رواية عشقت طفله مجنونه الفصل الثالث عشر 13 بقلم مي أحمد
رواية عشقت طفله مجنونه الجزء الثالث عشر
رواية عشقت طفله مجنونه البارت الثالث عشر
رواية عشقت طفله مجنونه الحلقة الثالثة عشر
فريد كنت عايز اقول لك سكت فجاه
ماسه بلهفه قولي يا فريد كنت عايز تقول لي ايه انا سامعاك
فريد بتوتر كنت عايزه اقول لك ان لازم نمشي على البيت دلوقتي عشان ما تاخديش برد
ماسه بحزن يعني هو ده اللي انت كنت عايز تقوله مش عايز تقول حاجه تاني
فريد ايوه هو ده اللي انا كنت عايزه اقوله يلا بينا
ماسه بحزن خلاص تمام يلا بينا فريد خدها وروحوا على البيت اول ما وصل على البيت دخلو بس شافوا النور قاطع علشان المطر
ماسه بخوف فريد انا بخاف من الضلمه ما تسيبنيش
فريده بحب ما تخافيش يا حبيبتي انا معاكي استنى اطلع التليفون عشان انور طلع التليفون من جيبه وشغل الكشاف ومسك ايدها ودخلها وقعدها قدام الدفايه بتاعه الحطب اللي في البيت
فريد اقعدي هنا وانا هروح اجيب شويه حاجات من جوه
ماسه ماشي يا فريده بس ما تتاخرش عشان انا بخاف
فريد ما تخافيش انا مش هتاخر هاجي بسرعه وسابها وراح يجيب حاجات
ماسه قعدت تبص على النار اللي في الدفايه افكت شعرها من التوكه وفردته حاطط ايديها على النار عشان حسيت انها بردانه ودموعها نزلت مستحيل فريد يحبني كل اللي بيعمله دي معايا ما فيهوش اي لازمه هو شايفني طفله صغيره النجم الكبير يبص لطفله قطع افكارها دخول فريد وهو جايب شويه حاجات تاخرت عليك يا حياتي
ماسه بحب
لا ما تاخرتش تعال اقعد جنبي انا حاسه اني بردانه قوي
فريد مش قلت لك بطلي لعبه في الميه عشان ما تتعبيش بس انت ما بتسمعيش الكلام فريد قرب منها
ماسه باستغراب ايه ده انت قلعت الجاكيت امتى البسه عشان انا بتكسف
فريد ضحكه رجوليه جذابه مين اللي بيتكسف ده انا ما عرفتكيش وانت بتتغزلي فيا في بيتكم فاكره ولا نسيتي مش انا امجد مزه في المزاميز
ماسك شقاوه قربت منه على فكره انا كنت بختبرك بس انا ما بتكسفش ولا بخاف انت المفروض تخاف على لحمك علشان انا بقلب بالليل لوحش وباكل لحم الشباب
فريد شدها الحضنه وبص في عينيها وبشعرها المبلول اللي جاي على وشها وشفايفها الحمراء من البروده و خدودهاالحمراء من اثار النار كان شكلها خرافه كانت تحفه فنيه ابتدا يلمس على وشها بحنيه وعلى شفايفها وعلى شعرها
ماسه توتر فريد ابعد
فريد بزعل مزيف انت مش عايزه تقعدي في حضني خلاص براحتك كان لسه هيسيبها لكن هي قالت له لا مش كده بس انا بتوتر بالقربك فعشان كده عايزاك تبعد
فريد بتتوتري ليه انا عملت حاجه وبعدين فيها ايه يعني انت كلك ملكي فعادي انت تبقي في حضني ولا انت ليكي راي تاني
ماسه بتعب مش عايزه اجادلك يا فريد المهم انت جبت ايه معاك انا جعانه قوي
فريد انت على فكره مدمره الرومانسيه انا اقول لك كلام حب وانت تقولي لي جعانه طب خلاص يا ستي جبت لك بيتزا سبها فريد وراح علشان يجيب الاكل وهي حاطط ايديها على قلبها اللي بيتنفس بسرعه يا رب صبرني على ابن المجنونه ده اللي هيموتني معاك بحلاوه امه دي
بعد شويه جه فريد وكان جايب اكل وحطه قدام ماسه وهو قاعد على الكرسي اللي ورا
ما سه باستغراب انت مش هتاكل معايا ولا ايه
ولا هتسيبني اكل لوحدي
فريد ما ليش نفس يا ماسه كلي انت انا هشرب كام كاس لغايه ما تخلصي انت اكل
ماسه باستغراب ليه يا فريده هتشرب وانت عارف ان ده بيدمر الصحه وانت صحتك مهمه لينا
فريد ما تخافيش عليا انا متعود على كده كلي انت
وبعد كده انا هلعب معاكي لعبه حلوه ايه رايك
ماسه فرحه طفوليه
بجد يا فريد خلاص انا هاكل بسرعه عشان نلعب سوا وفعلا ماسه ابتدت تاكل الاكل بتاعها وفريد بيراقبها من بعيد وهو بيشرب ومركز مع تفاصيلها
بعد ما خلصت ماسه اكل راحت لعنده وبصيت له في عينيه وقالت فريد يلا نلعب زي ما قلت لي
فريد تخدير هنلعب بس الاول ايه رايك انك تشربي معايا الكاس ده صحه صداقتنا
ماسه بس انت قلت لي قبل كده ان المشروب ده مش كويس ودلوقتي بتقول لي اشرب انت فيك ايه انت كويس
فريد شدها الحضنه ولمس على شفايفها اتكلم بانفاس متقطعه ماسه ارجوكي انا محتاجك قوي ضميني يا ماسه خليني احس بوجودك
ماسه البراءه ما انا موجوده يا فريد مالك انا قلت لك ما تشربش البتاع ده عشان اكيد تعبك تعالى واخذته بحضنها وطبطبت عليه مالك يا فريد
فريد رفع عيني ليها وقال بتوثقي في يا ماسه
ماسه بحب اكتر من نفسي يا فريد انت ليه بتقول كده انت عارف ان بقى اوثق فيك وبحبك اكثر من نفسي
فريد يبقى ما تمنعنيش على اي حاجه اتاكدي كل اللي بعمله مش هيضرك اتاكدي ان عمري ما هاذيك لانك انت روحي قربي مني ما تخافيش
ماسه قربت منه بتوتر بس فجاه لقيت فريد بيشدها ليه وبقت بين احضانها
فريد بهمس انا محتاجك قوي وابتدى يقبلها ابحب شديد ويزرع ايديه جوه شعرها ويستنشق عطرها وماسه ساكته ما بتعملش اي حركه مستغربه من كل اللي بيحصل حواليها يا ترى فريد بيعمل ليه كل ده بس هو قال لها ان هو مش هياذيها قطع تفكيرها لما لقيتها بيشدها لي اكتر وفك اول ذرتين من البلوزه بتاعتها وابتدى يقبلها في رقبتها وهو بيقول بعشقك يا طفلتي الصغيره وفجاه ماسه حست ان فريد نام هو حاضنها جامد ماسه ابتدت تدق في ملامحه وتلمس دقن الوسيم وقالت وانا بعشقك يا فارس احلامي
وبسته في خده ونامت
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💔💔💔
في بيت ميرا كانت بتحاول ترن على فريد بس اعطيها مغلق قعدت تكلم نفسها يا ترى هو راح فين وليه مش بيرد على تليفوني ممكن يكون ا
اذى نفسه معاها لا اكيد راح على البيت الجبلي انا لازم اروح
وفجاه سمع الصوت من وراها بيقول هتروحي فين
وتسيبيني وحدي
ميرا 😳 انت
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
في نفس الوقت
في البيت فتحيه بالصعيد
فتحيه بغضب انت بتقول ايه ازاي بنت زي دي تتحكم فيك فين الرجوله انا شكلي ما عرفتش اربي ولا واحد فيكم انت ايه اللي يجبرك انك تعيش مع واحده زي دي انت متجوز ومعاك ولدين تغور هي وابنها
محمد بحب انا مستحيل اسيبها يوم انا غلطت لما وفاتك واتجوزت بس مستحيل اجرح اكتر من كده انا بعشقها ومتاكد مع الايام هتسامحني لانها عارفه
اني كنت مجبور خدي فرصه عشان ارجعها ليها الكلام مش هيجيب نتيجه معاكي يا امي انا جيت ابلغك بس وهروح عشان ادور على شقه عشان تسكن فيها سلام
وسابها وخرج وهي وقفت تكلم نفسها بحقد
شكل بناتها عاملين عمل لاولادي بس انا مش هسكت هخلي ايامك سوداء يا اسيل بقى عايزه تخلي ابني يجيب لك بيت لوحديك ابقى قابليني لو الموضوع ده تم او لو حمل ذات نفسه تم قعدت تضحك وهي بتفكر في خط شيطانيه علشان تنتقم من اسيل
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في بيت الجبل كان فريد وماسه نايمين وهم حاضنين بعض بس فجاه في حد دخل عليهم واعطاهم حقنتين مخدر وهم نايمين وجرهم وطلعوه لبره
لحد ما وصلوا لمكان مهجور
العامل باحترام كله تمام يا فندم فريد ومراته معانا مستنين اوامرك
المجهول ماشي نفذ اللي قلت لك عليه
العامل باحترام تمام يا فندم كل حاجه هتبقى تحت السيطره
ستوب
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفله مجنونه)