رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل الثالث 3 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت تؤام محبوبتي الجزء الثالث
رواية عشقت تؤام محبوبتي البارت الثالث
رواية عشقت تؤام محبوبتي الحلقة الثالثة
ريتاج بصت لخالد وقامت وسابته وماشيه راح خالد مسكها من ايدها
خالد: علي فين بس ياموزه
ريتاج: وانت مالك وسيب ايدي عشان هتزعل جامد من المسكه دي
خالد: انا مش بزعل علي فين بس لسه هنتكلم
صوت من ورهم: رايحه تجبلك عزرائيل يجي ياخد روحك ياروح امك وراح ضاربه
ريتاج: يالهووووي جاسر
جاسر: بتمسك ايدها ليه ياروح امك انا اقطع ايدك اللي مسكتها بيها دي وقرب عشان يمسكه يضربه ريتاج جرت عليه
ريتاج: خلاص والنبي اهد وعشان خاطري جاسر بصلها وريتاج شدت ايدو وطلعو بر الكافيه
جاسر بعصبيه: بيمسك ايدك ليه
ريتاج: اهد طيب ونتكلم
جاسر: هوا انا اتجننت عشان اهدا مانا هادي اهو اتكلمي
ريتاج: بص هو شاب معانا في الدفعه بيكون ابن عم ملك صحبتي ومسك ايدي عشان كنا بنهزر عادي
جاسر بعصبيه اكتر: بتهزري مع مين ياروح امك
ريتاج: جاسر اتلم بقا واهد
جاسر: حاضر هدا خالص ياست ريتاج وانتي اتكلمي وهزري مع الشباب عادي وانا ماليش دعوه عايزه كدا
ريتاج بزعل: اكيد لع وبوعدك اني مقربش في اي مكان هو فيه بس يلا نروح
جاسر: لم نشوف اترزعي هنا لحد مروح اشوف العميد واجي
ريتاج بحزن: حاضر
جاسر سابها ومشي خطوتين وراح اتلفت بص عليها
جاسر: تعالي غوري معايا لحد مخلص ومسك ايدها وشدها وراحو عند العميد
جاسر: سلام عليكم
العميد: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
جاسر: في اي كنت عايز فهد
العميد: هو فين طيب ياجاسر بيه
جاسر: انا جي مكانه
العميد: تمام كنت عايزه هو والانسه حور يدرسه هنا لانهم ممتازين
جاسر: تمام بس هم احتمال ميوافقوش عشان مش فاضين الفتره دي
العميد: اتكلم معا وابقا رد انت او اي حد منكم عليا وانا هكون مبسوط جدا لو وافقه
جاسر: تمام بعد اذنك
العميد: اتفضل
جاسر قام هو وريتاج ووصلو لحد الباب ولسه هيطلعو جاسر وقف ورجع تاني
ريتاج: في اي
جاسر: استني بقولك في ولد هنا اسمو خالد المصري
العميد: اه ماله وريتاج واقفه خايفه
جاسر: عايزه يظبط السنادي
العميد: بس احمد المصري
جاسر: لو حصل حاجه انا معاك وحاجه تاني
العميد: ماشي اي تاني
جاسر: احتمال لو فهد وحور وافقه اجي ادرس معاهم وبص علي ريتاج
العميد: ياريت انا كنت محتاجك برضو بس خفت ترفض عشان انت بتسافر كتير
جاسر: لا عادي يلا سلام وطلع هو وريتاج
ريتاج: انت هتيجي بجد
جاسر بصلها بنص عينه : اه ليه
ريتاج بتوتر: لا عادي يلا نروح
جاسر: يلا وراح ركبه العربيه
في مكتب حور قاعدها هي وفهد بيتكلمه ويهزرو
حور: شوفت تلميذتك عملت اي النهارده وشرفتك
فهد: شرفتني اوووي بس انا السبب يعني الفضل يرجع ليا انا
حور: ليه بقا
فهد: عشان انا السبب واللي علمتك
حور: انت اه علمتني بس بيرجع لتركيزي وذكائي
فهد: ذكاء واضح ياختي اتنيلي
حياه سمعت صوتهم وهم بيهزرو وهي معديه من قدام المكتب راحت فتحت الباب من غير متخبط
فهد: حبيبتي خلصتي
حياه: قاعدين ليه كدا وبتهزرو علي اي
حور: بنهزر عادي علي اني كسبت الصفقه النهارده
فهد: اه بركيلها بسببها الوفد وافق علي الصفقه الادويه
حياه بقرف: الف مبروك فهد عايزاك
فهد: حاضر يالا ياروحي واحت حياه مسكت ايدو وشدته وطلعت هي وهو من المكتب
حور بزعل: ربنا يسعددكم يارب
فهد: ها في اي ياروحي
حياه: مافيش حاجه
فهد غمزلها: بتغيري عليا ولا اي 😉😉
حياه: مالكش فيه اسكت خالص
فهد: ههههه خلاص طيب فكي التكشيره دي
حياه: متهزرش مع حد تاني انت سامع
فهد: بس دي حور اختك تؤامك
حياه: حتي لو مين متهزرش مع حد
فهد: هههههه خلاص ماشي بس فكي كدا وحشتيني
حياه بكسوف: وانت كمان
فهد: يالهووي هو قلبي لسه بيتكسف
حياه: اتلم بقا احنا في الشركه مش ناقصين باباك يشوفنه المره التانيه دي ويبهدلنا
فهد: حاضر بس بقولك هنسهر النهارده سوء
حياه: اشطااا
فهد: اشطااا يلا علي شغلك وانا اروح اشوف اللي ورايه عشان نلحق نخلص بدري ونسهر
حياه: ماشي ياقلبي روح
بليل
حور قاعدها علي السرير وماسكه الفون وقاعدها تكتب رواياتها وبتبص لقت رساله جتلها راحت سابت الروايه وفتحت الرساله
_عامله اي
حور: الحمدلله بخير مين
_انا مراد اللي كنت في الاجتماع النهارده معاكم تبع مستر ايهاب
حور: اه اهلا بحضرتك في حاجه
مراد: لا مافيش بس حبيت اقولك كنتي ممتازه النهارده في الاجتماع اول مره اعرف ان في حد ممتاز كدا في الشركه
حور: لا هنا في الشركه كله ممتاز بس عشان حضرتك مجربتش الشغل معاهم
مراد: بس عجبتيني النهارده
حور: شكرا لحضرتك
مراد: مافيش شكر بينا خلاص صح انتي مرتبطه
حور بستغراب: ليه السوال ده
مراد: عادي اصلا انتي مزه بصراحه
حور: اي الكلام ده ياستاذ وراحت طالعه من الشات
وبتبص لقت ريتاج بترن عليها
حور: الناس اللي اديلها يجي يومين مش بتسال
ريتاج؛: معلش ياحبيبتي غصب عني والله الامتحانات والكليه
حور: ربنا معاكي يارب
ريتاج: يارب بس قوليلي كنتي فاتحه دلوقتي وقفلتي ليه كنت لسه هبعتلك
حور: في واحد اسمو مراد زفت كان فيه الاجتماع النهارده وقال اي بيسالني مرتبطه واي مززه وعمال يتكلم بطريقه مش عجباني
ريتاج: طيب قولي لفهد او لجاسر
حور: مينفعش دي صفقه مهم وهم ممكن يعملو مشكله ونخسر الصفقه
ريتاج: طيب حاولي تتجنبيه
حور: هحاول قوليلي انتي وجاسر عاملين اي
ريتاج: زفت تعالي احيكلك حصل اي النهارده…………… ده كله اللي حصل لحد دلوقتي
حور: يخربيتك وبتخلي خالد ده يمسك ايدك قدامه
ريتاج: هو مسكها غصب ولسه كنت بحوشها لقيتو قدامي واه صح انتي وهو وفهد هدرسه هنا فين الجامعه
حور: والشركه
ريتاج: معرفش بس كان بيقول هيقولكم وتعملو اجتماع وتتناقشه فيه انتي وهو وفهد وبابا وتشوفه هتعملو اي
حور: تمام واتظبطي كدا بقا مش ناقصين ده عصبي اووي وبالاخص لو الحاجه تتعلق بيكي
ريتاج: ربنا يسترها اروح اشوف ماما بتنادم
حور: ماشي وانا اشوف فوفه بتعمل اي جعانه سلام
ريتاج: سلام يامفجوعه
تاني يوم في الشركه جاسر طلب منهم يتجمعو في مكتبه
اول متجمعو
حور: في اي
فهد: عايز اي يازفت علي الصبح
جاسر: محكتليش ليه علي اللي مراد عملو
فهد بعصبيه: مراد عمل اي
حور: وانت اي عرفك
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت تؤام محبوبتي)