روايات

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم آيات عبدالرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم آيات عبدالرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد البارت الرابع والثلاثون

رواية عشقت أمير الصعيد الجزء الرابع والثلاثون

رواية عشقت أمير الصعيد
رواية عشقت أمير الصعيد

رواية عشقت أمير الصعيد الحلقة الرابعة والثلاثون

رضوى:انت عرفت موضوع مازن ازاى انا سألتك قبل كده بس انت ماقولتليش حاجه
امير بنفاذ.صبر:رضوى انتى شايفه ان ده وقته
رضوى:جاوب يا امير
امير:هتوج”عك الاجابه
رضوى:مش اكتر من الو”جع اللي انا فيه دلوقتي
امير:انا اللي خططت لكل اللي حصل ليكى ده مع مازن ومنال ونغم
رضوى:؟؟؟؟؟؟؟؟…؟؟؟؟؟:::؟؟؟؟؟؟؟
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
عند بدر
ازاى الحك”ومه محاصره المكان
زى ما قولت ليكى
بدر:ههههههه مفكرين ان هما اذكي”اء دا انا بدر والاجر على الله ماشي،يا ابن ميرال

 

 

عند امير ورضوى
رضوى:ازاى مش فاهمه انت اللي مخطط لكل حاجه ازاى يعنى
امير:أ وبيقاطع كلامهم فتح الباب
بيدخلوا الجارد وبياخدوهم
وبيخرجوا بيهم من باب تانى وبيطلعوا بيهم الجبل
طب ازاى وانتى لسه قايله الحك”ومه محاصره المكان في باب في الارض الباب ده في ممر بيخرجوا للجبل لبرا القريه اللي هما ساكنين فيها
بيخرجوا على الجبل
وبدر بتوقف امير ورضوى قدام بعض وبتقول لامير:اكيد عرفت الحقيقه وقدامك خيار واحد ياانت ياهى بس الاول عندى ليك مفاجأة كبيرة جوى جوى جوى بتطلع ريري ليهم ونظراتها لامير كلها حزن وقالت
انا اكتر حد في الكون حبك ليه جر”حتنى انا الاحق بيك من اى حد انا الاحق ليه تبعدنى عنك وانت عارف انى عمرى ماحبيت ولا عرفت غيرك
ليه ياامير ليه
امير:ريري مابقاش ليه اى لزمه الكلام ده انتى عارفه من الاول انى بحب رضوى حتى قبل مااعرفك بس سنها ماكانش يسمح ان انا اصارحها وانتى كنتى شريكه معايا في كل حاجه حصلت ليها ووقتها كان حبك ليا حب اصدقاء وانا كمان كنت كده فبلاش جو نانسي اللي مش جايب نتيجه ده
رضوى:يعني ايه مش فاهمه
ريري:افهمك انا امير اتفق مع مازن ومنال ونغم عليكى كنتى لسه في الجامعه وامير حبك وعشان تكونى ليه اتفق مع بيقاطعها امير
امير:ريررررري
ريري مش همها وكملت :اتفق مع منال ونغم يمثلوا عليكى الصداقه وكده واتفق مع مازن ان هو يعمل فيكى كده لكن انتى كنتى غب”يه مافكرتيش ان دى ممكن تكون خطه
عارفه كان المقابل ايه
امير:ريررري اخررررسي بقي

 

 

ريري:لا ياامير مش هخرررس انا عندى كلام كتير اوى لازم اقوله عارفه كان المقابل ايه ان البيه ير”وح لكل واح”ده فيهم يوم وانتى عارفه الباقي بقي
اما مازن كان المقابل هيخليه يت”جوز اللي بيحبها وفعلا ساعده وجو”زها ليه
رضوى بدموع وحزن كبير اوى:يااااه كل ده وعشان ايه ررررررد دا انا عمرى ماحبيت غيرك وعمرى ما وثقت في غيرك عشت معاك في ز”ل وكسرة نف”س واستحملت عشا”ن بحبك كتمت زعلي وقه”رتى لما عرفت ان انت كنت متج”وز قبل كده وقولت عادى مش هيقدر يتحمل صد”مه تانيه فكملي وربنا هيكتب ليكى الخير
امير:رضوى انا عارف انى اخطأت بس ارجوكى اسمعينى الاول
رضوى:اسمعك ههه اسمعك ازاى وانت من وقت ما دخلت حياتى وهى اتد”مرت قبل مانمو”ت احنا الاتنين عايزاك تط”لقنى لانى بجد كره”تك وكملت بصراخ طلقنييييييي
وبهدوء طلق”نى ياامير ياابن عمى ياكتر حد وثقت فيه وطلع خا”ين وبيط”عنى في ظهرى
امير:اسمعينى قبل ماتحكمى عليا
رضوى:مش عايزه اسمع حاجه
امير بقلة حيله:هتندمى بجد ان انتى ما سمعتنيش
رضوى:انا ماندمتش طول عمرى علي حاجه غير اللحظه اللي حبيت فيها واحد انا”نى ومش شايف غير نفسه وبس
بدر:مخلاص ياابن ميرال مش قولت ليك نها”يتك قربت ودا وقت نها”يتك ياامير
وبيبعدوا رضوى عنه وبترفع بدر سلاح”ها عشان تضر”به بالرصا”ص لكن امير بيحاول يوصل لرضوى عشان يحكى ليها هو عمل كده ليه لكن الجارد بيبعده رضوى اول ماشافت بدر رافعه السلاااااح تجاه امير حاولت تهرب من الجارد اللي ماسكها لكن مش عارفه وكل ما يحاولوا يوصلوا لبعض يبعدوهم اكتر

 

 

امير:انا عملت كده عشان بحبك وكنتى صغيره خوفت حد ياخدك منى وهما ما زالوا بيبعدوهم وامير بيكمل لو حابين انزل مقطع فيديو مشابه للكلام ده. اكتبوا في الكومنتات وانا هنزله
طلبت من مازن يعمل كده ويهرب عشان مفيش حد يعرف هو فين فقول لجدى انى مستعد اتج”وزك ونعيش حياتنا عادى لكن فش”لت خطتى. واتج”وزت فرحه غص”ب عني صدقينى دا اللي حصل ومازالوا بيحاولوا يبعدوهم
بدر:قولت اللي عندك ورفعت سلاحها وطلعت منه رصاصه تجاه قلب امير
رضوى بصراخ:اميييييير

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت أمير الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى