رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل التاسع 9 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت تؤام محبوبتي الجزء التاسع
رواية عشقت تؤام محبوبتي البارت التاسع
رواية عشقت تؤام محبوبتي الحلقة التاسعة
فهد: الف الف مبروك ياقلبي خلاص بقيتي معايا
حياه…..
فهد: مش بتردي ليه مالك
_ها لا مافيش حاجه
فهد: اممم طيب ادخلي الحمام غيري وتعالي
_حاضر
دخلت خلعت الفستان ولبست بجامه وغسلت وشها من الميكب وطلعت بر لقت فهد واقف مغير البدله وواقف باصص نحيت الشباك
_فهد
فهد: بص 😮حياه ياروحي اي بجامه الاطفال اللي انتي لابسه دي
حياه: وانت مالك انا بحب البجامات اللي زي دي
فهد بضحك: متجوز طفله ياربي 😂😂😂
حياه بزعل: انا مش طفله متقوليش طفله تاني
فهد: مهو واضح انك مش طفله يلا تعالي البسي حاجه طويله عشان نصلي
حياه: حاضر
ريتاج بصوت عالي: طنط فوزيه حور مش لاقيها
فوزيه: كيف ده يابنتي دوري حلو
ريتاج بصوت عالي: يافهد يافهد الحقنا
جاسر: حط ايدو علي بوقها
جاسر: يابت اتلمي هو عريس دلوقتي
فهد خلص صلاه وطلع يجري علي بر يشوف في اي وحياه معا
فهد: في اي ياريتاج
ريتاج: حور مش لاقيها حتي الفون بتاعها مقفول ومشوفتهاش النهارده خالص
حياه طلعت وره فهد وبعياط: فهد حور اختي فين دور عليها
فوزيه بصدمه: حياه
فهد: في اي ياماما فوزيه
فوزيه: حياه فين ياحور وجيتي ايمتا
فهد بستغراب: جت ايمتا كيف هي مراتي اللي لسه عملين الفرح ليا انا وهي
فوزيه: لا انت اتجوزت دلوقتي حور مش حياه
حياه: انتي بتقولي اي انا وهو لسه متجوزين دلوقتي
فهد: اه انتي بتقولي اي ياماما
جاسر: كلام طنط فوزيه صح انت اتجوزت حور مش حياه
فهد: انت اتجننت ولا اي انا اتجوزت حياه وهي موجوده معايا اهيَ
فوزيه: حياه هربت وحور خدت مكانها عشان الناس متتكلمش واتجوزته من شوي
فهد: كيف ده طيب مدام بتقوله كدا ماشي حور راحت فين دلوقتي واي جاب حياه غرفه النوم مش المفروض تبقا حور هي اللي معايا
جاسر: مهو ده اللي عايزين نعرفه حور فين ياحياه
حياه بعياط وراحت جرت وقفت جمب فهد ومسكته من درعوه: وانا اي عرفني انا كنت مع جوزي فوق بنصلي حتي اساله
فهد: حياه كلامها صح هي كانت بتصلي ومعايا فوق ومن ساعه مجت بفستان الفرح وهي معايا
فوزيه بعياط: مستحيل حور فضلت معاك لحد ما جيته طلعين فوق
محمد بصوت عالي: احنا هنفضل وقفين نقول حياه اللي موجوده ولا حور يلا ندور نشوف حور فين
جاسر: عمي عندو حق انا هروح ادور عليها انا وفهد يمكن الاقيها
ريتاج: وانا كمان هروح اشوفها في الاماكن اللي بتكون فيها
حياه: فهد متسبنيش خليك معايا انا خايفه ومثلت ان اغمي عليها
فهد: بصوت عالي حياه حياه فوقي
جاسر: سيبها وطنط فوزيه وطنط هاله وعمو معاها يلا احنا
فهد جه يسيبها لاقها ماسكه ايدو
فهد: روح انت انا مش هسيب حياه وشالها وطلع بيها علي فوق
جاسر: خليك جمبها مهي دي اللي شبهك وزيك وسابه ومشي
فوزيه قعدت علي الكرسي تعيط
فوزيه: هتولي حور بنتي ارجوكم جبولي بنتي
هاله: هتيجي ياحبيبتي اهدي بس حور كويسه وان شالله مش هيحصل ليها حاجه وهتيجي بالسلامه
محمد: متخافيش حور زي ريتاج بنتي وربنا يعلم وانا هجبهالك حتي لو في اخر الدنيا اهدي بس ودعيلها وانا هروح اعمل حاجه واجي
فوزيه: يارب يابنتي ترجعيلي بالسلامه
جاسر وريتاج: عملين يدور علي حور لحد الصبح
في الصبح جاسر وريتاج رجع علي البيت
فوزيه: اول ما شافتهم جرت عليهم
فوزيه: ها فين حور يعني مجتش معاكم
ريتاج بحزن: مش لاقينها
فوزيه خبطت علي قلبها: بنتي هتولي بنتي
فهد نزل علي صوت فوزيه وعياطها
فهد: ها لقيتو حور
جاسر بصلو وسكت
فهد: في اي مترد
ريتاج: ملقنهاش يافهد
جاسر: بتسال ليه اصلا
فهد: انت بتقول اي
جاسر: اه بتسال ليه فهد عارف حور كانت بتحبك اووي وكنت دايما بحاول انا وريتاج نخليها تنساك بس مكناش عرفين ودايما كانت بتقف جمبك وبتنقزك من كل حاجه وعلي فكره حياه مش بتحبك بتحب فلوسك بس وبتحب حد غيرك وانا متاكد ان هي السبب في اختفاء حور
فهد: انت بتقول اي
جاسر: اه حور سمعت حياه وهي بتكلم واحد فينا اليوم اللي كنا عندهم بنطلب ايدها وسمعتها وهي بتكلمه وبتقولو انها مش عايزك وعايزه هو ولم حياه عرفت انها سمعتها هددتها ان لو قالت لحد هتموتها وتتبال عليها انها بتقول كدا عشان عايز تاخدك حور مستحملتش انها تسكت راحت اتحججت انها هتزل تجيب حاجه وانا نزلت معاها وحكتلي
فوزيه: انا لازم اعرف منها بنتي فين وطلعت تجري علي اوضه حياه والكل طلع يجري ورها فوزيه دخلت الاوضه وحياه كانت راقد علي السرير وبتشرب ميه فوزيه رمت الميه من ايدها
فوزيه: حياه انطقي حور فين بسرعه ولا مش عارفه اي ممكن يحصلك
حياه بعياط: وانا اي عرفني هي فين
فوزيه: بطلي تمثيل انا امك وعرفاكي كويس اكتر من اي حد وانا بايدي الاتنين دول اللي ربيتك فين حور انطقي
حياه: قامت تجري وقفت ورها فهد وبعياط: وحياتك يافهد معرف مكانها ابعدهم عني
فوزيه: اخر كلام يعني متعرفيش حور فين
حياه: اه معرفش
فوزيه: تمام يبقا انا اجيبه وهو يخليكي تنطقي حور فين
فهد: هتيجي مين
فوزيه: اسال اللي واقف معاها وبتقول انها مراتك انا قصدي علي مين وبصت لحياه
فهد والكل بصه لحياه
فهد: مين اللي هيجي
حياه بصدمه: مالك
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت تؤام محبوبتي)