رواية عشقت ابنتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم دنيا ثروت
رواية عشقت ابنتي الجزء الثاني عشر
رواية عشقت ابنتي البارت الثاني عشر
رواية عشقت ابنتي الحلقة الثانية عشر
ارسلان نزل المياه وشال رهف من المياه بسرعه وطلع حطاها علي الارضه وبدأ يعمل ليها تنفس بإيديه حتي ان خرجت الماء من فمها
رهف وهي بتكح : اه اه
ارسلان حضنها بسرعه بكل خوف: انتي كويسه صح
رهف وهي في حضنه متمسكه بيه : اه انا كويسه
ارسلان بسرعه شالها بين ايديه وهو كل ده حاضنها وهي بتخفي وشها في حضنه طلعا للاوضه وقعدها علي السرير برقه
ارسلان راح جابلها فوطه وهدوم : البسي دول عقبال مااصل بالفندق يطلعو حاجه سخنه ومشي وسابها وتعابير وشه مكنتش بطمن.
رهف راحت غيرت هدومها علطول وهو اتصل بالرسيبشن وجابولو ينسون
ارسلان وهو بيديها الينسون : خدتي اشربي عشان تدفي
رهف مسكت الكوبايه وبدات تشرب وهو باصص ليها ببرود وبعد ماخلصت = في اي ياارسلان
ارسلان ببرود : في اي
رهف : انا مبهزرش.. بسألك في اي
ارسلان بصوت عالي خلاها تخاف : انتي مكلتيش ليه زي ماقولتلك وشربتي عصير.. لو كنتي اهتميتي بصحتك شوبه مكنش كل ده حصل
رهف بدموع : انت خايف عشان بوظت حفلتك… وكملت بعياط طب مكنتش جبتني معاك..وفضلت تعيط بانهيار
ارسلان قلبه مقدرش يشوف دموعها وقعدت علي السرير وسحبها لحضنه = اياكي. ثم أياكي تفكري كدا حفله اي اللي تبوظيها انا كنت بزعق عشانك انتي تولع مليون حفله انتي عندي بكنوز الدنيا
رهف جايه تقوم حضنه وبدات تهدي من العياط
ارسلان حضنها اكتر : لا مش هتقومي…
رهف وهي بتمسح دموعها : ماشي… ممكن سؤال
ارسلان : اسألي ياقلبي
رهف: انت اي اللي خلاك تمسك ايد البت المعفنة دي
ارسلان شالها بحضنه بكل هدوء ومسك وشها برقه : بنت انهي
رهف : البت الصا*يعه اللي كانت جمبك
ارسلان حب يغيظها : اها قصدك كنزي
رهف ضربتك في قلبه : متهزرش احسنلك
ارسلان بوجع : اه… خلاص خلاص.. بصي ياستي دي بنت مختار بيه راجل اعمال كبير وكدا وانا كنت هعمل معاه الصفقه انهارده بس الحفله انتهت بسرعه.
رهف : ماشي…بعدين برضو مشرحتش انت مسكت ايديها امتي
ارسلان قر*بها ليه اكتر : انا ممسكتش ايديها بعدين تلاقيها لازقه ومسكت ايديا عشان مجنونه.. انا عمر ماهمسك غير ايديكي انتي
رهف :امممم يلا ننام
ارسلان : تؤتؤ.. انا عايزه اكل فراوله.. واخذ شفتا*ها في قب*له شوق
رهف وشها احمر كليا وبقا زي لون الد*م : احممم
ارسلان : يلا ننام..
رهف بسؤال : طب ممكن سؤال تاني
ارسلان : اتفضلي ياروحي.
رهف : اي اللي مخليك صابر عليا.. يعني قصدي احنا يعتبر بقالنا سنه ونص متجوزين. لبه صبرت علي حقكك كزوج
ارسلان : ببساطه ياستي عشان انتي مراتي وحبيبتي وقلبي ويستحيل اجبرك علي حاجه انتي مش عايزاها… ولو علي الحق فانا هصبر عليكي ولو العمر كله ♥️.. ويلا بقا ننام..
واخدها في حضنه وهو حاضنها حضن تملك ♥️
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
…. وجاء الصباح الذي يحمل المفاجأت 🎉…………
رهف وهي بتقوم من النوم ملقتش ارسلان جنبها قعدت تدور عليه الجناح كله ملقتهوش ورن تلفونها
رهف : الو.. انت فين
ارسلان : في مطعم الفندق هوقع علي اوراق صفقه واجي
رهف باستغراب : صفقه اي
ارسلان : اللي قولتلك عليها امبارح. يلا هقفل عشان مختار بيه جيه.. واياكي تنزلي من الجناح…
رهف : ارسلان.. الو.. الو..
….💫 تحت عند ارسلان 💫
ارسلان : اهلا اهلا. مختار بيه
مختار سلم عليه : ازيك ياارسلان بيه…
وقعدو علي التربيزه
ارسلان : مش يلا بقا نوقع الورق
مختار : اه بس كنزي اللي هتجيب الورق.. وزمانها جايه
ارسلان : تمام.ب..
وقبل مايكمل سمع صريخ. كنزي
مختار جري علي بنته وأرسلان كمان راح معاه…
وووووووووووووو
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت ابنتي)