روايات

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم آيات عبدالرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم آيات عبدالرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد البارت الثالث والعشرون

رواية عشقت أمير الصعيد الجزء الثالث والعشرون

رواية عشقت أمير الصعيد
رواية عشقت أمير الصعيد

رواية عشقت أمير الصعيد الحلقة الثالثة والعشرون

رضوى كانت واقفه وبتفكر في ريري وفرحه ووالدة امير وتعب*ان من ايه
مفيش اجابه مفيش اى حاجه تخليها تفهم حتى لو حاجه بسيطه ووقت تفكيرها بتشوف خيال ماشي قدام الباب
بتروح تفتح وتشوف مين. صاحب الخيال ده بتلاقي حاجه تصدمها وتثبتها مكانها
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
رضوى بتشوف مروان وهو ماشي وبيقع سك*ران وحالته حاله
بتجرى عليه:مالك يامروان
مروان:لسه بتحبه
رضوى:هى مين
مروان:خلووووود
رضوى:هى خلودبتحب مين
مروان:امير
رضوى:نععععععم
مروان:ايه يا هو انتى اسمك ايه
رضوى:اسمى لا دا انت ضايع خالص
مروان:ضايع ليه هو انا فين دلوقتي
رضوى:في سرايا عابدين
مروان:وبعمل ايه هناك
رضوى:مش عارفه وكملت بخبث: بجولك ايه يارورو
مروان:ههههههه جولي يا هو مين رورو
رضوى:انا ركز بس معايا
مروان:هو انتى اسمك رورو
رضوى:اووووف ركز يابنى عشان اطلع كم كلمه منك
مروان:هتطلعى الكلام ازاى
رضوى:مروان
عمرو:في ايه قاعدين كده ليه
رضوى بقلة حيله:مفيش اصل مروان سك*ران
عمرو:سسسكران ازاى قوم معايا قوم لو جدك شافك كده هيق*طعك وتكون ولي*مه لل🐕🐕🐕النهارده
وخده اوضته عشان يف*وقه

 

 

 

رضوى دخلت اوضتها هى وامير وقعدت جنبه :ياترى مخبي ايه عليا. نفسي افهمك واعرف كل حاجه عنك
انا نزلت من كرا*متى قدامك كتيير اوى لما مابقاش في كر*امه خالص
انا مش عارفه اعمل ايه عشان اعرف حكايتك
بيمر الوقت والليل دخل وامير بدء يفوق
رضوى نزلت تحت
وهو صحى وخد شا*ور ولبس تي*شيرت ابيض وبنط*لون اسود وسرح شعره وحط برفيومه الخاص وهنا رضوى بتفتح الباب وتدخل
رضوى بإبتسامه جميله:عامل ايه دلوقتي
امير بردوا بإبتسامه:الحمد لله
رضوى بتوهان:ضح*كتك حلوه اوى
امير:متشكر
رضوى:ها. هو انت خارج
امير:ايوه
رضوى:هتروح فين
امير:همشي شويه
رضوى:هتتأخر
امير:علي حسب ما امشي
رضوى:تحب اجى معاك
امير:لا انا بحب امشي لوحدى
رضوى:هتروح عند حد من اصحابك
امير:هقابل رامى
رضوى:مين رامى
امير:هو مش كفايه اسئله بقي ولا ايه
رضوى:ههههههه حاضر بس ماتتأخرش ولفت ايديها حوالين رقب*ته ماتتأخرش عشان انت تعبان ولازم ترتاح شويه
امير بإستغراب:انا تعبان
رضوى:لا يا ميرو قصدى عشان بتشتغل بما ان انت را*جل شرطى وكده
امير:ميرو ورا*جل شرطى ازاى دى

 

 

 

رضوى:ههههههه في مانع من اسم ميرو
امير:ههههههه لا مفيش بس انا بح*ب اسمى امير
رضوى:وانا كمان بح•به اسم مش علي مسمى
امير:ههههههه بجد
رضوى:ههههههه بجد قولي ياميرو
امير:ههههههه وانا اقولك ياميرو ليه
رضوى لفت وشها:هى العيله كلها كده
امير:ومالهم بقي ياست رضوى العيله
رضوى:اجمل عيله في الكون عشان فيها امير الصعيد
امير:امير الصعيد
رضوى:اممممم انت امير الصعيد وملك👑
رضوى
امير بإبتسامه:متأكده من الكلام ده
رضوى:اكيد ودا اقل حاجه ممكن اقولها ليك ودموعها نزلت (بتع*شق الن*كد)اوووف عليها
امير مسح دموعها:هششش مش هينفع بعد الكلام الجميل ده دموع صح
رضوى:غص•ب عنى اعمل ايه
امير:مش عايز اشوف الدموع دى تانى اجهزى وتعالي نمشي شويه
رضوى بفرحه :حاااااضر
💃💃💃 واخيرا بقيت رضوى بفرحه مش رضوى ببكاء شديد 😂😂😂
بعد وقت مش كتير في حدود ساعه ونص كده كانت رضوى جاهزه
امير ماكملش نص ساعه وهو بيجهز عشان يخرج ودى 3 اضعاف الوقت اخدته
(شكلي كده😂)
امير كان نزل

 

 

 

رضوى:انا جهزت
امير:واخيرا يلا
الكل كان مستغرب ازاى ده
امير ورضوى ركبوا العربيه ومشيوا ورضوى كانت فرحانه اوى
وامير بيبص ليها ومبتسم
بينزلوا قدام بيت كبيير جدا شبه المهجور كده
امير:تعالي معايا
رضوى:فين احنا فين انا خايفه وعايزه ارجع البيت وجت تمشي شا*لها ودخلها غص*ب عنها
رضوى بتض*رب فيه :نزلنييي
امير:اهدى بقي ونزلها
بتقف وتبص في البيت اللي كله ترا*ب ومش نظ*يف خالص
امير:بتحب*ينى يا رضوى
رضوى:بح*بك وفي البيت ده بلاش جنان ياامير ويلا نمشي
امير:دا بيتنا
رضوى:بيت مين
امير:بيتى انا وانتى
رضوى:امير ربنا يكملك بعق*لك يا ميرو
امير:طب يلا
رضوى:يلا ايه
امير:عايز المكان.ده يلمع وانا طالع اقف برا
لحد ما تخلصي
رضوى:مستحيل
امير:انتى قولتى بتح*بينى ودا اختبار
رضوى:مل*عون ابو الح*ب اللي بالشكل ده مش كفايه كرا*متى اللي مابقاش فيها كرا*مه ومتابعين الروايه بيقولوا كده
امير:معلش بس خلصي بسرعه قبل نص الليل
رضوى:ليه
امير:يلا بس يارضوى وانا هفهمك مش عايزه تعرفي حكايتى
البيت ده كله الغاز وفي منهم لغزين هتم*وتى وتعرفيهم كل ما تنظفي مكان هتكتشفي سر ويتفك لغز وهتفهمى كل حاجه لوحدك وسابها ومشي
رضوى:اه*بل ده
وبدءت تنظف في البيت بيت كبير جدا جدا جدا

 

 

 

وهى بتنظف جذب انتباهها صوره كبيره على الحيط لامير وتقريبا كده كان فيها بن*ت بس البن*ت صورتها متق/طعه ومفيش غير امير بس
رضوى:معقول دى فرحه وامير قطع صورتها
بتبدء تنظف تانى في مكان اخر بتشوف صوره لريرى مع امير والواضح منها ان هما مش اع*داء
رضوى:مش فاهمه حاجه
يعني الصوره اللي تحت لريري ولا فرحه ياربى مش فاهمه حاجه خالص
وبدءت تكمل في مكان اخر بتشوف صوره لبن*ت اخرى مع امير عيونها سوداء بشرتها بيضاء شعرها كيرلى حاجه كده قمر مش هنا المشكله المشكله ان امير في الصوره دى صغير عنده حوالي من 18/19 سنه
رضوى:دى دى أكيد امه دى حتى شكله اوى
وكملت والفضول هيق*تلها والخ*وف
ممتلكها ودموعها بتنزيل بس مكمله بتدخل المطبخ كل حاجه فيه واقعه على الارض وفي شوذ واحد على الارض هى هتلاقي التانى فوق كملت تنظيف بتلاقي سلسله قلب فيها صوره لامير واقعه على الارض
رضوى:مش فاهمه حاجه خالص
امير:هو ايه اللي مش فهماه
رضوى:انت بتع*مل فيا كده ليه
امير:انتى عايزه تعرفي حقيقتى وانا بعرفها ليكى اهو كملي
الساعه دلوقتي 10 ونص كملي قبل12
وسابها ومشى خلصت وطلعت فوق
فتحت اول اوضه نفس الصوره اللي شافتها تحت الب*نت صورتها متق*طعه ومفيش غير امير
وفي اثر لحاجه محر*وقه على الارض وازاز كتير متكسر
بتكمل بعياط.
لحد مابتخلص كل البيت واخر اوضه بتدخلها بتلاقي فيها نفس الصوره اللي تحت الب*نت صورتها متق*طعه ومفيش غير امير وصورة امير وريرى وصوره لامير مع والدته وباقي الصور ليها هى لوحدها ومع امير وصور زواج*هم
رضوى بتقعد على الارض وبتمسك راسها وبتصرخ بصوت عالي :مش فاهمه حاجه خالص ليه بتعمل كده ياامير فيا ليييييه وبيغمى عليها

 

 

 

توضيح حاجه مهمه
في الكومنتات قولتوا امير ازاى مريض نف*سي وضابط امير بعد مااتوظف وبقي ضابط بكم سنه حصل معاه الشئ اللي خلاه بقئ مريض نف*سي واللي بدء يوضح شئ في شئ
التوضيح الثاني
الرصا*صه اللي صابت امير في حنة بنت عمته دا كان زى موقف انهى بيه البارت مش اكتر
توضيح ثالث البارت20 /21
كانوا مقز*زين جدا وحذفت منهم كتير فاللي حابب يستفسر عن اى حاجه من اول باري لحد20 ومن 22 لحد دلوقتي يتفضل وانا معاكوا
اما بالنسبه للمتابعين. اللي بيقولوا هيقفلوا من الروايه لو الروايه مفيش فيها غموض ومواقف تشد المتابع للقراءه مش هيكون اسمها روايه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت أمير الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى