روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت الثاني عشر

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت الثاني عشر

رواية عشقتك يا صغيرتي
رواية عشقتك يا صغيرتي

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة الثانية عشر

ملك قاعده في مكتب محمد
ملك بتعب:محمد انا همشي النهارده عشان تعبانه بجد ومش قادره حتي اسند طولي لاخر اليوم
محمد بخوف:ملك مالك اي اللي تعباك ياحبيبتي
ملك وقامت وقفت
ملك بتعب وحاسه بدوخه:مفيش عايزه اروح بس
ملك ورايحه تفتح الباب يدوبك فتحت الباب وكانت هتقع من طولها بس من حسن حظها شادي كان وقف قدم الباب ومسكها
شادي بخوف عليها وخدها في حضنه
ملك وبعدت عنه وكانت لسه هتمشي
بس شادي مسك ايدها
شادي برجاء:ملك ممكن نتكلم شويه بعد اذنك
ملك بتعب:مفيش بينا كلام ياشادي عن اذنك
شادي برجاء:ملك اوعدك لو معجبكيش كلامي انا هبعد عنك ومش هعترض طريقك تاني صدقني
ملك وبصت شويه في عينه وشافت في عينه نظرت رجاء انها توافق
ملك:تمام
شادي ببتسامه:هستناكي في مكتبي
في مكان اخر
تالا:ياحبييي جدي جبرني علي الجواز دي هعمل اي طيب
وكلها شهر وهنطلاق
:————————-
تالا:صدقني ملمسنيش
:——————————
تالا:انت نزل النهارده مصر
:—————————–
تالا:هحاول اشوفك بكرا تمام
:——————————
تالا:ماشي باي
في مكان اخر
شادي:والله كل ده اللي حصل جدي هو اللي جبرني علي الجواز دي هي ملهاش ذنب ولا انا كمان وانتي عارفه اني بحبك انتي وصدقني جوزانا آنا وهي علي الوراق بس وكلها شهر وهنطلاق ياقلبي وهجوزك انتي
ملك بدموع:شادي بجد انا بحبك انا مقدرش اعيش بعيد عنك بس انت عارف المشكله اي
وسكتت
شادي بخوف:قولي في اي كملي.
ملك بعياط:انا جايلي عريس وابويا حلف اني لو موفقتش عليه فيها طلاق لي امي وانا مش عارفه اعمل اي ياشادي
شادي بصدمه:هو ابوكي ده عبيط ولا اي
ملك بحده:ماسمحش ليك انك تغلط في بابا ياشادي
شادي بندم:انا اسف
ملك بعياط:هعمل اي ياشادي
شادي:مش عارف
ملك بدموع:هتتخلي عني ياشادي بدل ماتعمل حاجه
شادي بهدوء:طب قوليلي انا في ايدي اي وانا اعملوا طيب
ملك وبتمسح دموعها:تيجي تتقدملي
شادي بصدمه:ااااااي
ملك بستغرب:اتصدمت ليه ولا انت مش بتحبني
شادي:انا بحبك وكل حاجه بس انتي عارفه ظروفي يقلبي
ملك بعياط:طب وأنا ياشادي انت لو مجتش تتقدم هضطر هوافق علي العريس عشان خاطر ماما
شادي بتفكير:خدلي معاد مع ابوكي النهارده
في مكان اخر
ليان:متزعليش يامريم انا عارفه انك بتحبي شادي بس للااسف شادي بيعتبرك اخته لازم ترضي بالواقع يامريم ياحبيبتي
مريم بعياط:وانتي مراضتيش بالواقع ليه لما جدك رافضه وسابك ومشي
وبالفعل داست علي جرح ليان بكلامها
ليان بوجع:في فراق بيني وبينك يامريم انا وهو كنا بنحب بعض يامريم افهمي بقا لكن انتي حب من طرف واحد يامريم فوقي يامريم شادي شايفك اخته وبس ومش هيشوفك غير كده يامريم عن اذنك
ليان ومشيت ودخلت اوضتها وقفلت الباب ونمت علي السرير وفضلت تعيط ومسكت المخده وبتكتم صراخها
ليان بوجع:ليه كده ياطارق ليه ليه سبتني وروحت ليه محاربتش عشاني هو ده حبك ليا انك تسيبني وتمشي بالسهوله ديت اعااااااااا اعاااااااا ياربي اعااااااااااا
انا موجوعه اوي يارب موجوعه اوي ليه كده ياجدي تفارقنا عن بعض ليه ليه ياجدي ليه اعااااا اعااااااااا انا بحبه اوي يارب بحبه اوي اعااااااا اعااااااا
في مكان اخر
في المساء
شادي دخل القصر ومع ملك ومسك ايدها.
الكل اتصدام لما شاف شادي مع ملك
احمد بغضب:مين دي ياشادي
شادي وخد نفس طويل وبص علي ملك
شادي بقوه:مراتي
الكل بصدمه ووووووووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى