هل هتقدر تكمل حياتها هل اسر هيتقبلها بس اثر عارف ان هي متجوزه واكيد عارف ان هي يعني مش بنت
ليه كلامه اثر فيها ليه؟ نظره عينه بتخليها ترجع تفكر تاني؟ فيه تاخد قرار ايه البعد ايوه البعد هي متاكده ان هو اكيد عمل حاجه عشان يخليها تبقى معاه
فاقت من دوامه افكارها على شفايف فريد اللي بيقربهم منها راحت بكل قوتها بعدته عنها لدرجه ان هو اتخبط في السرير
ماسه بصوت عالي اخرج بره يا فريده انا مش مستحيل ارجع لك انت انسان مريض وحقير انا متاكده انك عامل حاجه عشان ابقى جنبك وابقى معاك في الليله دي انت عارف انك كرهت نفسي بسبب اللي انت عملته معايا ارجوك اطلع من هنا قبل ما افقد اعصابي وانسى كل بينا
فريد اسمعني
ماسه بس انا مش عايزه اسمع حاجه تاني اتفضل اطلع بره بره بره
فريد بص عليها بحزن وخد هدومه ولبس وخرج وهو مخنوق ما كانش عايز يوصل للمرحله دي بس هو ما عملش حاجه هي اللي جت عنده هي اللي قالت له انها عايزه قرب مني ودلوقتي بتلوموا بتلوموا ليه
بعد ما خرج فريد ماسه ملفه الفوطه حوالين جسمها وقعدت بانهيار تبكي 😭😭😭😭 ليه انا اللي يحصل معايا كده تعمل معايا كده يا فريد انا كده كرهتك للابد مستحيل ابص في وشك تاني بصت على السرير وشافت الدم اللي عليه قعدت تصرخ انا انا تعبت مش هقدر اسامحك يا فريد بكرهك ايوه بكرهك بكرهك كل دمعه ما تخرج مني بسببك انا قلت لك اني متكامل حياتي معه اسر ليه تدخل حياتي تاني ليه عايز تدمرني انت مش بتحس ليه ما لقيتش غير كده عشان تنتقم لفه الملايه حوالين جسمها وبصت في المرايه شافت علامات في رقبتها علامات قذره اللي عملوا فيها فريد راحت مسكت علبه البرفان ورميتها على قزازه اتكسر
وقعدت جنبي القزاز المكسور وهي بتبكي بقهره
بعد شويه ابتدي تهدى دخلت الدش ولبسه الفستان وراحت على اوضتها عشان تغير هدومها
وهي خارجه من الاوضه شافت ميرا
اميره باستغراب انت كنت بتعملي ايه في اوضه فريد ولحظه العلامات اللي على رقبه ماسه وهي العلامات اللي على رقبتك دي اتكلمي اه فهمت انتي اللي كنت معاه في الليل مش كده انت ما عندكيش دم واحد خطب واحده غيرك تقومي انت في الليل تقريب وتعملي معاه علاقه ايه ما عندكيش دم خالص
ماسه بصوت عالي
ملكيش دعوه بيا اعمل اللي يريحني واللي انا عايزاه واذا كان على فريد وهو عندك روحي روحي اساليه قولي له مين اللي كانت في حضنك طول الليل انت جايه تكلميني انا ليه روحي اتكلمي خطيبك وسابتها ومشيت وهي غصب عنها دموعها غرقت وشها على الموقف اللي عرضت له
ميرا وهي واقفه مصدومه اكيد هي اللي كانت مع فريد يادي النصيبه انا واحده غبيه واختي اغبى مني حد قال لها ان انا عايزه اتزفت اعمل معاه حاجه اهو دلوقتي اللي ما عملتهوش وهي معاه عملته وهم مفترقين وممكن يرجعوا لبعض عشان اللي حصل لا انا لازم اقول لنرمين يخرب بيتك يا نرمين
ومشيت راحت على اوضتها علشان تكلم اختها
من العياط ماسه كانت في اوضتها منهاره من العياط لحد ما دخلت عليها بهيه
بهيه باستغراب/ في ايه يا ماسه شكلك متبهدل كده ليه اتكلمي ليه كل العياط ده يا حبيبتي اتكلمي مالك كانت ماسه باصلها بدموع وساكته بهيه لحظه العلامات اللي في رقبه ماسه
بهيه بشك ايه العلامات دي يا ماسه وانت كنت فين في الليل انا جيت هنا دورت عليك ما لقيتكيش وبتعيطي ايه اللي حصل اتكلمي فريد مش كده
ماسه بصت لهاوزاد دموعها اكثر واتكلمت بصوت موجوع انا انا ما كنتش اقصد اللي حصل بينا هو استغلني انا ما اعرفش اللي حصل كده ازاي صدقيني انا مش مش خاينه مصدقاني مش كده اتكلمي ساكته ليه
بهيه اخذتها في حضنها وطبطبت عليها اهدي يا حبيبتي انت مش خاينه مين قال كده انت لازم تفهمي اللي حصل بينك وبين فريد ده شيء عادي انت مراته هو زوجك يعني اللي حصل بيحصل بين اي اثنين متجوزين وانت عملت فرح واشهرته يعني جوازكم كامل يا مسا انا عايزاك ما تشيليش في قلبك وبخصوص اسر انت اتسرعتي عشان مجنونه جريتي لما شفتيه هو هيخطب رحتي وافقتي على عرض الجواز بتاع اسرمن غير ما تفكري في العواقب بصي مش هقول لك اللي حصل مش غلط بس اكيد مش غلط وهو بس يعني هو مش هيروح يعمل معاكي كده بالغصب
ماسه بدموع
انا عارفه اني غلطانه بس في نفس الوقت هو عمل كده عشان ينتقم مني اني ما اخترتهوش هو ده ايه اللي حصل ما تحاوليش تقولي كلام غير كده لاني مش هصدق
بهيه خلاص يا حبيبتي اهدي انسي لو عايزه تكملي مع اسر لازم تنسي ولو عايزه ترجعي الفريد برده لازم تنسي يا ماسه فريد باين عليه ان هو بيحبك ليه دايما جنونك وعصبيتك هو اللي راكبك يا حبيبتي دايما بتاخدي قراراتك بيندفاع بتهور قررت ايه
ماسه قراري مش هيتغير هكمل مع اسر وفريد اللي عمله مش هسامحه عليه لان هو انتقم مني فيه انا متاكده حتى لو انت اتكلمتي 100 مره انا مش هغير تفكيري سيبيني لوحدي دلوقتي يا بهيه انا عايزه اقعد لوحدي ولا انت عشان بقيتي واحده من العيله عايزه توقفي معاهم ضد صاحبه عمرك براحتك
بهيه بصدمه انت بتفكري فيا كده يا ماسه على العموم براحتك انا غلطانه اني اتكلمت معاكي اصلا وسابتها وهي بتبكي
ماسه وهي بتبكي انا اسفه مش عارفه ليه بيجرح كل اللي حواليا وبجرح كل الناس اللي بتحبني يا رب ينتقم منك يا فريد زي ما دمرتني وهي بتبكي تليفونها رن كان اسر هو اللي بيتصل مسكه التليفون بايد مرتعشه وكلمته وهي بتحاول تداري صوتها
اسر اخيرا يا حبيبتي انا بحاول ارن عليك من امبارح حاسه نفسك كويسه دلوقتي انا مضطر ارجع مصر عشان فيها عمليه مستعجله وانت عارفه ان هم بيعتمدوا عليا لو عايزه ترجعي معايا عادي
ماسه
لا انا هقعد شويه هنا انت هتيجي تودعني ولا لا
اثر بحب لا يا حبيبتي مضطر امشي عشان الحق اوصل بدري سلام ابقي كلميني لما توص
ما سه قامت ومسحت دماغها وقررت ان هي ترجع قويه وان هي تنس اللي حصل كانه ما حصلش
غيرت هدومها ونزلت لقيت الكل متجمعين طبعا ما قدرش يبص في عيون فريد ولا هو قادر يبص في عينيها
ميرا لحظه نظراتهم فرحت قربت على فريد بدلع/ يا فريد يا حبيبي ايه رايكم نطلع على البحر النهارده كلنا كل واحد مع خطيب ونلبس البكيني ولا انت يا ماسه انت وهي مش عايزين تروحوا عشان انتم ما بتحبوش البحر ولا تخافوا تلبسه
بهيه باعقلانيه/ لا يا حبيبتي لا يا حبيبتي احنا مش بنخاف من البحر ولا بنتكسف من اللبس احنا عندنا مايوه اسلامي فاكيد هننزل بيه ايه رايك انت يا مروان
مروان /بحب اكيد يا قلبي وانت يا فريده هتيجي معانا
كان لسه هيرد ويرفض لكن مامته قالت اكيد يا حبيبي هو شغل نفسه على طول بالتصوير والافلام لازم يبقى عندي وقت يرتاح فيه شويه الدكتور اسر هيروح معاكم يا ماسه يا حبيبتي
فريد اتضايق بس ما علقش
ما سه ابتسامه هاديه/ لا والله يا طنط مش هيقدر يجي معانا عشان هو رجع مصر عنده شغل ضروري
فريد حس بارتياح نوعا ما بعد ما قال كده ماسه
مروان خلاص كلنا هنجهز حاجاتنا يلا بينا كلهم قاموا من على الاكل عشان يجهزوا المايوهات واللبس
كلهم خرجوا وراحوا على البحر
بهيه يلا يا مروان تعالي ننزل سوا عشان انا بخاف من الميه
مروان حضنها تخاف وانا معاكي ده حتى يبقى عيبه في حقي
ميرا كانت لابسه مايوه وبكيني وبين تفاصيل جسمها
وكانت بتعوم في الميه في في مرح لحد ما لمحت حد شاور لها اول ما شافته اتوترت وراحت له
ماسه كانت قاعده بصه للبحر بحزن شديد قرب منها فريد واتكلم لسه” زعلانه من اللي “حصل انت ليه مش مصدقه اني ايه اللي” حصل كم بارادتك” وارادتي واني “ما عملتش حاجه عشان” انتقم منك انا ما اعرفش عملت كده ليه ولا انت” قربت مني ليه بس يمكن عشان” الحب اللي في قلبنا هو اللي اتكلم في الليله دي يا ماسه “مش عايزك تبقي زعلانه مني ارجوك حاولي تستمتعي” بالرحله عايز المجنونه ماسه ترجع زي الاول وبلاش” نظره الحزن اللي انا شايفه في عينيك دي عايزك” ترجعي طفله المجنونه اللي انا عشقتها ممكن”
بصيت له الاستغراب ما تعرفش ليه كلامه اثر فيها يمكن عشان دايما كلامه بيوصل لقلبها على طول حاولي تعترض او تقول اي كلام بس الكلام مش راضي يطلع منها بصيت له ” يا فريد انا ممكن ما اقدرش اسامحك على اللي انت عملته فيه بس زي ما قلت احاول انسى مع ان اللي حصل ما يتنسيش بس زي ما قلت لك ححاول فجاه قام فريد ومد ايدي ليها اتوترت وخافت لتحط ايدها في ايده بس في الاخر استسلمت وحطت ايديها في ايديه ونزلوا هم الاتنين في البحر ماسه كانت الاول خايفه من البحر لكن فريده شدها الحضنه وبقى يمشي بيها بكل بساطه وهم عينيهم متعلقين في عينين بعض
ماسه بخوف مسكت فيه اكتر انا خايفه يا فريد انا ما بعرفش اعوم
فريد بحب قربها مني وقال ما تخافيش طول ما انا جنبك كان قريبين قوي من بعض عينيها الزرقاء لمعه مع الشمس الذهبيه فريد قرب منها كان لسه شفايف وهتلبس شفايفها قطع اللحظه الرومانسيه
مروان فريد تعالى بسرعه عشان هنلعب لعبه الكره الطائره يلا بسرعه يا فريد ما تتاخرش انت واقف عندك بتعمل ايه
(مروان هادم اللذات ومدمر اللحظات السعيده مين معايا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣😅)
ماسه بعدت عنك توتر وفريد قعد يسب ويشتمه في سره ادينا جايين انسان بارد
فريد خدها عليه لغايه ما خرج من الميه وراحوا يلعبوا الكره الطائره
اول ما رموا الكوره راح جاب فريق مروان جون ماسه راحت عايزه تروح تموته والله ما هسيبك يا مروان وربنا ما هسيبك
فريد اتهدي يا بنت المجانين ايه ده ده انت طفله اكثر من من اللي بتعالجيهم
ماسه بغرور وثقه/ لو كان عاجبك وقعدت تطلع لسانها زي الاطفال كلهم كانوا مبسوطين وطبعا اللعبه ما كانتش خاليه من جنون ماسه وعصبيه فريد وهبل مروان كلهم كانوا مبسوطين وبيضحكوا من قلبهم
***********************************
في نفس الوقت في مكان بعيد
ميرا بستغراب
انت مين وعايز نقتل ليه فريد انت مجنون وانا هقبل ليه
صالح بشر علشان اختك نرمين مش هي دي اختك برده وراها صوره اختها وهي متكتفه
ميرا صدمه اختتتتتتتتتتتتتتي
تفتكروا نرمين هتقبل ان هي تقتل فريد وماسه وفريد ايه اللي هيحصل في علاقتهم واسر هيتظلم ولا هيلاقي حب حياته كل ده هنشوفه الفصل الجاي عايزه تفاعل نار ي عايزه اقول لكم ان الروايه فاضله عليها فصلين وتخلص

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفله مجنونه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى