روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الجزء الثالث عشر

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت الثالث عشر

رواية عشقتك يا صغيرتي
رواية عشقتك يا صغيرتي

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة الثالثة عشر

احمد بغضب:مين دي ياشادي
شادي وخد نفس طويل وبص علي ملك
شادي بقوه:مراتي
والخبر وقع كالصاقعه علي الجميع
عبدالرحمن بغضب:انت بتقول اي ازي وامتا حصل كده
شادي بقوه:من النهارده
احمد بغضب:اتجرءت واتجوزت من ورانا يابن عبدالرحمن
ليه واحده مش مليا عينك
شادي بغضب وبصوت عالي:ومتنسش ان الوحده دي متجوزها غصب عني وانا بصراحه كده بحب ملك من ايام الجامعه ومقدرش ابعد بعيد عنها اكتر من كده
كل ده داير وتالا فرحانه من جوها اني شادي عمل كده عشان بكده جاتلها الفرصه انها تطلاق منه
احمد بحزن:اخرتها بقيت بتعلي صوتك علي جدك عشان واحده ياشادي
شادي وساب ايد ملك وقرب منه وجه يحب علي ايده ودماغه بس احمد بعيد بغضب عنه
شادي بندم:انا اسف ياجدي مكنش قصدي سامحني بس انا حقيقي بحب ملك اوي ومقدرش اعيش من غيرها والنهارده كان جايلها عريس وابوها حلف بطلاق علي امها انها لو موافقتش تجوزه هيطلاق امها فاكان لازم اروح واكتب كتب كتابي عليها واجوزها عشان مضعش مني انا عمري ماعصيت ليك طلب قولتلي اجوز تالا بنت عمي اجوزتها ومقولتلكش لاء رغم اني مش بحبها وبحب غيرها ووافقت عشانك عشان مزعلكش مني فاسامحني ياجدي سامحني
اني عملت كده من وراكم سامحني
احمد بقوه:مش انا اللي اسامحك مراتك تالا هي اللي تسامحك علي عملتك السوده ديت ولو سامحتك اعتبر انا كمان سامحتك
تالا وبتدعي العياط
تالا بعياط:لاء ياجدي مش هسامحه انا عملت لي اي عشان يكسر بخاطري كده الناس الناس هتقول عليا اي دلوقتي لسه معدش علي جوازهم يومين وجاب ليها ضره وانت عارف كلام الناس عمل ازي ياجدي
شادي بستغرب:طب اي يراضيكي واعملوا
تالا بفرحه من جوه:اطلاق طلقني ياشادي
شادي وقام وقف وبص في عين تالا
شادي وخد نفس طويل:انتي طا
احمد بمقاطعه وبقوه:لو سمعت كلامها وطلقتها هطلاق مراتك التانيه معاها حالا
شادي بستغرب من قرار جده
شادي:بس هي عايزه كده
احمد بقوه وبغضب:وانا قولت اللي عندي
تالا بقوه:بس انا عايزه اطلاق انا مقبلش اكون ليا واحده تشاركني في جوزي
احمد بغضب:واحنا معندنيش بنات بتطلاق وانتي هتفضلي مرات شادي لاخر نفس فيه فاهمه فكرت الطلاق دي شايلها من دماغك يابت عبدالرحيم
تالا بغضب وبصوت عالي:هو انت ليه مصره ومصمم اني اكون مرات شادي ليه هو بالعافيه انا مش عيزها وعايزه اطلاق منه غصب عنك هطلاق منه
فجاء ابوها ضربها بالقلم
عبدالرحيم:اخرسي انتي بتعلي صوتك علي جدك يخسرت تربيتي فيكي وطلاق مفيش فاهمه وابويا اللي عايزوا هيكون فاهمه يلا غوري علي اوضتك وبصوت عالي يلا
تالا بصت علي ابوها ودمعها نزلت منها وطلعت تجري علي اوضتها وليان لسه هتروح وراها
بس صوت عبدالرحيم وقفها
عبدالرحيم:ليان متروحيش وراها بعد اذنك
ليان بخجل:حاضر
شادي:جدي تسامحلي اخد الاوضه اللي كانت قاعدها فيها تالا لي ملك
بقلمي رنا سعيد
احمد:تمام
عند تالا في اوضتها
تالا بعياط وماسكه صورة مامتها
تالا بعياط كالاطفال:ماما انتي وحشتني اوي ليه سبتني ومشيتي كنتي خديني معاكي من العالم القاسي ده انا تعبانه اوي مفيش حد بيحبني مفيش ياامي مفيش
يارب خدني عندها اعااااا اعااااااااا
تالا بعياط اكتررر وبتمشي ايدها علي صوره امها تعرفي ياامي تعرفي حتي بابا النهاره موافقش معايا ووقف مع ابوه وضربني كمان ياامي ضربني عشان طلبت الطلاق من واحد ولا هو عايزيني ولا انا كمان عايزها تعرفي ياامي حتي اجبرت اني اوفق علي شادي عشان خاطر بابا ميزعلش مني
وفي الاخر لما جيت وطلبت الطلاق ضربني ياامي عشان خاطر جدي شوفتي قد اي انا تعبت من الحياه من بعدك ياامي شوفتي قد اي شوفتي قد اي بيجبروها تعيش مع واحد عمرها ماهتحبوا شوفتي ياامي تعرفي لو كنتي معايا كنتي مش هتسامحي لحد يعمل معايا كده اعاااااااا يارب خدني عند امي يارب
وفجاء بتبص جمبيها شافت سكينه علي طبق الفاكهه فضلت بصه عليها بتركيز ووووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى