روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الخامس 5 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الخامس 5 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الجزء الخامس

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت الخامس

رواية عشقتك يا صغيرتي
رواية عشقتك يا صغيرتي\

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة الخامسة

محمد بكسوف:بصراحه انا معجب بي تالا من اول ما شوفتها وشكلي بدءت احبها
شادي بصدمه:تالا
محمد بستغرب ورفع حاجب:ايوه مالك اتصدمت كده ليه
شادي بجديه:ابدا
محمد ببتسامه:ذوق اخوك حلو مش كده
شادي:بس خليك فاكر اني تالا دي مش زاي البنات اللي حضرتك بتتسلي بيهم يومين وتسيبهم تالا دي بنت خالك يعني هي مش واحده هتعلب بيها يومين وتسيبها خليك فاهم النقطه دي كويس
محمد:ايوه فاهم وعارف بس اوعي تجيب السيره دي قدم تالا ابوس ايدك انا عايزه تحبني زاي ماانا بحبها
شادي بخبث:بشرط
محمد بلفهه:اي هو
شادي بلفهه:تقولي ملك بتحب مين
محمد:لاء مينفعش ده سر
شادي بخبث:خلاص اقول لي تالا علي كل علاقاتك القذره

 

محمد:وعلي اي الطيب احسن
شادي ببتسامه خبيث وغمزته اللي في خده الشمال ظهرت:طب انجز وقول معاك دقيقه لو مقولتش انت عارف بقا اي هيحصل بعد الدقيقة
محمد:بقا كده طب اسمع ياسيدي ملك بتحبك انت كده ارتحت كده
شادي ببتسامه:كنت عارف
محمد بستغرب:عرفت ازي ده محدش يعرف السر ده غيري انا
شادي ببتسامه خبيثه وبتفكير:كان باين من تصرفاتها وكلامها معايا وعينها اللي متابعني في الرايحه والجايه وغيرتها لما بتشوفني وقف مع بنت غيرها
محمد بخبث:ده انت شكلك وقع انت التاني بقا
شادي وفاق من تفكيره
شادي وقام وقف:انا طالع اتمرن شويه يا بو تالا
محمد وبيتلفت حواليه:يبني ابوس ايدك اسكت هتفضحيني الله يخربيتك
شادي بضحكه:مااشي
وفجاء تالا جاي عليهم
شادي وبص علي تالا ومحمد
شادي وبيغني وبيضحك:الحب كله حبيته فيك الحب كله
شادي وطلع علي السلم

 

تالا واقتربت من محمد
تالا بستغرب ورفع حاجب:هو ماله ده
محمد بتوتر:شكلها قالتلوا بحبك ولا حاجه
تالا:طب انا طالعه انام يامحمد معلشي نكمل كلام بعدين
محمد ببتسامه:ولا يهمك ياقمر
في المساء
احمد:الحاجه عامله اي دلوقتي ياحنان
حنان ام شادي:الحمدالله بقت احسن من الاول يابا
احمد:ربنا يشفيها يابنتي ويشفي كل مريض
حنان:يارب يابا ويديك الصحه وطولت العمر
في مكان اخر
تالا ماشيه في الطرق وبتلعب في الفون وشادي ماشي وبيرفع الكم لي فوق ومش وخد باله من تالا وخبط فيها
تالا والفون وقع منها في الارض ونزلت جابته بسرعه وبترفع وشها لقيت شادي في وشها
تالا بزعيق وبصوت عالي:مش كفايه انك حيوان ومش بتفهم وكمان اعمي
شادي بغضب وكان لسه هيمد ايده عليها لكن مسك نفسه بالعافيه

 

شادي بغضب وبيجز علي اسنانه:تعرفي انت لو مش بنت عمي كنت دفنتك حيه دلوقتي من طولت لسانك دويت
تالا بصوت عالي:ولا تقدر انت مفكر نفسك مين يعني
شادي بغرور:الكينج احسن واحد في الدنيا يا قطه
تالا ومتغاظه منه وبصت لي من تحت لي فوق:ابو شكلك مش عارفه اللي غرور اللي فيك ده علي اي مش عارفه
شادي بغيظ وببتسامه جانبيه وغمزته اللي تجنان باينه في خده الشمال:علي جمالي وشخصيتي اللي مفيش منها اتنين وراجل اعمال كبير زاي ونجاح ومشهور وغير كده اني انا حلم كل بنت انها تتجوزيني اكمل ولا كفايه كده عليكي ياشاطره
تالا بضحكه:حلم كل بنت هههههههههه ليه شاور خان ولا تامر حسني وانا معرفش
شادي وبيقرب منها جامد لغيت ماخبطت في الحيطه اللي وراها وهو حوايطها بدراعه الاتنين
تالا بخوف وتوتر من قربه ليها كده
تالا بخوف و توتر:اا بعد بعيد عني كده لو سمحت
شادي بخبث وببتسامه خبيثه:تؤ تؤ
شادي وبيقرب وشه من وشها ومركز علي شفايفها
شادي بهمس في ودانها:***************
تالا بضيق وبكل قوه زقته بعيد عنها
تالا بغضب:***********************

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى