روايات

رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل السابع 7 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل السابع 7 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت تؤام محبوبتي الجزء السابع

رواية عشقت تؤام محبوبتي البارت السابع

رواية عشقت تؤام محبوبتي الحلقة السابعة

ريتاج راحت لقت حور واقفه في المطبخ بتعيط
ريتاج: احنا قولنا اي نرضه بامر ربنا
حور: ونعم بالله يلا نطلع
ريتاج: يلا
طلعو وتكلمه ووافقه وفوزيه زغرطت
حياه في اوضتها: موافقه وبيزغرطو بر لا وحددو الموعد بعد اسبوع الحقني انا مش هتجوزه يعني مش هتجوزه وهي بتتكلم لقت ظل حد واقف بر قدام الاوضه فتحت الباب وطلعت بتبص لقت حور واقفه
حياه: انتي واقفه ليه كدا
حور: اي اللي انا سمعتو ده
حياه: وانتي مالك
حور: مال كيف انتي تختاري فهد للي انتي بتكلميه ومين ده اصلا
حياه: مالكيش فيه ومش هسيب فهد ابدا عشان انتي متخدهوش انا عارفه ان انتي بتحبيه وعايزه بس انا مش هخليكي تخدي
حور بصدمه: اي اللي انتي بتقوليه ده

 

 

حياه: اي انتي تحسبيني معرفش ولا اي ياثغننه انا عارفه من زمان انك عايزه بس مش هنولهالك برضو
حور: انتي شكلك اتجننتي اصلا ولازم تختاري حد منهم دلوقتي لم هطلع اقول لماما ولفهد
حياه: ان قولتي لحد منهم هقول ان انتي بتكدبي عشان عايزه تاخدي فهد مني وكمان عايزاني اسيب فهد وهتزعلي من اللي انا ممكن اعملو
حور بصدمه: اي اللي انتي بتقوليه ده كله دانا اختك
حياه: عند الحته دي ولا اعرفك ولا اعرف امي حتي اللي سمعتيه دلوقتي متحكهوش لنفسك حتي انتي سامعه
حور بصت لحياه بقرف وسابتها ومشت طلعت بر عند فهد واهله
فهد: بت انتي مش روحتي تجيبي عروستي فين
حور بحزن: ج.. ولسه مكملتش راحت حياه جت
حياه: انا اهو ياحبيبي وارحت قعدت جمبه والكل بيبصلها
فهد بصوت واطي: اي القمر ده بس
حياه: ده اقل حاجه وانت عارف
فهد: ههه حصل المهم سلملي علي ماما وبابا وريتاج وجاسر عيب
حياه: يالهوووي نسيت حاضر وراحت قامت سلمت عليهم
ورجعت تاني قعدت جمب فهد
فهد: ها رايك في المده اللي حددنها
حياه: مش قريب كدا
فهد: قريب فين ده فتره كبيره ولو بتتكلمي علي انك لسه مجهزتيش انا مش عايز حاجه غيرك لبسك وكل حاجه جاهزه مافضلش غيرك لو توافقي بكرا يبقا فوله
حياه: يالهوووي انت مستعجل ليه كدا اتلم
فهد: مستعجل عشان عايز حياتي جمبي
حياه: وحياتك عايزاك بس برضو بس لازم ناخد وقت
فهد: هو الوقت ده ومش هغير غير اني اقربه ده اسبوع كتير اصلا

 

 

حياه: ماما انتي موافقه علي المده دي
فوزيه: لو انتي موافقه انا هكون موافقه ياروحي المهم انتي
حياه: اممم تمام خلاص انا موافقه
فهد: ايو كدا زغرطي ياريتاج الف مبروك ياروحي
ريتاج: حاضر لولولولولوي
فهد: يلا نقرأ الفاتحه بقا
حور: اقراو الفاتحه انتو وانا هروح انزل اجيب حاجه واجي
فوزيه: هتجيبي اي ياروحي
حور: هجيب طلب ليا من تحت وشوي وهاجي عقبال متخلصو
فوزيه: طيب روحي
ريتاج: اجي معاكي
حور: لا خليكي انتي جمب اخوكي انا هنزل واجي بسرعه
ريتاج: طيب خدي جاسر قوم ياجاسر انزل معاها
جاسر: يلا ياحور
حور: خليك هنزل واجي بسرعه
جاسر: اخلصي يلا مدام ريتاج قالت حاجه تتسمع
حور؛: طيب يلا
حياه بصت لحور قبل متنزل
جاسر وهو ماشي مع حور
جاسر: هنروح فين بقاا
حور: معرفش بصراحه
جاسر: انتي هبله ابت هوا اي اللي مش عارفه
حور: عادي مش عارفه أنا حبيت انزل شوي وبس
جاسر: حور فيكي اي احكي
حور: مافيش حاجه
جاسر: احكي اخلصي
حور: احكي بس وعد بعد محكي محدش يعرف حاجه ولا تعمل حاجه

 

 

جاسر: ماشي وعد احكي
حور: سمعت حياه بتكلم واحد وبتقوله مش عايزه اتجوزه وعايزاك انت وكلام غريب
جاسر: طيب مقولتيش لفهد ليه والجماعه
حور: جيت احكيلهم قالتلي اقولهم دي كدابه وبتقول كدا عشان بتحب فهد وعايزه تاخدو مني وهتزعلني
جاسر: يابنت ال… طيب واحنا هنسكت
حور: معرفش هعمل اي هتشل
جاسر: طيب انا اللي هقوله وتوريني هتعمل اي
حور: انت وعدتني انك مش هتعمل حاجه ولا هتقول لحد خلينا ساكتين لحد منشوف هتعمل اي
جاسر: مينفعش
حور: عشان خاطري متعملش حاجه ولا تقول لحد
جاسر: حاضر بس لو حصل حاجه مش هسكتلها
حور: ماشي ويلا نروح عشان ميقلقوش علينا
جاسر: طيب يلا
حور روحت هي وجاسر وقعدو شوي وجاسر وفهد وريتاج ومحمد وهاله قامو استاذنه وروحو وحياه وحوي دخلو اوضتهم
حياه: اوع يكون حكيتي حاجه لجاسر هتندمي
حور وهي بتفرط البطانيه: محكتش حاجه أنا هنام
حياه: لم نشوف
حور: ماشي تصبحي على خير
حياه: وانتي من اهل الخير
بعد اسبوع يوم الفرح

 

 

حياه: النهارده الفرح هتسيبنا نتجوز
_اهدي بس لو تعرفي تجيلي وتسيبه الفرح تعالي
حياه: ماشي هعرف بس انت فينك دلوقتي
_تعاليلي في المكان اللي بنتقابل فيه
حياه: ماشي مسافه السكه واكون عندك ونسافر
_تمام بس لم تيجي نشوف الموضوع ده سلام ياروحي
حياه: سلام ياقلبي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت تؤام محبوبتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى