رواية عشقت المالك الفصل الثامن عشر 18 بقلم شهد علي
رواية عشقت المالك البارت الثامن عشر
رواية عشقت المالك الجزء الثامن عشر
رواية عشقت المالك الحلقة الثامنة عشر
كانت قاعدة جنبة وهي شيلاها ٣ سنين كاملين وهو في غيبوبة هو بيكر*ها بجد مبقاش عايزها
عشق غمضت عينيها و
Flash Back
من ٣سنين
عشق بصريخ/قوم يا مالك أنا بحبك متسيبنيش قوم قوم لاء يا مالك
البوليس وصل والاسعاف خدت مالك علي المستشفي
عشق كانت شايلة بنتها وبتعيط ومالك في العمليات وبعد ساعتين كاملين خرج الدكتور
عشق/مالك كويس صح
الدكتور/الحمدلله قدرنا نخرج الرصاصة بس
عشق/بس أية
الدكتور/الرصاصة جت جنب القلب ودة عمل مضاعفات والمريض دخل في غيبوبة ويا عالم هيفوق أمتي وسابها ومشي
Back
عشق بدموع/قوم أنت وحشتني قوي وكمان غرام بتحبك شوف حتي أول ما نطقت مندهتش غير عليك فوق يا مالك ونامت جنبة
تاني يوم عشق قامت دخلت الحمام وسابت غرام جنب مالك
غرام صحيت وبقت تحط ايديها الصغيرة علي وش مالك
غرام/بابا بيبي (حبيبي)
وحاولت تقوم من جنبة وقعدت علي بطنة وبقت تشد شعرة
غرام/بيبي
مالك بدأ يفتح عينية
غرام/بابا بيبي
مالك بص للبنت الصغيرة كانت ملامحها جميلة وفيها شبة منها
عشق خرجت وهي بتمسح وشها/أية يا غرام أنت مبتحبيش غير بابا بس وشالت الفوطة واتصدمت انى فايق وبيبصلها
غرام نامت علي مالك/بيبي
مالك بضحك/وأنت حبيبتي وحضنها قوي
عشق دموعها نزلوا وقربت منة ولسة هتلمسة رفع صباعة بمعني اياكي
عشق/مالك أسمعني
مالك/أسمع أية أنك كنت بتديني مخد*رات ولا أنك كنت عايزة تنزلي الملاك دية ولا اية ولا اية يا عشق
عشق بدموع/مالك أنت بتو*جعني بكلامك
مالك/وأنت وج*عتيني بافعالك
عشق بقت تبكي ورأسها في الارض
غرام/ما ما وبعدت عن مالك
مالك ادايق أن بنتة بعدت عنة/غرام
عشق بعدت عن غرام وغرام فضلت علي السرير جنب مالك
مالك بص لعشق ولمحها لابسة السلسلة وافتكر
من ٣سنين
مالك ابتسم ومسك السلسلتين وعطي عشق حرف M
وهو خد حرفها E ولبسة
مالك/يوم ما هتلبسيها هعرف انك بدات تحبيني وتسامحيني
مالك فاق من تفكيرة ومسك غرام وحاول يقف وقرب من عشق وقال/لبستيها لية
عشق/هي أية
مالك/السلسلة
عشق بحب/عشان بحبك🖤
مالك/سكت
غرام/ننه
مالك استغرب/بتقول أية
عشق/هي عايزة تنام
غرام/اممم
مالك خد غرام وراح عند السرير وناموا
غرام/ما ما ننه
مالك/هي عايزة أية
عشق بتوتر/هي
غرام/ما ما ننه
مالك حاول يفهم وقال/ماما تنام
غرام/امممم
مالك خد نفس وساب لعشق مساحة فاضية
عشق بقت تقرب من مالك وهو بيلاعب غرام
عشق كانت بتبصلة بحب وبدأت تد*وخ وفجأة وقعت علي الأرض
مالك بخوف/عشق وقام بسرعة وحاول يفوقها وندة للدكتور
الدكتور كشف علي مالك والدكتورة كانت بتكشف علي عشق
الدكتور/حضرتك بخير يا استاذ مالك
مالك شال غرام وراح ناحية الدكتورة/مالها يا دكتورة
الدكتورة/متقلقش دية مش اول مرة يحصل كدة لمدام عشق بس كدة غلط
مالك/عشق مالها
الدكتورة/نسبة السكر في جسمها قليلة ومناعتها ضعيفة بسبب قلة الاكل
الدكتور قرب من مالك وقال/أنت زي ابني وهي باين عليها بتحبك ومكنتش بتسيبك ابدا كانت ديما جنبك وبشوفها بتعيط عليك سامحها لو اذ*تك يا أبني هي كويسة وسابة وخرج هو والدكتورة
مالك قرب من عشق وهو شايل غرام
غرام/ما ما ننه
مالك ضحك وقال/أنت مش حافظة غيرهم
غرام حضنتة/بيبي
مالك/وأنت حبيبتي يا غرامي
مالك قعد جنب عشق ونام وغرام في حضنة
تاني يوم
عشق بتفتح عينيها لقيت غرام جنبها ومالك واقف بيقفل قميصة
عشق بتوتر/مالك أنا
مالك/متتكلميش يا عشق
عشق قربت منة وحضنتة من ضهرة/أنا بحبك يا مالك سامحني
مالك بعدها وخرج من الاوضة وعشق بقت تعيط
عدي وقت وعشق لمت كل حاجة في الاوضة وخرجت من المستشفي وروحت البيت ولقيت عمها
عمها/مالك فوق يا عشق اطلعيلة
عشق سابت الشنط وطلعت وهي شايلة غرام ودخلت
مالك ببرود/أية اللي جابك تاني ها
عشق حطت غرام علي السرير وجت قدام مالك/سامحني
مالك/لاء
عشق/يعني مش هتسامحني
مالك/اة
عشق فتحت البلكونة وطلعت علي السور وبزعيق/لو مقولتليش بحبك ومسامحك أنا همو*ت النهاردة يا مالك
مالك بخوف/طب أنزلي يا مجنو*نة وبنتك
عشق/مالك
مالك/أنزلي
عشق كانت هتقع مالك لحقها وشدها لية وقعت علية
عشق مغمضة عينيها ودموعها نازلة
مالك مسح دموعها وقال/بحبك ♥️ يا عشقي
عشق فتحت عينيها ومالك قعدها وقعد
عشق/بجد
مالك/عمري ما قدرت أزعل منك يا عشقي
عشق حضنتة بقوة/بعشقك يا مالك
غرام وهي قاعدة علي السرير/بيبي
مالك ضحك وقال/هي لية مبتقولش بابا وبتقولي حبيبي
عشق/عشان أنا علطول كنت بقولك حبيبي فهي بقت تقولك كدة
مالك شال عشق وراح حطها علي السرير وأخذ غرام وعشق في حضنة/بحبكم
عشق/وأنا عشقت المالك
مالك ضحك وغرام حضنت مالك وقالت/بيبي
و تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت المالك)