رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل السادس 6 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت تؤام محبوبتي الجزء السادس
رواية عشقت تؤام محبوبتي البارت السادس
رواية عشقت تؤام محبوبتي الحلقة السادسة
حور مسكت الفون وبعتت لفهد
حور: فهد في اي
فهد: بصي بما انك صحبتي وبحكيلك كل حاجه ف في موضوع عايز رايك في علي انك صحبتي ماشي
حور: ماشي قول
فهد: اي رايك في حياه
حور: اي السوال ده حياه اختي وكويسه بس فيها اي السوال ده
فهد: اي رايك قصدك في انها تكون مراتي
حور سمعت كدا وسكتت
فهد: حور انتي قفلتي ولا اي روحتي فين يابت
حور: لا معاك اهو
فهد: طيب مقولتيش رايك في حياه اي
حور: حياه اختي كويسه جدا ربنا يسعدكم يارب ويفرحكم وراحت قافله وترمت علي المخده وحضنتها وعيطت
فهد فضل يكتب ويبعت ليها مش بترد عليها وبيبص لاقي ريتاج بتخبط عليه
فهد: ادخلي
ريتاج: بتعمل اي
فهد: عادي كنت بكلم حور بسالها علي حاجه حتي قفلت من غير منكمل كلامنا
ريتاج: 😉😉بتكلمها في اي
فهد: بتغمزي ليه اتكلمي عدل بنتكلم عادي في موضوع
ريتاج: للشغل يعني
فهد: لا
ريتاج: اوببب قولي بقا والنبي
فهد: اخلصي قولي عايزه اي ويلا اطلعي
ريتاج: طيب قولي والنبي الاول واسيبك
فهد: اوووف وقام وبدا يمشي نحيت كنبه الانتريه كنت بكلمها في موضوع الجواز
ريتاج: بتهزرررر لولولولولولولوي
فهد: يخربيتك اتلمي وحط ايدو علي بوقها
هاله ومحمد وجاسر طلعو عليهم
جاسر: بتزغرطي ليه ابت في اي
ريتاج شالت ايد فهد من علي بوقها: فهد طلب ايد حور وهيتجوزها
هاله ومحمد وجاسر: لولولولوي الف الف مبروك ياحبيبي
هاله: انا بحبها اووي وكان نفسي تكون هي مراتك الحمدلله يارب
محمد: اخير اخترت صح اول مره تعمل حاجه ابقا عايزها
جاسر: امال كنت بتحب حياه كيف
فهد: اهدو كلكم بقا انا مش هتجوز حور
جاسر: كيف امال هتتجوز مين
فهد: هتجوز حياه
الكل اتصدم
ريتاج: بس انت قولتلي دلوقتي انك كنت بتكلمها في موضوع جواز
فهد: مهو جوازي انا وحياه وهي قفلت وانا بكلمها
ريتاج: قفلت وراحت اخدت تلفون جاسر من ايدو وفتحتو وبترن عليها
فهد: في اي
ريتاج: حور مش بترد انا هروح اشوفها
فهد: ليه في اي
جاسر بحزن: مافيش حاجه يلا تعالي نشوفها
هاله ومحمد: بحزن ابقا طمنوني عليها
ريتاج: حاضر وطلعت هي وجاسر وركبه العربيه وراحو عند حور
فهد بعد مهم مشوه ماشي في الاوضه رايح جي وعمال يفكر في اي ومسك الفون ورن علي ريتاج مردتش
فهد: هوووف براحتهم ارن علي حبيبتي وراح رانن علي حياه
حياه: حبيبي عامل اي
فهد: الحمدلله بخير ياروحي فينك
حياه: كنت عند ميار ورجعه
فهد: خليكي واجيلك نطلع عندي ليكي مفاجأة
حياه؛ مفاجأة اي قول
فهد: لم نتقابل يلا سلام دلوقتي وجيلك
حياه: ماشي ياروحي سلام
ريتاج وصلت هي وجاسر وطلعو عند شقه حور وخبطه
فوزيه: مين جايه اهووو وفتحت الباب
فوزيه: ريتاج في اي ياحبيبتي
ريتاج: حور فين
فوزيه: في اوضتها شكلها نايمه او بتعمل حاجه
ريتاج: عايزها في حاجه وده جاسر وانتي عرفها
فوزيه: ادخليها طيب وتعال ياجاسر يابني اقعد
ريتاج خبطت علي حور ودخلت لقتها راقد علي السرير وبتعيط جرت قعدت جمبها
ريتاج: حور حبيبتي اهدي بس
حور بعياط: هيتجوزها ياريتاج طيب وانا اعمل اي هتقبل كيف انه معاها
ريتاج: اهدي طيب ياحبيبتي وان شالله هيجيلك اللي احسن منه بس اهدي وحياتي عندك
حور مسحت دموعها: انا حبيته اووي مش متخيله انه خلاص هيبقا جوزها ومعاها هي في مكان واحد الاول كنت بصبر نفسي ممكن يكون ليا بس كدا خلاص
ريتاج: اهدي بقا وحياتي عندك وانتي مؤمنه وعارف ان ربنا كل حاجه كاتبها خير لينا وان شالله اللي هيحصل خير بس قولي يارب صبرني
حور: يارب
ريتاج: قومي بقا امسحي دموعك واطلعي اقعدي معانا شوي وفكي كدا وميتجوزها كدا كدا هم هبل ومعفنين زي بعض بلا نيله انتي عايزه واحد مزز ابت فكك من الواد اخوي المجنون ده المعقد
حور: متشتمهوش ابت
ريتاج: اشبعي بيه بلا نيله ياختي بقيت انا كخه 🥲🥲
حور: مقدرش انتي روحي
ريتاج: قلبي ياناس يلا نطلع بقا
حور: يلا
طلعو وقعدو وبقا يهزرو سوء حور وريتاج وفوزيه وجاسر
حياه: قوليلي بقا اي هي المفاجأة
فهد: موافقه تتجوزيني
حياه: بصدمه سكتت شوي
فهد: في اي موافقه
حياه: ها اه بس مش تطلب ايدي من امي
فهد: مهو انا باخد رايك وبكرا اجي انا وباابا نتقدم ليكي في البيت
حياه: بجد انا فرحانه اووي اووي
فهد: وانا كمان اخير هنكون مع بعض ياروحي
حياه: اه اخير
فهد: دقيقه ارد علي الفون وسابها وطلع
حياه بعد ما هو طلع: الو الحقني
_في اي
حياه: فهد هيجي بكرا يتقدملي وعايز يتجوزني
_وفيها اي
حياه: انت بتهزر انا مش هتجوز حد غيرك
_ياروحي اكيد طبعا بس حاولي تسمعي كلامه بس وانا اللي هتجوزك
حياه: ماشي ياروحي سلام دلوقتي فهد جي
فهد: يلا نروح عشان الحق اقول لبابا قبل ما ينام
حياه: يلا ياروحي
تاني يوم
فهد: ها خلصت لبس يابابا
محمد: اه ياحبيبي
فهد: يلا ياماما
هاله: اهو يابني خلصت يلو
محمد: يلا
في بيت حور
فوزيه فتحت الباب لفهد ومحمد وهاله وجاسر وريتاج
فوزيه: اتفضلو اتفضلو
ودخلو وقعدو
فوزيه: شرفتونا
هاله: الشرف لينا احنا ياحبيبتي
فوزيه: تشربه اي
محمد: ولا اي حاجه متتعبوش نفسكم
فهد: انا عايز قهوه بس خلي حور اللي تعملهالي عشان بتكون حلو
الكل بص لبعض وزعلان
فوزيه: حاضر يابني
ريتاج: خليكي انتي ياطنط انا اروح اخليها تعملو وتجيب عصير للباقي
فوزيه: ماشي ياحبيبتي
ريتاج راحت لقت حور واقفه في المطبخ بتعيط
ريتاج: احنا قولنا اي نرضه بامر ربنا
حور: ونعم بالله يلا نطلع
ريتاج: يلا
طلعو وتكلمه ووافقه وفوزيه زغرطت
حياه في اوضتها: موافقه وبيزغرطو بر لا وحددو الموعد بعد اسبوع الحقني انا مش هتجوزه يعني مش هتجوزه وهي بتتكلم لقت ظل حد واقف بر قدام الاوضه 😯😯
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت تؤام محبوبتي)