روايات

رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت صقر الصعيد البارت الثاني والعشرون

رواية عشقت صقر الصعيد الجزء الثاني والعشرون

رواية عشقت صقر الصعيد
رواية عشقت صقر الصعيد

رواية عشقت صقر الصعيد الحلقة الثانية والعشرون

اسعد… وبس ياباشااا كل ده اللي حصل
صقر…. ياولاد ال…. ونزل ضرب فيهم وديني لديني ياسليم لنهي حياتك وخليك تندم علي اليوم اللي فكرت فيه فيها وبصتلها بصه
اسعد…. ارجوك ياباشااا سيبنا نمشي بقا
صقر بتفكير… حاضر هسيبكم بس لم اخلص الاول يعني هتشرفوني يومين هنا وسابهم وجه طالع
… حنفي ظبهم
حنفي… حاضر ياباشااا
محروس واسعد بعياط وزعيق…. ياباشااا حقكك علينا ياباشاااا ارجوك ياباشااا سيبنا
صقر سابهم ورجع البيت
زين… رشا صقر فين
رشا… معرفش وبتبص لاقتي جي اهو جي اهو

 

زين… كنت فين
صقر وهو يشعر بالتعب… كنت في مشوار انا هطلع ارتاح شوي
زين بشك… صقر عرفني بتعمل اي وفي اي
صقر… بكرا هتعرف كل حاجه
زين… طي متعرفني دلوقتي هو انا لسه هستنا لبكرا
صقر وهو طالع علي السلم… اطلع نام ورتاح واول متصحا بكرا هيكون جه وبعدها بشوي الليل هيجي بس ابقا ظبط الفرح حلو بتاع اختك وسابه ودخل اوضته
رشا.. اهد بقا وعلي راي المثل ياخبر النهارده بفلوس بكرا يبقا ببلاش
زين… انا نفسي افهم بتجيبي الامثله دي منين
رشا… وانت مالك خلي في نفسك
زين… حتي انتي ماشي ياختي يلا نتخمد لم نشوف اخرتها اي
رشااا… اشطااا يلا تصبح على خير
زين… وانتي من اهلي
رشا بذهول… انت بتقول اي
زين وهو بيضحك بس كاتم ضحكته… بقول يلا نتخمد
رشا برفع حاجب… وحيات امك (وحطت ايدها علي بوقها
زين بصلها بنص عين… لا والله طي يلا علي اوضتك
رشااا… حاضر وطلعت جري علي اوضتها
زين بضحك… الحمدلله ابتليت بواحدها مجنونه تانيه يارب اشفي وطلع علي اوضته
ــــــــــــــــــ الصبح

 

رحيل نايمه وبتحلم
رحيل… صقر لا متسيبنيش ارجوك والله مقدرش اعيش من غيرك
صقر… انتي اللي سيبتيني وروحتي لسليم
رحيل… مهو انت اللي اتخليت عني
صقر… وانتي مدتنيش فرصه ووافقتي واتجوزتي سليم فخلاص بقا انسي صقر
رحيل… لا مستحيل تسيبني ومين البنت اللي واقفه هناك دي
صقر… دي هتكون مراتي سلام
رحيل مسكت ايدو وبعياط… لا مش هسيبك
صقر…. خلاص بقا مينفعش وراح ساب ايدها ومشي
استيقظت رحيل من الحلم وهي مفزوعه بتاخد نفسها بالعافيه وبصوت عاليييي….. صقررررر اقف
صقر كان معدي من قدام اوضتها سمع صوتها دخل جري يشوف مالها واول مدخل وشاف منظرها كدا جري عليها وقعد جنبها علي السرير
صقر بخوف… مالك

 

رحيل من غير كلام راحت حضنه
صقر وهو متردد يحضنها ولا لا وراح حضنها وبهدو… مالك فيكي اي احيكلي
رحيل بعياط… شوفت حلم وحش اووي متسيبنش ارجوك
صقر… متخافيش انا جنبك ومستحيل اسيبك
سليم كان جي لرحيل وبص لاقها حاضنه صقر وهو حضنها وقف وعينه حمرا ومتعصب جامد
سليم بعصبيه… بقا هي كدا ماشي بس لينا بيت يارحيل اربيكي فيه وانت ياصقر حسابك كتر معايا وراح خبط علي الباب
رحيل فاقت وراحت بعدت عن صقر وهو بعد هنا
رحيل… اتفضل
سليم بهدوء…. حبيبتي صباح الخير
رحيل… صباح النور اازيك
سليم… الحمدلله بخير امال انت بتعمل اي ياصقر
صقر بقرف… وانت مالك
سليم… مالي كيف انت في اوضت مراتي يبقا لازم اسال

 

صقر بعصبيه مكتومه… والله هي بنت عمي وفي بيتها لم تبقا عندك يبقا تسال براحتك ويلا نطلع عشان مينفعش اتفضل هنا معاها لوحديكم
سليم… لا والله مانت كنت معاها لوحدكم
صقر… هي بنت عمي ام انت لا غريب ويلا
سليم…. تمام ياصقر يلا بعد اذنك يارحيل وسابها وطلع هو وصقر وصقر قفل الباب وهو طالع بعصبيه
سليم… خليك فاكر كل اللي حصل ده عشان حسابك بيكتر معايا
صقر… هههههه اشطااا ابقا افتكر ووريني نفسك وسابه ومشي
سليم بعصبيه… ماشي ياصقر استقبل اللي هيحصلك النهارده عشان نهيايتك هتكون النهارده

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت صقر الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى