رواية عشقت حورية الفصل الخامس عشر 15 بقلم يوستينا سامي
رواية عشقت حورية الجزء الخامس عشر
رواية عشقت حورية البارت الخامس عشر
رواية عشقت حورية الحلقة الخامسة عشر
وفعلا اسد وصل قدام الفيلا و رن علي حور علشان تنزل. …
وفي نفس الوقت ده كان عبدالرحيم ورجالته وصلوا قدام الفيلا بتاعة اسد ..
حور خرجت من الفيلا و كانت لابسة فستان عريان اوي و كان شكلها حلو جدا وركبت عربية اسد
وفي نفس الوقت اللي كان عبدالرحيم ورجالته بيسالوا أن دي الفيلا ولا لاء ومحدش اخد باله منها وخصوصا أن شكلها متغير تماما
_________________________________________
في العربية ..حور ركبت العربية بتاعة اسد
حور / اي يا حبيبي اتاخرت عليك ولا ايه .. هو انت وصلت من بدري. .مالك يا اسد وشك محمر كدة ليه .
اسد بصلها بصدمة / ايه اللي انت مهبباه في شكلك ده يا جميلة. انت ازاي تنزلي كدة اصلا من اوضتك . انت عبيطة ولا ايه .
حور اتكلمت بخوف / في ايه يا اسد . ده الفستان اللي نور ادتهولي علشان البسه وقالتلي أنه هيعجبك
اوي علشان كدة لبسته ..هو وحش عليا ولا ايه .
اسد مسك ايديها بعصبية / يمكن قصدها تلبسيهولي في اوضة النوم مش تنزلي بيه الشارع كدة يا هانم ..انت اكيد جرا في دماغك حاجة .. ده انت يومك اسوود النهاردة .
حور فضلت تعيط جامد / والله انا مش معايا هدوم اصلا يا اسد ودي هدوم نوور أنا ماليش ذنب في اي حاجة ..هي اللي اختارته ليا وقالتلي اني اعمل زي البنات اللي انت تعرفهم علشان محدش يخطفك مني .
اسد كان بيسمعها و متغاظ اوي من شكلها
اسد / وانا بقي متجوز واحدة غبية .معندهاش مخ اي حد يقولها حاجة تنفذها منغير ما تفكر حتي .
وقرب منها و مسك وشها بعصبية وغيظ / امسحي المكياج المقرف ده و هنروح دلوقتي نتنيل نجيب هدوم بس لما نرجع والله يا جميلة ليكون عقابك عسير .انت و المتخلفة اللي كل هدومها عريانة اللي اسمها نور دي .
واتحرك بالعربية لأقرب محل ملابس ..
________________________________________
عبدالرحيم ورجالته في العربية
عبدالرحيم بيقول الراجل اللي سايق / اجف اهنا نسال حد من الرجالة اللي واقفة علي باب الفيلا دي …
وفعلا نزل عبدالرحيم ومعاه الرجالة وسأله الأمن وقالولوه اه اسد العقاد ساكن في الفيلا مع جده ..
عبدالرحيم ضرب بتوع الأمن / يلا يا رجالة كتفوولي الناس دي . عجبال ما ادخل الفيلا اشوف اللي اسمه اسد ده فينه
وفعلا دخل عبدالرحيم و باقي الرجالة ومعاهم سلاحهم
عزيز اول ماشافهم دخلوا الفيلا قام وقف بسرعة / انتوا مين وبتعملوا ايه هنا . وازاي اصلا تدخلوا هنااا .
عبدالرحيم / اهدي علي نفسك يا حج .احنا لينا عندك أمانة هنخدها ونمشي بس مش هنخدها لوحدها .
عزيز بعصبية و زعيق / انت بتتكلم بالالغاز ولا ايه
انت شكلك مش عارف انت في فيلا مين . وانا ممكن اعمل معاك ايه .. انا بتليفون واحد مني اوديك ورااا الشمس.
عبدالرحيم بدأ يقلق من كلام عزيز بس خبي خوفه واتكلم بعصبية / وانا مبخافشي انا جاي اخد حور وامشي من هنا علطووول ..
عليا بحدة / حور مين يا جدع انت ..انت غلطت في العنوان ..احنا مافيش واحدة عندنا اسمها حور اصلا .
عزيز / اسكتي انت يا عليا وخدي نور واطلعي فوووق .
نور / لا طبعا يا جدي انا مستحيل اطلع واسيبك ابدا لوحدك مع البلطجية دوووول ..احنا لازم نبلغ البوليس حالا .
عبدالرحيم / ومالو يا اموورة اطلبي البوليس علشان المسدس ده يفجر دماغك ..وبعدين اتكلمي معايا زين احسنلك .
عزيز بعصبية وهو بيقف قدامه / اتكلم علي قدك يا ابني انت .. وانتوا محدش فيكوا يتكلم واطلعوا فووق حالا .
وفعلا عليا شدت نور في ايديها وجاية تطلع بس عبدالرحيم ضرب ناااار في الهواء
عبدالرحيم / محدش هيتحرك من اهنا غير لما الاقي حور واللي اسمه اسد ده .
نور بخوف / اي دخل اسد في الموضوع يا استاذ انت .
عبدالرحيم / ما هو اللي خطف خطيبتي حور واخدها معاه مصر .. وقال في المستشفي انها مراته .. والله لو طلعت مراته والله لاقتلهم هما الاتنين .
عزيز بصدمة / انت بتقول ايه يا جدع انت ..اسد عمره ما يعمل كدة ويخطف واحدة من أهلها وبعدين اسد متجوز جميلة مش حور اصلا . .انت شكلك مجنووون أو جيت عنوان غلط .
عبدالرحيم / اللهم طولك ياروح . وانا هكدب ليه يا جدع انت بس ..طيب انا هوريك صورتها هتلاقي أن جميلة اللي بتقول عليها دي هي حوور خطيبتي الي هربت مع المحرووس .
وطلع فعلا صورتها و عزيز شافهاا وظهر علي وشه ملامح الصدمة ..
عزيز / معقول اسد يعمل كدة من ورايا ..انا مش مصدق.
نور / لا يا جدي ماتصدتقشي دي تلاقيها هي اللي رمت نفسها عليه علشان وراها بس مصيبة وهو حب يستر عليها مش اكتر .. ما انا عارف ان اسد طيب و بيحب يعمل خير مع ناس شحاتة زي دي .
عبدالرحيم وجه مسدسه في وشها بعصبية / انت غلطي كتير ..والمرة دي انا مش هفوتلك .. اتشهدي يا حلوة
_____________________بقلم ✍️ يوستينا سامي
اسد في العربية ..
اسد بعصبية / يلا ادينا وصلنا لمحل لبس .. امشي قدامي انت لسه هتبصيلي كتير.
فعلا حور نزلت من العربية و كانت دموعها علي وشها ودخلوا المحل ..
اسد بيتكلم بحدة مع البياعة / انا عايز هدوم واسعة. طويلة للمدام ..وياريت بسرعة مش عايز تأخير
وبص لحور بعصبية / وانت روحي معاها و غيري القرف ده باي هدوم محترمة .. امشي يلاااا
حور دخلت الغرفة اللي هتقيس فيها و البنت البياعة جابتلها الهدوم و حور اخدتها منها ولبستها ..
البياعة لحظت دموعها وحزنها حطت ايديها علي كتفها بزعل / يا مدام انت كويسة .. هو الانسان الهمجي اللي برا ده تعرفيه ولا خاطفك ولا ايه .
حور بدموع / لا للاسف ده جوزي ..بس هو عصبي شوية معلش علي طريقته معاكي .
البياعة / الصراحة الله يكون في عونك ده بني ادم لايطااق حقيقي .. نصيحة مني بجد تطلقي منه .
حور اضايقت اوي من كلامها علي اسد فبصتلها بحدة
حور / انت بتتكلمي عنه كدة ليه ..اوعي تغلطي فيه تاني ..انت متعرفيهوش اصلا واتفضلي بقي جيبيلي باقي الهدوم
البنت استغرب اوي / طيب حاضر. . انا اصلا غلطانة اني بدخل انا مش فاهمة بتدافعي عنه ليه ده مبهدلك .
وفعلا البنت جابت لحور كل الهدوم اللي هي عايزاها وحور خرجت لاسد اللي كان واقف علي ناره وكانت لابسة فستان محترم وطويل
اسد بملل / اخيرا خلصتي ..اي كنتي بتشتري المحل كله ولا ايه … يلا بينا .
وفعلا اسد راح حاسب علي الهدوم واخد حور وركبوا العربية ..
__________________________________________
في الفيلا عند عزيز و عبدالرحيم ..
عزيز / نزل مسدسك ده واوعي تنسي نفسك ..
نور كلمي اسد حالا وقوليله يجي هو ومراته ويصرف نفسه مع عيليتها .
عبدالرحيم / لا متقولشي مراته هي مش مراته يا عم انت .
عزيز / لحد ما حفيدي يقرر أنها مش مراته ..هتفضل علي اسمه و عمرها ما هترجع معاك ابدا .
وفجاه دخل حسن ومعاه رجالة كتير ومسكوا رجالة عبدالرحيم …
حسن وجه مسدسه علي عبدالرحيم / اقعد علي الارض بسرعة قبل ما اتهور عليك وهقتلك عادي …
وفعلا عبدالرحيم قعد علي الارض/ احنا فينا من غدر يا عزيز باشا ولا ايه ..
عزيز / علشان دخلت بقلة ادب ..يبقي هتتعامل بقلة ادب. .. اقعد بقي كدة وفهمني الحكاية بالتفصيل ..
من طقطق لسلامو عليكوا و فعلا عبدالرحيم حكي كل حاجة
حسن بعد ما سمع كل حكاية من عبدالرحيم اتسحب و فضل يرن علي اسد بس مكنش بيرد فكلم مراد وقاله كل حاجة..
________________________________________
في العربية..
و موبيل اسد كان عمال يرن .. اسد مسك تليفونه بعصبية / الوووو يا مراد عايز اي دلوقتي ..عمال ترن من الصبح ..ايه
مراد / انت عيل غبي ولا ايه .. بقولك ايه اوعي تروح الفيلا حسن قالي أن فيه ناس هجموا عليها من الصعيد و بيدورا عليك وعلي بنت اسمها حور وتقريبا كدة حور دي جميلة مراتك .
اسد بصدمة و خوف / يا نهار اسود طب في حد في الفيلا حصله حاجة يا مراد.. طمني عليهم .
مراد / لا حسن شاف اللي حصل في الفيلا عن طريق الكاميرات وراح هناك ومسكهم ..بس المهم انت ماتروحشي دلوقتي هناك خالص .. ونصيحة مني
حاول تستخبي في اي داهية لأن حسام بيدور عليك وعايز يقتلك .
اسد قفل التليفون في وش مراد وكان مصدووم ومش عارف يعمل ايه وحط أيده علي وشه بتعب
حور قربت منه وحطت ايديها علي كتفه بخوف / انت كويس يا اسد ..مالك تعبان ولا ايه .
اسد / في مصايب كتير اوي .. احنا مش هينفع نرجع الفيلا تاني .. احنا هنروح. مكان تاني موقت يومين تلاتة كدة لحد الدنيا ما تتظبط
حور / مش هنرجع الفيلا ليه بس يا اسد .هو حصل ايه لكل ده
اسد / مش وقته يا جميلة .. بعدين هفهمك يلا بينا ..
احنا لازم نتحرك دلوقتي
وفعلا اسد اتحرك بالعربية في اتجاه شقته اللي محدش يعرف مكانها غير حسن بس
___________________________________________
في اوضة حياه و جاسر.
حياه كانت بتصوت اول ماشافت صورة اسد .
جاسر خاف عليها اوي و اخدها في حضنه ولقاها عمالة تترعش بس مكنشي فاهم مالها / اي يا حياه مالك بس .اهدي يا حبيبتي.. اهدي هو انت تعرفي اسد
حياه بصوت متقطع / ايوة اعرفه يا جاسر ..هووده اللي جتل عمي ..ابو حور .. بعد ايديك عني .. بعد
دم عمي في ايديكم ..حسبي الله ونعم الوكيل فيكم .
____________________________________________
في بيت اسد
اسد / يلا يا جميلة تعالي ..ادخلي باذن الله الشقة هتعجبك اوي بجد .
بس فااااااجاه سمعه صوت ..
واحد قاعد علي الكرسي في الشقة / الصراحة الشقة هتعجبك اوي اوي .. اسد طول عمره اختياراته تجنن ..لا وحتي عفشها متين اوي .
اسد بصدمة / انت …
يا ترا مين ده ودخل الشقة ازاي ..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت حورية)