رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل السابع عشر 17 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت تؤام محبوبتي الجزء السابع عشر
رواية عشقت تؤام محبوبتي البارت السابع عشر
رواية عشقت تؤام محبوبتي الحلقة السابعة عشر
في مكان اخر مراد قاعد في شقه وتلفونه بيرن
مراد… الو
_مش انت مش بتحب حور وعايز تنتقم منها
مراد… اه
_اشطااا هننتقم انا وانت موافق
مراد… اه موافق
_اشطااا بص هنعمل اي……..
مراد… اشطااا بس خلي بالك من نفسك
_متخافش يلا سلام
مراد… سلام
عند فهد وحور
حور… بس انا تعبت وعايزه انام كفايه كدا
فهد… وانا كمان عشان عندي شغل بكرا ولازم اصحا بدري
محمد… تمام يلا كلنا كفايه ولا نطلع نرتاح ونام
الكل… يلا
حور وفهد طلعو اوضتهم
فهد وهو طالع من الحمام لاقي حور بتعمل المخدات وبتعدل السرير فضل واقف ساكت وباصصلها
حور هزت راسها.. واقف ليه كدا مش هتنام
فهد… اه هنام بقولك ابقا صحيني الساعه سته ونص عشان هروح الشركه بكرا بدري
حور… هتسيبني لوحدي
فهد.. لوحدك فين ما ماما هاله وماما فوزيه وريتاج هيكونو معاكي وانا احاول اخلص واجي بسرعه
حور.. ماشي بس متبقاش تتاخر
فهد… حاضر يلا ننام بقا
حور… يلا تصبح على جنه
فهد… تكوني جمبي فيها 😉
حور… نام طيب وبطل محن
فهد…. حور اتخمدي عيله فقر اصلا
حور…. ههههه؛ ونامه
الصبح فهد صحي بص في الساعه لاقها لسه سته راح فضل باصص علي منظر حور وهي نايمه وماسكه ايدو
فهد…. صباح الورد ياحوريتي وراح شايل شعرها من علي وشه وفضل راقد عمال يبص لملامحه وبيبص حس بيها بتصحا راح عامل نفسه نايم
حور صحت وفضلت تبص لملامح فهد
حور…. كان نفسي تكون بتحبها زي واكون مراتك بجد واشيل الفاصل اللي بينا ده ومكنتش احس بشعور وحش لم اقرب منك شعور ان انت مش ملكي انا والسبب في وجودك جمبي هو الغش بس وراحت حطت ايدها علي وشه وشعرو وشالت ايدها من ايدو وقامت دخلت الحمام
بعد ما حور دخلت الحمام فهد فتح عيونه
فهد بحزن… هتكوني مراتي وحبيبتي وكل حاجه وهكون ملكك انتي بس وانتي ملكي انا بس ومافيش اي حاجه هتكون فاصل بينا حس بيها وهي طالعه من الحمام عمل نفسه نايم تاني
حور طلعت لاقته لسه نايم قربت عندو
حور…. فهد فهد قوم الساعه 8قوم بسرعههه
فهد….الساعه كام
حور…. 8قوم بسرعه
فهد مسك التلفون بص فيه وراح باصص لحور برفع حاجب…. بدانا نكدب علي الصبح
حور….. هههههه مهو انت مش هتصحا بسرعه غير كدا
فهد…. ريتاج اللي علمتك الحركه دي صح
حور… انا اصلا اللي قولتلها علي الفكره دي وهي نفذتها ولم نجحت قولنا نعملها علطول 😂😂😂😂
فهد…. بتخططو وتخترعو من واري ماشي
حور…. ههههه قوم طيب وبعدين نشوف الخطط يلا عشان تاخد دش وتغير ونصلي انا وانت قبل متمشي
فهد بفرح…. حاضر حور جت تمشي راح مسك ايدها
حور…. في اي
فهد قام من علي السرير… في ان صباح الورد وراح بايسها من خدها وسابها ودخل الحمام
فهد دخل اخد دش وطلع لاقي حور لسه واقفه مكانها
فهد…. هههههه انتي لزقتي مكانك ولا اي
حور راحت مسكت المخده وضربته بيها
حور… انت اي اللي عملتو ده
فهد… اه عملت اي
حور… لا والله مش عارف عملت اي
فهد… قولي عملت اي انا كنت باخد دش ولسه طالع
حور… بوستني
فهد…. بوستك كيف
حور…. لا والله
فهد… خلاص بقا وفيها اي بوستك مراتي مش حرام ولا عيب
حور… بس انا وانت جوازه مش كامل يافهد
فهد بحزن… ليه
حور… انت لو كنت تعرف انك بتتجوزني انا في الوقت ده مكنتش اتجوزتني يعني كدا جواز غش وكمان انت لسه بتحب حياه مش بتحبني انا
فهد.. طيب تعالي نصلي الاول وبعدين اقولك حاجه
حور بحزن… ماشي يلا
ريتاج واقفه في المطبخ بتعمل اكل لوحدها
جاسر من ورها… اوع القمر لايدو تتلسع
ريتاج ازغفت فتلسعت
ريتاج…. اه
جاسر جري عليها مسك ايدها وراح غسلهالها وريتاج سرحانه فيه
جاسر… مش تاخدي بالك
ريتاج… خايف عليا
جاسر…. انتي هبله مخفش عليكي كيف
ريتاج… لم انت خايف عليا ليه قولت واحنا مسافرين ان احنا اخوات
جاسر… عشان محدش يقول عليكي نفص كلمه وانتي معايا عشان مكنتش هتحمل كلمه عليكي
ريتاج… ليه
جاسر…وانتي مالك
ريتاج… عبوشكلك ياض اوع وراحت شايله ايدها من ايدو
جاسر…. ههههههه هموت
ريتاج… موت
جاسر… اهون طيب
ريتاج سكتت… جاسر اطلع برررر
جاسر…. هههه خلاص اهدي طالع وراح طلع خطوتين وهي لفت وشها الجمب التاني راح رجع
جاسر جمب ودنها عشان كلمه بح وبطل
ريتاج بفرح… ها كمل بح اي
جاسر… ههههه عشان بحسبك عيله 😂😂😂
ريتاج ….. جاسررررر بررررررررر
فوزيه دخلت عليها وهي صوتها عالي
فوزيه…. في اي
جاسر… معرفش بقولها جعان خلصي الاكل لقيتها بتزعقلي
ريتاج…. جاسر امشي من وشي احسنلك عشان اخري جه
جاسر…. ههههه خلاص طالع سلام
فوزيه… في اي يابت
ريتاج.. مافيش حاجه تعالي كملي معايا عشان ايدي اتلسعت
فوزيه … حاضر يلا
عند فهد وحور
فهد.. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حور السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حور … حرم
فهد…. جمعنا ان شاء الله انا وانتي عند النبي
حور… امين يارب وراحو قامه شالو المصليات
حور… ها كنت هتقولي اي
فهد قرب منها عند ودنها… كنت هقولك ان أنا بحبك انتي بس مش حد غيرك وراح بايسها تاني وبصلها وهي ثبتت مكانها
فهد علي منظرها…. هههههه فيكي اي فوقي
حور… انت قولت اي دلوقتي
فهد…. ههههه مره تاني ابقا اقولك يلا ننزل عشان نفطر قبل ما امشي علي الشركه وراح مسك ايدها ونزلو
وهي واقفه بتسنط عليهم…. ماشي يافهد حسابكم كتر اوووي وهندمكم المره دي بس سيباكم تتهنو يومين قبل ما تموته
تحت
فهد… صباح الخير وراح قعد هو وحور
الكل… صباح النور عامله اي ياحور يابنتي
حور باصه لفهد وساكته
ريتاج …. حور حبيبتي مالك
حور برضو سرحانه في فهد وساكته
فهد هزها.. حور كلمي
حور… ها في اي
محمد… مالك
حور… ماليش
ريتاج… امال سرحانه في اي
حور… لا عادي يلا نفطر
فوزيه… يلا
حور بصوت واطي لفهد… سيب ايدي عشان اكل
فهد… لا هفضل ماسكها دايما ومش هسيبها ابدا ولو عايزه تيجي الشركه معايا هفضل ماسكها كمان لحد منيجي ونام
حور… فهد سيب ايدي خلينا ناكل
فهد… هاكلك بايدي عادي بس مش هسيبها كفايه شوي كدا هسيبك انتي وهي
حور… بطل شغل عيال وسيب ايدي
مالك بضحك…. حور متاكلي مالك بتتكلمو في اي انتي وفهد
حور… ها لا مافيش حاجه
مالك… هههه طيب متاكلي
فهد… وانت مالك متاكل انت وانت ساكت عيب تدخل معايا الكبار
مالك… برفع حاجب كبار مين ياعنيه اطفح ياض وانت ساكت
الكل… هههههههههه
حور… يلا بقا سيب ايدي
فهد… كلي بس من ايدي وانتي ساكته
ريتاج… اوعدنا يارب بكد وبتبص لجاسر
جاسر…هههههههه كلي وانتي ساكته طيب
خلصو اكل وفهد مشي والكل مشي علي شغله وكفضلش غير حور وريتاج وفوزيه وهاله وقعدين عملين يتكلمه ويهزرو
_حياه… لا مش هنفز الخطه النهارده
مراد… ليه بس
حياه…. سيبهم يومين يتمتعو بحياتهم قبل ما يموته
مراد… ماشي خلي بالك من نفسك طيب ياحبيبتي
حياه د…. حاضر سلام
حياه… خلاص هتودعيهم قريب ياحور وهخليهم بدل الضحك ده يتقلب عياط هههههههه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت تؤام محبوبتي)