روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الجزء الحادي والعشرون

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت الحادي والعشرون

رواية عشقتك يا صغيرتي
رواية عشقتك يا صغيرتي

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة الحادية والعشرون

ليان وفجاء حركت ايدها وبعدت ايدها عنه ودموعها نزلت
مره واحده علي خدها
مالك بوجع:ليان حبيبي انتي سمعني ارجوك متعيطيش فتحي عينكي ياحبييتي عايزه أشوفهم وحشوني عينيك اوي ياليان فتحي عينيك يقلبي
ليان وبتفتح عينها ببطئ
ليان بصوت ضعيف:وتالا يامالك
مالك بعدم استيعاب:مالها تالا
ليان بدموع:ليه كسر””ت قلب تالا زاي ماكسر””تي قلبي يامالك
مالك بصدمه انها عارفه
مالك بهدوء:تالا انا محبتهش انا كنت مفكر اني بحبها لكن لما شوفتك الصبح النهارده وانتي في سوبر ماركت رجعت ليا كل ذكريات وقلبي رجع يحن عليكي من تاني واكتشفت اني بحب تالا زاي اختي ياليان انا عمري ماحبيت غيرك ياليان انا بحبك انتي وبس ياروحي
ليان بدموع:اطلع برا يامالك انت اناني اوي اطلع برا
مالك بوجع:ماشي بس اهدي طيب اهدي
وبعد شهر ليان حالتها بقيت كويسه
وشادي وتالا علي طول في خناق مع بعض
ومالك بيحاول يوصل لي ليان بس مش عارف
في الصالون والكل مجتمع
تالا بغضب:انا عايزه اطلق ياشادي
شادي بغضب:وانا مش هطلق
تالا بغضب:انتوا عايزين مني اي ارحموني بقا انت ولا بتحبني ولا انا بحبك طلقني بقا
شادي بحب:بس انا بحبك
تالا بصدمه:ااااي
احمد ببتسامه:ايوه شادي بيحبك ياتالا بيحبك انتي وبس وعمره ماحب حد غيرك
عبدالرحيم ببتسامه:شادي بيحبك من اول يوم جيتي فيه علي الحياه ديت
مالك وجاي عليهم من برا
مالك ببتسامه:شادي مش بس بيحبك لاء ده بيعشقك
تالا بصدمه:ازي طب وامتا طب انا مش فاهمه حاجه انا عايزه افهم اي الكلام اللي بيتقال ده
شادي بحب ومسك ايدها:بص ياحبيبتي انا مش بحب ملك ولا حاجه انا بحبك انتي وبس وجوازي من ملك كان تمثيليه عملينا عشان نكشف الحقيقه بصي مالك كان صديقي من ايام الجامعه مش بس اصدقاء احنا كنا اكترر من الاخوات وجه واشتغل معايا في الشركه في في يوم حد حب يوقع مابينا فاراح زوار وراق بي امضت مالك بمبلغ عشرين مليون بخصوص صفقه علي اساس مالك قال ليا صفقه بعشره مليون وهو ياخد العشره التانيين من ورايا يعني المهم انا شكيت في مالك وظلمته وطردت مالك من الشركه المهم جه في يوم وسمعت ملك بتكلم مع شخص بخصوص اتفقيت شغل وكده من ورايا ابتديت من اليوم ده اشك في ملك وبدءت امثل عليها اني بحبها من ايام الجامعه وفعلا هي صدقت وفعلا شكي طلع في محله وطلعت هي اللي مورطه مالك في الحكايه ديت ومالك فعلا طلع مظلوم وطلعت هي شريكه مع اعدءينا وهي دلوقتي بتاخد عقابها في السجن وبص علي مالك وطبعا اخويا مالك صالحني بمقابل اصالحه علي اختي واجوزهاله
مالك ببتسامه:طبعا لازم يكون في مقابل مش كده ياحبيبتي
ليان وشها جاب الالوان
مالك ببتسامه:مكسوفه من اي ده كلها ايام وتبقا مراتي
تالا بدموع:طب هي دلوقتي لسه علي ذمتك ولا طلقتها
شادي بضحكه:طب هيفرق معاكي
تالا بخجل وبكدب:لاء
شادي بضحكه:ايوه يستي اكيد طلقتها المهم مش عايزه تعرفي انا كنت بحبك من امتا وازي
تالا بلفهه:اكيد
شادي ببتسامه حب وغمز:بعدين يقطه
وجه يوم الخميس
مالك كتب كتابه علي ليان
والكل بارك ليهم
محمد ببتسامه:مبروك ياليان مبروك يامالك عقبالي يارب
مالك بضحكه:ومالك مستعجل ليه كده
محمد:زاي ماانت كنت مستعجل يخويا
مالك:خلاص كلها سنه وخطيبتك تتخرج وتجوزه مش كده يارحمه
رحمه خطيبت محمد
رحمه بخجل:انشاء الله
:عبدالرحمن انا عايز اخطب بنتك مريم لي ابني فتحي
عبدالرحمن ببتسامه:انا معنديش مانع بس الراي راي مريم بنتي طبعا
فتحي بحب وقرب علي مريم
فتحي بحب:مريم انتي عارفه اني بحبك وبعقشك من واحنا صغيرين وعارفه انا بخاف عليكي وبغير عليكي ازي من الهوا لو وافقتي صدقني عمري ماهخليكي تندمي انك وافقتي عليا
مريم وعارفه قد اي هو بيحبها وهي متنكرش في الفتره الاخيره انها بدءت تحبه وتتعلق بيه
احمد:قولتي اي يبنتي
مريم بخجل:الراي رايك يا ياجدي انت و ابوي
احمد ببتسامه:علي خيرت الله
:نعمل الخطوبه الاسبوع الجاي
احمد ببتسامه:مفيش مانع يبني الف مبروك ربنا يتم ليهم علي خير
وعده اليوم ومالك خد ليان علي بيتهم الجديد
في اوضه
مالك وليان
مالك ببتسامه:تعرفي انا بحلم من اللحظه دي من امتا
ليان بخجل:من امتا
مالك بغمزه:من اول يوم جيت فيه هنا وشفتك فيه يمزتي
ليان ببتسامه:انا بحبك اوي يامالك
مالك ببتسامه:وانا بموت فيكي ياروحي مش كفايه بقا كلام ويلا
ليان بعدم فهم:يلا فين
مالك وشالها وراح اتجاه السر””ير
مالك بحب وغمز:هعرفك دلوقتي
وطفا النور
نسيبهم لوحديهم بقا الله😂😂
في اوضه شادي وتالا
شادي بحب:مش عايزه تعرفي انا بحبك من امتا بقا
تالا ببرود:براحتك
شادي بخبث:ماشي خلاص مش هحكي
تالا بلهفه:خلاص قول
شادي بضحكه:ماشي بصي يستي فاكره لما شفتك مع عمي في النادي في امريكا كنتي ساعتها انتي بتعملي تمارين رياضه وكنت بتجري وجيتي علينا وساعتها عمي قالك سلمي علي ابن عمك ساعتها سلمتي عليا ومشيتي تكملي جري تاني من ساعتها وانتي مغبتيش عن بالي لحظه
وكنت مركز معاكي جامد وانتي بتجري المهم مشيت ورجعت مصر تاني وفضلت افكر فيكي قولت ممكن يكون اعجاب بيكي مش اكتر المهم لقيت نفسي عايز اشوفك. عايز اسمع صوتك مش قادر ابطل تفكير فيكي المهم قرارت اعمل سيرش عنك علي الفيس وشوفت الاكونت بتاعك وبدءت ارقب الاكونت بتاعك وعرفت انك مش مرتبطه فضلت اتفرج علي صورك وخدها اسكرين عندي علي الفون
وبقيت اسافر امريكا كتيررر عشان اشوفك وفرحت اوي لما عرفت انكم هتفضلوا هنا في مصر علي طول وكنت بفضل اتخنق معاكي واضيقك عشان الفت انتباهك ناحيتي وفرحت اوي لما جدي قال اننا نتجوز بجد كنت طاير من الفرحه وزعلت اوي لما لقيتك بتحبي حد غيري وفرحت بصراحه انكم سبيتوا بعض انتي ومالك ومن بعديها وانا بقيت احاول اتقرب منك عشان اخليكي تحبني زاي ماانا بعشقك مش بحبك بس
تالا بحب:وفعلا خلتني احبك
شادي بصدمه:احلفي
تالا بحب:اها والله واكتشفت اني مشاعري ناحيت مالك كانت تعود بس مش اكتر وانك انت اول حب دخل حياتي
شادي بحب وقام وشالها ولف بيها الاوضه
تالا بحب:بحبك
شادي ببتسامه:وانا عشقتك ياصغيرتي

تمت ..

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى