رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل الثاني 2 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت تؤام محبوبتي الجزء الثاني
رواية عشقت تؤام محبوبتي البارت الثاني
رواية عشقت تؤام محبوبتي الحلقة الثانية
حور: اللي يشوفك في الشغل ميشوفكش قدامها والله 😂
جاسر: لازم ابقا في الشغل شديد وعصبي ومعاها
حور: كتكوت صح 😂😂😂😂
محمد: صح
جاسر: اتلمي اخصم منك ايام
حور: هههه استاذ محمد مش هيوافق والشركه بتاعتو مش بتاعتك 😛😂😂
جاسر: طيب غوري علي شغلك طيب وجهزي للاجتماع بتاع النهارده
حور: حاضر بعد اذنكم وسابتهم وراحت مكتبها
في الكافيه
فهد: صباح الورد ياروحي
حياه: صباح الفل يانو عيني
فهد: عامله اي نمتي كويس (محن استحملو 🤌🏻😂😂)
حياه: اه الحمدلله وانت
فهد: مدام حبيبتي نامت ورتاحت يبقا انا نمت ورتحت
حياه: حياتي انت
فهد: يسلملي حياتك يلا نفطر عشان نروح الشركه
حياه: يلا ياحياتي
ريتاج: بت بت يلا نطلع نحضر المحاضره
ملك: خلينا قاعدين شوي
ريتاج: خالد لو جه واحنا هنا وقال حاجه هيحصل مشكله اخوي هيجي النهارده يعني ممكن ييجي في اي وقت
ملك: خالد ابن عمي مش هيعمل حاجه بس اسكتي انتي ده بيحبك والله
ريتاج: وانا مش بحبه متعصبنيش ويلا نطلع
ملك: خلاص اهدي تعالي نقعد في الكافتري شوي لسه المحاضره فاضل ساعه الا ربع
ريتاج: يلا
محمد: حور ياحور
حور: نعم يااستاذ محمد
محمد: فهد جه
حور: لسه
محمد بعصبيه: طيب رني عليه خليه يجي هو وهي عشان الاجتماع ربع ساعه وهيبدا
حور: مش هينفع ارن عليه
جاسر دخل وهم بيتكلمو
جاسر: في اي
حور بصوت واطي: رن علي استاذ فهد خلي يجي عشان متعصب
جاسر: طيب اروح ارن عليه انا وسابهم وطلع
حور: اهد بقا عشان الضغط
محمد: انا مش عارف اختك دي مش طالعه زيك وبتحب الشغل ليه والنيله التاني بعد مكان بيحب الشغل بقا مش بيحبه
حور: زي بعضو اهد انت بس
محمد: روحي شوفي جاسر عمل اي طيب
حور: حاضر
جاسر: فينك يازفت
فهد: اتكلم عدل في اي
جاسر: الاجتماع ياستاذ ولا عايز الوفد لم يجي يستنا حضرتك لم تخلص تصرمحها بر
فهد: جاسر اتكلم عدل قولتلك وجي
جاسر: لم نشوف سلام
حور: ها كلمته
جاسر بعصبيه: الاستاذ بيكلمني عادي ببرود كانه مافيش حاجه
حور: اهد طيب
جاسر: خلصتي تجهيز للاجتماع
حور: اه
جاسر: تمام انتي طبعا عارفه كل حاجه لانك كنتي في اوقات بتشرفي مع فهد صح
حور: اه ليه
جاسر: عشان لو الاستاذ اخر تحاولي تتكلمي وتاخدي مكانه عقبال ميجي
حور: ان شاء الله هيجي انا بخاف اقف قدام خيالي اقف قدام الوفد واتكلم ودي صفقه مهم جدا
جاسر: حور حاولي خوفك ده تشيلي في الوقت الصعب
حور: حاضر هحاول المهم يلا روح شوف الوفد قرب يوصل ولا لسه
جاسر: تمام
حور: ربنا يسترها يارب ويرجعك ياستاذ فهد بسرعه
حياه: في اي
فهد: في اجتماع مهم بعد ربع ساعه يلا بسرعه عشان نلحقه
حياه: طيب يلا
جاسر: حور فهد لسه مجاش والوفد جو يلا جهزي نفسك تدخلي تقفي مكانه عقبال ميجي عشان ننقز الموضوع
حور: خايفه احسن مغلط في حاجه وضيع الدنيا
جاسر: انا وعمي وفهد وثقين فيكي وعارفين ان انتي قدها يلا اثبتي ثقتنا واوع تضيعيها يلا
حور: ربنا يسترها يارب يلا وراحت داخله مع جاسر الاجتماع
محمد بص ل جاسر يرحلو
جاسر: ايو
محمد: هو لسه مجاش
جاسر: آه لسه
محمد: تمام حور شاطرها وانا واثق فيها وراح بص لحور وغمض عينو انها متخافش وطمنها
حور خدت نفس كبير وبدات تتكلم وتشرح للوفد عن الادويه وفوائدها وٌبًدٍآتٌ تٌشُرحً
فهد جه بعد ما حور بدات تشرح ودخل عليهم اوضه الاجتماع
جاسر اول ما فهد جه قام جري عليه والكل بص وحور بطلت كلام
جاسر: اقعد وحور هتكمل
فهد بص لحور حور شاورت ليه انه يقرب نحيتها راح فهد عندها
فهد: اي
حور: تعال كمل مكاني انا متوتر خايفه
فهد: صحبتي مش تخاف ابت يلا كملي
حور: طيب عشان خاطري اقف كمل معايا طيب
فهد: طيب وراح بص لجاسر انه هيكمل معاها وبدا فهد وحور يكملو شرح
ريتاج: ملك يلا نروح بقا
ملك: لسه فاضل تلت ساعه
ريتاج:مش عارفه قلقانه حاسه ان حاجه هتحصل يلا
ملك: طيب خلينا حتي عشر دقايق ونطلع
ريتاج بنفس: طيب يلا
صوت من ورها ريتاج: وانا اقول الكافيه منور ليه طلع عشان النور فيه
ريتاج خدت نفس طويل ولفت وشها بعيد عنو
ملك: خالد اخبارك
خالد: كويس انتي عامله اي انتي القلب وبيبص علي ريتاج
ملك: كويسين اهو
خالد: هي مش بتتكلم وترد عليا ليه
ملك: ريتاج كلمي خالد
ريتاج: لفت وشها نحيته
فهد وحور: وبكدا يبقا خلصنا
الكل سقف ليهم
_ممتاذ موافقين علي الصفقه
محمد: تمام مستر ايهاب بكرا نيجي ونمضي علي الاتفاقات
ايهاب: تمام بعد اذنكم
بعد ما الكل مشي
محمد: حور بجد كنتي كويسه جدا وخساره انك تبقا سكرتيره بس
فهد بضحك: بس بس انا اصلا السبب في كدا عشان انا اللي جيت كملت وانقذتكم
حور: لا والله انا اللي ليه الفضل اسكت
فهد: خلاص ياصحبي عيب
حور: صح افتكرت ريتاج رنت وقالت ان العميد عايزك
فهد: يالهووي نسيت طيب انا هروح
جاسر: متخليك انت وانا اروح
فهد: لع 😉
جاسر: اترزع بقا
فهد: تدفع كام
جاسر: ولا ربع جنيه اخلص واه صح حياه عايزاك
فهد: حياه عندها شغل دلوقتي ولسه شوي وتخلص
جاسر: طيب اقعد استناها وانا اروح
فهد: لع اروح انا
جاسر: انا اللي اروح
محمد: دانتو صداع انا ماشي وشوفه مين هيروح
حور: بصو انتو عيال والله وسابتهم ومشت
فهد وجاسر بصه لبعض
ريتاج بصت لخالد وقامت وسابته وماشيه راح خالد مسكها من ايدها
خالد: علي فين بس ياموزه
ريتاج: وانت مالك وسيب ايدي عشان هتزعل جامد من المسكه دي
خالد: انا مش بزعل علي فين بس لسه هنتكلم
صوت من ورهم: رايحه تجبلك عزرائيل يجي ياخد روحك ياروح امك وراح ضاربه
ريتاج: يالهووووي 😯
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت تؤام محبوبتي)