روايات

رواية عشقت ابنتي الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

رواية عشقت ابنتي الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

رواية عشقت ابنتي الجزء السابع

رواية عشقت ابنتي البارت السابع

رواية عشقت ابنتي الحلقة السابعة

رهف كانت قاعده تحت بحزن وأرسلان طلع مع فيفي مع ضحكاتها السا*يعه

اول مادخل الاوضه قفل الباب وزقها رماها علي السرير = انتي تعملي اللي هقولك عليه دلوقتي

فيفي وهي بتقوم: عارفه يابيبي.. عندي خبره

ارسلان بقرف : لا يازفته مش اللي في بالك.. انتي هتقلعي الجاكت اللي عليكي ده وهتبوظي الميكب اللي غلي وشك ده وتنعكشي شعرك شويه وتنزلي بعد ساعتين وخدتي بالك ان تنزلي بمياعه.. فاهمه

فيفي باستغراب: وانت جايبني هنا ليه.. وانا مش هعمل حاجه من اللي قولتلي عليها

ارسلان اتعصب ومسكها من فكها: هتعملي ورجلك فوق رقبتك ولا عايزه ابوكي يموت وزقها بقرف = يلا

وعدي الساعتين وفيفي عملت االي قالها عليه وبالفعل نزلت ورهف كانت تحت قعده سرحانه بس قاطعها فيفي وهي نازله بمياعه ومشيت ونزل وراها ارسلان

 واتجهه ناحيه المطبخ =انتي لسه صاحيه

رهف باستغراب : انا ممكن اسألك سؤال علي العك ده

ارسلان : اولا ده مش عك.. ثانيا اسألي

رهف : انت ربتني 8 سنين والنهارده قولتيلي اني مراتك وجبتني البيت ده ونضفته وجبت البت دي ليه ليه بتعمل كدا

ارسلان : والله اسألي نفسك.. مراتي مش مكفياني اكيد هتسلي مع اي بنت.. صح ولا اي.. ممكن تكفيني عادي وانا مش هجيب بنات تاني وبدأ يقرب منها وعلي وشه نظرات الشهوه رهف زقته وضربته بالقلم وراحت الاوضه تعيط

ارسلان طلع اوضه ضلمة وقفل الباب ومسك الحزام وقلع الجاكت وفضل يضرب نفسه وهو بيتوجع= انا اسف اسف ياقلبي اسف مكنش لازم اعمل كدا بس مقدميش حل غير اني اعمل كدا عشان اخليكي تعترفي انك بتحبيني مش هقدر اشوفك وانتي بتعامليني كدا ومش هقدر اشوفك وانتي قلبك بيتقطع مش هقدر صدقيني انا عارف انك بتحبيني بس ارجوكي خلصي الفتره دي اللي صعبه علينا كلنا 💔😥

ارسلان فضل يضرب نفسه حوالي 4 ساعات

 (هذا الحب ياسيدي عندما يتألم القلب فالجسم لا يشعر بألمه💔)

ارسلان راح علي اوضته ونام ورهف كانت في اوضتها كل الوقت ده منامتش كانت بتفكر هو ليه بيعمل فيها كدة كان في صراع بين قلبها وعقلها كانت بتحاول تسيطر علي نومها ولكنه غلبها

(ونامو منكسرين القلب 💔)

وجه الصباح الجديد💫💫

رهف قامت وحطت الاكل علي السفره وهو بدا يأكل ببرود وقال = انهارده جيجي جايه وخلي بالك كل يوم هيبقي كدا وهتسهري لو احتاجنا حاجه

رهف صمتت

ارسلان : مفهوووم

رهف : مفهوم

ارسلان خلص فطار ومشي ورهف حقيقي كانت بتموت من جواها وبرضو مش

 عايزه تعترف انها بتحبه ويظل عقلها يهزم قلبها في كل صراع وقالت في نفسها انها لو مشيت حقيقي مش هتعرف تروح في مكان وهي معهاش فلوس اصلا احسنلها تقعد مع الزفت ده وتمشي لما تيجي فرصه كويسه

 (هل ستاتي هذه الفرصه ام لا 😥)

وجه المساء وبالفعل ارسلات دخل البيت معاه جيجي بس المرادي شايلها بين ايديه وطلع الاوضه ورماها بقرف وقالها تعمل اي زي ماعملت فيفي بالظبط بس دي اتقنت الدور كأنه فوق الحقيقه وهو نزل وراها وراح عند رهف = يلا ادخلي نامي

رهف بقرف : هو كل يوم كدا

ارسلان : اه لو مش عاجبك قولي.. ممكن اخدت حقي من مراتي عادي

رهف بعياط : وانت فاكر انك كدا مش بتاخد حقك

ارسلام ببرود : لا ابدا.

رهف : انت بجد مقرف وحقير ومتستاهلش ضفر مني انا بكرهك وجريت علي الاوضه وقفلت الباب وفضلت. تعيط بانهيار ونامت

وارسلان راح نفس الاوضه الضلمه وفضل يضرب في نفسه بس المرادي اكتر لان خلاها تعيط 💔💔

وجه يوم جديد يحمل اخبار لم تكن بالحسبان💔

ارسلان نزل وملقاش رهف استغرب هي راحت فين وهي بتعمل الاكل كل يوم وراح علي الاوضه بتاعتها

لاقاها………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت ابنتي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى