روايات

رواية عشقت خادمه الفصل الأول 1 بقلم ملاك أحمد

رواية عشقت خادمه الفصل الأول 1 بقلم ملاك أحمد

رواية عشقت خادمه البارت الأول

رواية عشقت خادمه الجزء الأول

رواية عشقت خادمه
رواية عشقت خادمه

رواية عشقت خادمه الحلقة الأولى

تبدا روايه النهارده بي ابطالنا
ساره: بطله القصه عندها ١٨سنه ساره من وهيا صغيره وهيا بتشتغل علشان تصرف علي والدتها .
رنا : صاحبه ساره قدها برضو بس رنا وابدتها ووالدها عايش مش بتشتغل
فهد :بطل القصه عينو خضره وطويل وبعضلات طبعا وهو من اغني عائلات مصر فهد الطبلاوي والد فهد متوفي وهو عايش مع والدتو .
مراد :صحبو من وهو صغير متربين مع بعض وبيشتغلو مع بعض في اكبر شركات .
ندخل في الروايه ♥️🦋
*********************
رنا :ساره اصحي صباح الخير يلا
ساره :رنا سبيني انام والنبي معنتش قادره
رنا :الجامعه يبنتي اصحي
ساره :يلهوي الساعه كام
رنا :اهدي لسه بدري
ساره :خضتيني
رنا :طيب صباح الخير يلا
ساره :اوعي كد هعمل فطار بق
رنا :انا مش هفطر هنا
ساره : اومال فين يختي
رنا : بره طبعا
ساره :الله يرحم يختي
رنا :يلا يبت معاكي فلوس
ساره :اه معايا
رنا :ماشي يلا البسي علشان نلحق ننزل نفطر
ساره :حاضر
*********************
مراد :فهد متيجي نخرج شويه انا تعبت من الشغل ده
فهد :مراد روح شغلك انا مش فاضي وبعدين نخرج فين وكوم الشغل ده
مراد :يلهوي النيله زهقت وجضييت
فهد :انت علطول كد فاشل وكسلان
مراد :الله يكرمك
فهد :حبيبي
مراد :انا رايح اخلص الورق يخويا
فهد :ماشي يعم
خرج مراد ودخلت السكرتيره
السكرتيره :فهد باشا في النهارده ميتنك
فهد :امتي
السكرتيره :كمان ساعه
فهد :طيب روحي جهزي الورق وجهزي كل حاجه
السكرتيره :حاضر اي اوامر تانيه
فهد :لا شكرا
نروح للبنات ♥️🦋
*********************
رنا :ساره هتاكلي اي
ساره :زيك بالظبط
رنا :تمام لو سمحت
هو :ايوه يفندم طلبات حضرتك اي
رنا :هات اتنين شاورما فراخ واتنين كولا
هو :تمام يفندم اي حاجه تاني
رنا :لا شكرا بس بسرعه لان ورانا جامعه
هو :حاضر يفندم
ساره :هنفطر شاورما ي اخره صبري
رنا :اه شاورما مالها الشاروما
ساره :ملهاش يختي
وفطرو وخلصو ومشيو
*********************
السكرتيره :فهد باشا
فهد :نعم
السكرتيره:الاجتماع هيبدا وكل حاجه خلصت
فهد :تمام انا رايح اهو
مراد :فهد انت هتوافق علي الصفقه دي
فهد استني بس
خلصو وبيتفقو *
الاجنبي :ما رايك يا فهد باشا
فهد : مش موافق طبعا انا مش هخسر الشركه دي في النازل خالص
الاجنبي :لا لن تخسر شيئا
فهد :انا قولت اللي عندي
عادل :فهد انا موافق
فهد :انت ملكش كلمه اصلا
عادل :ازاي يعني انا شريك
فهد :لا يعادل الشركه دي بتاعت
ابويا وانا المسؤال هنا ومليش شركاء كمان
عادل :ماشي يفهد انا هوريك
*اعرفكو عادل ده ابن عم فهد طماع اوووي وبيحب الفلوس ومش بيحب فهد خالص وهو السبب في ان مراتو القديمم تسيبو
*********************
ساره :اي المحاضره اللي مش بتخلص دي انا رويا شغل
رنا :شغل تاني ي ساره
ساره :ايوه شغل انا مش هسيب امي تتمرمط وانا قاعده بتفرج عليها
رنا :بس
ساره :مبسش ي رنا انتي عارفه الظروف والمصاريف
رنا :خلاص ي ساره
ساره :اخيرا خلصت المحاضره
رنا :ممله اووي
ساره :حصل اووي يلا بق نروح نصلي وبعدين انا هروح شغلي
رنا :يلا
صلو ومشيو
♥️🦋ساره وصلت عند ڤله كبيره اووي
*********************
الحارس : حمدالله السلامه
ساره :الله يسلمك
الحارس :يلا يختي ادخلي الشغل كتير جوه
ساره :حاضر

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت خادمه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى