رواية عشقت جحيمي الابدي الفصل الاول 1 بقلم اسراء هاشم
رواية عشقت جحيمي الابدي البارت الاول
رواية عشقت جحيمي الابدي الجزء الاول
رواية عشقت جحيمي الابدي الحلقة الاولى
فجر بدموع انت عاوز اي مني حرام عليك هو انا عملتلك اي
انا معرفكش اصلا ولا عمري شوفتك سيبني بقا سيب شعري
هارون بيشد شعرها اكتر وبيتكلم بفحيح افعي هتدفعي تمن
كل القلم ده يا بنت ممدوح وكمان لازم الكل يتعذب ويتالم
وهتتجوزيني وهكسر ابوكي بيكي يا فجر
فجر بصدمه ودموع لييييييه لييييييه انا…. مستحيل اوافق
هارون هتوافقي هتوافقي يا بنت العزايزة والا الفيديو بتاعك
كل البلد هتكون بتتفرج عليه فهتوافقي ورجلك فوق رقبتك
فجر بغضب وقوة بتف فوشه وبتقوله انت احقر واحد شوفته
هارون عيونه بتحمر بغضب ووشه كله بيقلب لجحيم
وبيقولها بقا بتفي عليا انا يا بنت ال********* انا هوريكي
فجر بكره شديد وغضب تستاهل اكتر من كده يا هارون
بكره”ك بكره”ك هارون بيتعصب اكتر وبيزقها فالارض وبينزل
لمستواها وبيبداء يضرب فيها بكل غل وغضب لحد ما فجر
بتفقد وعيها من كتر الضرب
هارون بيلاحظ ان فجر مبتردش عليه ولا بتتحرك هارون
بيتكلم فجر قومي بطلي تمثيل فجر بقولك قومي متخلنيش
اتعصب عليكي اكتر من كدا فجر مبتردش ولا بتتحرك
بيتخض هارون عليها وبيشيلها من عالارض وبيجيب هدومها
الي مرميه عالارض وبيلبسهلها وبيمسك هاتفه وبيتصل بزين
بيرد زين علي هارون..
هارون زين عاوزك تجبلي دكتورة فشقتي الي…….. بسرعه يا
زين…. زين بيقوم من مكانه بخوف في اي يا هارون انت
كويس فيك حاجه
بيقاطعه هارون مش وقته يا زين اعمل الي بقولك عليه الاول
وهفهمك بعدين كل حاجه وبيقفل هارون مع اخوه زين
وبيقعد علي الكرسي الي قدامها وبيتامل ملامحها وهو بيفكر
بعد شوية بيجي زين ومعاه الدكتورة زي مطلب هارون
وبياخد هارون الدكتورة وبتبداء تكشف علي فجر
وزين واقف برا مش فاهم حاجه ولا مين الي جوة اوضه
اخوة واستنا لحد ما تخرج الدكتورة واخوة ويفهم منه
بعد شوية خرجت الدكتورة ومعاها هارون وبتقوله انها جالها
اغماء بسبب ضعفها وكمان مكلتش حاجه من امبارح وكمان
بسبب الضرب الي واضح علي جسمها وقالتو يهتم بيها
وباكلها وكتبتلو علي ادوية ومشيت الدكتورة
زين واقف ببرود حاطط ايدو فجيبه وبيوجه كلامه لاخوة
ممكن افهم اي الي بيحصل هنا ومين الي جوة دي وحصل اي
هارون دي تبقا فجر ممدوح العزايزة
زين بدهشة ازاي واي الي جبها هنا وبتعمل اي وحصل اي
هارون ببرود انا الي خطفتها عشان اكسر بيها ممدوح العزايزة
واكسؤ بيها عيلة العزايزة مش هي حفيدتهم وكمان انا
صورتها وهي عري””انه بس انا غيرت راي وهتجوزها
زين بذهول انت اتجننت يا هارون عاوز تتجوز بنت العزايزة
الي هما السبب فموت اخونا ابوك لو عرف مش هيسكت
انت عارف ابوك وعمك بيكرهو عيله العزايزة كيف وبنا بحور
دم كدا هتكتر مش هتزيد يا هارون
هارون بخبث ومين قالك انهم هيعرفو انا هتجوزها حالا ومن
غير راي حد وفالسر وهكسرها وهرميها لي ابوها واطلقها
وانت عارف البلد هتتكلم عليها كيف وسمعتهم هتدمر
وساعتها ابوها هيقتلها بايده وبكدا يبقا اتفضحو فالبلد
وسيرتهم هتبقا علي كل لسان ومش هيقدرو يرفعو عينهم
تاني فالبلد وبكده ابقا علمتها الادب بنت ممدوح
زين بابتسامه خبيثه دماغك سم يا هارون بس يستاهلو يحصل فيهم اكده هما الي جبوة لنفسهم يوم ما فكرو يقربو من عيلة الشهاوي
نروح مكان تاني اول مرة نروحو
في منتصف الليل داخل قصر عيلة الشهاوي بتخرج مريم وهي بتتسحب بعد ما اتاكدت ان كل الي فالقصر نايم وبتخرج مريم خارج القصر وبتمشي وهي بتتلفت يمين وشمال خوفا ان احدا يراها لحد ما بتوصل بيت وبتطلع المفتاح وبتفتح وبتدخل وبتلاقي الي بيسحبها لحضنه
مريم بخضه خضتني يا عز حرام عليك كفاية الرعب ان خايفه لحد يشوفني وانا جاية
عز وهو بيحضنها وحشتني يا قلبي كل ده مش عارف اشوفك
مريم بحب غصب عني يا جلبي انت عارف طول ما اخواتي فالبلد مقدرش اخرج من البيت بذات زين بحس انو بيراقبني
خايفه ليجي فمراة يشوفني هيجتلني ساعتها ومش هيسمي عليا
عز بخبث طب اي احنا هنفضل نقضيها كدا ولا اي بقولك وحشتني هو انا موحشتكيش ولا اي
مريم بحب الا اتوحشتني يا عز بس احنا هنفضل كدا لحد امتا يا عز انت مش هتيجي تتجدملي زي ما وعدتني
عز بتوتر وهروب في اي يا مريم هو كل شوية الموضوع ده وبعدين ما انتي عارفه الي ما اخرني هو السبب التار الي بين عيلتنا وعيلتكم بس هحاول يحبيبتي فاقرب وقت افتح ابويا وجدي فالموضوع وهاجي اتقدملك وبعدين ما انتي يعتبر مراتي احنا متجوزين
مريم بس ده عرفي يا عز وانا مش هفضل كدا طول عمري وهارون او زين عرفو هيجتلونا ساعتها
عز بزهق بقولك اي يا مريم اقفلي علي ام السيرة دي خلاص قولتلك فاقرب وقت هتقدملك مش هنفضل نضيع فالوقت فالكلام ده وبيقرب عز منها وهو بيقول انا بقول نخلينا فالمهم انتي وحشتني اوي يحبيبتي وانا مصدقت انك تيجي وبياخدها وبيدخلو الاوضه يفعلو ما حرمه الله
نروح عند هارون وفجر بتفوق فجر وهي حاسه بتعب فجسمها بتفتح عنيها بتعب وبتبص حواليها بتلاقي نفسها فاوضه هارون بتفتكر الي حصل واخر حاجه انو كان بيضربها دموعها بتنزل بتعب ووجع علي الي بيحصلها فحياتها
هارون ببرود هتفضلي تعيطي كتير ولا اي وفري دموعك دي للي جاي انتي لسه مشوفتيش حاجه هتحتاجي دموعك دي فالي هتشوفيه قومي يلا عشان الوقت عشان نلحق الماذؤن
فجر بصراخ انت اي يا شيخ حيوان ده الحيوانات يمكن احسن منك انت اي مبتحسش بجد انا مالي بتنتقم مني انا لي انا مليش دعوة بيهم روح خد حقك منهم هما لكن انا مستحيل اتجوزك
هارون بغضب بيقرب منها وبيشدها من دراعها بيقولها انا هوريكي الحيوان ده وبيشدها هارون وبيجرها وهي فالارض وبتعيط بقهر ووجع علي حظها وبيقومها هارون وبياخدها وبينزل بيها وبيفتح باب عربيته وبيزقها وبتركب فجر
وبيركب هارون مكان السائق وبيسوق بغضب وسرعه رهيبه
وفجر دموعها نازلة زي المطر مبتقفش بتبكي علي كل حاجة بتحصل عكس ما هي بتتمني ولية القدر مصر يلعب بيها كدا
بيوقف هارون عربيته قدام احدي لافتات مكتوب عليها الماذؤن الشرعي
وبيتكلم هارون بغضب وهو بيمسكها من دراعها هنطلع فوق مسمعش صوت نفسك نهائي لحد ما نخلص والا واقسم بالله ما هرحمك وكل فضحتك وصورك هتبقا فالبلد كلها فهماني
فجر بتفضل ساكته مبتردش ودموعها نازلة بصمت بياخدها هارون وبيطلع وهي ماشيه معاه جسد بدون روح
وبتفوق علي جملة بارك الله لكما وجمع بينكم في خير
هارون بخبث بيقف وبيمسكها من ايديها وبينزل بيها وهي كل ده مبتنطقش بيركبها هارون عربيته وبياخدها وبيطلع علي الفيلا بتاعته وبيوصله وبينزل وبيمسكها من ايديها وبيسحبها وراه
وبيروح بيها ناحيه البسين وهي بتقف بيقف هارون وبيبصلها بخبث مبروك يا عروسة دخولك جحيم هارون الشهاوي
فجر ببرود ارتحت كدا مبسوط بالي عملته بس احب اقولك انك مش راجل يا هارون واني بكرهك ولو طولت اقتلك هعملها ومش هتردد عشان انت انسان زبالة
هارون بغضب مين ده الي مش راجل يا بنت الكلب انا هوريكي اذا كنت راجل ولااااااا وبيشيلها هارون بسرعه كبيرة
فجر بتشهق بخضه انت بتعمل اي نزلني يا حيوان انت نزلني
هارون بغضب هعمل الي المفروض يتعمل وهثبتلك اني راجل
وبياخدها هارون وبيطلع علي اوضته وبيرميها علي السرير
وبيبداء يفك زراير قميصه وهي بيبصلها بغضب
فجر بتبداء تخاف وبترجع لورا وبتضم نفسها بخوف وبتقولو
هارون لا هارون انت هتعمل اي
هارون بيقلع قميصه وبيرميه وبيقرب عليها وهي بترجع لورا اكتر لحد ما بتخبط في ضهر السرير وجت تقوم تجري سحبها هارون من رجلها وقعها تاني عالسرير وهو فوقيها هي ابتدت دموعها تنزل وتتكلم بانهيار هارون ابوس ايدك خلاص انا اسفه والله وهارون بيكون غضبه عميه وبيبداء يبوس”ها بعنف من شفايفها وهي بتفضل تزق فيه وهو بيبداء يتعمق وينزل علي رقبتها وبيبداء يضع علامات ملكيته عليها هي بتداء تصرخ بانهيار ووجع وبتزق فيه وهو بيزيد اكتر وبيقطع البلوزة من عليها وبيقرب عليها
فجر بصرخه قوية لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا يا هارون بكرهك في هذه اللحظه…. بيفوق هارون…
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت جحيمي الابدي)