روايات

رواية عشقت ابنتي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا ثروت

رواية عشقت ابنتي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا ثروت

رواية عشقت ابنتي الجزء الخامس

رواية عشقت ابنتي البارت الخامس

رواية عشقت ابنتي الحلقة الخامسة

ارسلان ضرب رهف بالقلم وكان اقوي قلم حقيقي
رهف : ليييه.. ليه انا عملتلك اي
ارسلان بعصبيه حاجه ومشكور ايديها : أياكي تفكري انك تبعدي عني مفهووووم
رهف فكت ايديه بقوه وزقته وقالت بصوت عالي: وانت. وانت لما اتجوزت مفكرتش بيا ليه.. هااا مفكرتش ليه
ارسلان قرب منها : هقولك كل حاجه في الوقت المناسب… اطلعي يارهف علي اوضتك
رهف : كمام هتامرني
ارسلان : اطلعي يلااا
رهف طلعت وهو راح وحقيقي مسبش حاجه في المكتب الا ماكسرها
ارسلان علي التلفون : خلصت اللي قولتلك عليه
مراد : اه.. قريب جدا هتخلص
ارسلان بعصبيه : متقولييييش قريييب. قول وقت
مراد : اهدي ياارسلان
ارسلان بدموع : اهدي.. اهدي وانا معذبها وبقطع قلبها اهدي ازاي فهمني

 

 

مراد : متقلقش بعد بكره بليل عمليه السلاح بتاعت رياض هنعمله فخ ونخلص منه
ارسلان : لو ده حصل حقيقي هرتاح.. يلا سلام واشوفك يوم العمليه
مراد : سلام ياصاحبي
(مراد هو ظابط مخابرات كان مع ارسلان في الثانويه حقيقي كليه افترقتهم بس لشه أصحاب زي ماهما او بمعني اصح اخوات)
وجه يوم العمليه…. في تمام الساعه 5
ارسلان : الساعه كام
مراد : العمليه الساعه 7..
ارسلان تمام متقلقش هجهزلك كل حاجه… هقفل سلام
مراد : سلام
الباب خبط ورهف فتحت كانت نرمين
نرمين : ارسلان فين يارهوفه
ارسلان جه من ورا رهف وحضن نرمين : حبيبتي تعالي المكتب معايا.. وانتي يارهف اطلعي اوضتك
رهف بدموع متحجره في عينيها طلعت علي الاوضه وقفلت الباب عليها
و ارسلان اخدت نرمين المكتب حاول يهزر معاها وقلبه مقطوع علي رهف بس يعمل ايه كله عشانها وجت الساعه 7 ونص تلفون نرمين رن
ارسلان بجديه وهو بيقعد عل الكنبه بالكأس: ردي
نرمين : يابيبي مكنا مكملين..
ارسلان : ردي يانرمين

 

 

نرمين ردت والشرطة هي اللي كانت علي التلفون= حضرتك اسناذ رضا في القسم
نرمين وقع التلفون منها وبصريخ : انت.. انت اللي عملت كدا صححح
ارسلان قام ومسك شعرها : انتي عارفه اني كنت بقرف في كل لحظه وانتي معايا ياقذره…..انتي فاكره اني اتجوزتك ياحبيبتي الورقه دي كانت مزوره واصلا مكانتش بتاعت ورقه جواز انا اه متجوز بس مش متجوزك انتي… اطلعي براااا.. واياكي انتي وابوكي تقربي بين رهف.. انتو هددوني برهف بس انا ممثلتش كل ده عشان بحبك او عشان خايف منكو انا مثلت عشان ادي درس لاي حد في السوق او في الكون كله لو حاول يقرب لرهف هيشوف سواد ليله
نرمين بتزقه : سيبني ياحيوان… انا هدفعك التمن غالي اووي.. وهتشوف..
نرمين مشيت وارسلان جري علي فوق لرهف.. حاول يفتح الباب معرفش كسره واول مادخل
رهف وهي واقفه علي حفه سور البلكونه : اياك تقرب
ارسلان بعصبيه : رهف انتي مجنونه.. طب اهدي وهحكيلك كل حاجه.. طب بصي انا اصلا مش متجوزها ودي كانت لعبه.. يلا يلا
رهف بصدمه : انت بتقول اي
ارسلان حكالها كل الكلام اللي قاله لنرمين

 

 

رهف : انت مش متجوز نرمين صح
ارسلان : اه.. يلا بقا تعالي.. وبدأ يقرب منها خطوه
رهف بصريخ وعصبيه : ايااااك تقرب.. اياااااك… بعديين انت قولت انك متجوز بس مش متجوزه هي.. مييييين متجوزها…مين حبيتها اووي واتجوزتها ممممييييين
ارسلان بعصبيه وصريخ : انتيي.. انتيييي يارهف
رهف مستحملتش واختل توازنها…
ووووووووووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : ( رواية عشقت ابنتي )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى